Az csak egy oltári nagy szar lehet, aminek a márkaimidzs részét képezi a II. világháborús technika, ahol egy percet nem gondolkoztak azon, hogy vajon hány kilóra jön ki a motor, aminek a tulajai az esetlenség és a lomhaság ellenére a szabadság érzést említik elsőként, ami motorra ültette őket. Próbáljon ki az ilyen egy Hornetet, ha szabadságot akar! (valóban, nem mentem még HD-val) Az egész túlnyomó részt a szememben csak a magamutogatásról szól és az arcoskodásról (valóban2, a sportmotorosok körében is van ilyen).
Egy olasz motornál a Special Edition egy gondos mérnöki munkával újrahangolt, tuningolt gépet takar a Harley-nál megy egy fekete tankot...
Egyedül az első V-Rod tetszik, de abban már a Porsche keze is benne volt.
Ha meg ennyire stílust szeretnék magamnak, akkor vennék inkább egy klasszikusnak számító, veterán, léghűtéses olasz gépet. Uaz a technikai és minőségi színvonal és talán az ár is, mint egy mai HD...
Mind2-nek, de a chopper sokkal jellegzetesebb, és egy 1960-as harley nem egy kategória a 2008-as mitoval, az csak egy műanyag rakéta, és énis a m.rakétákat szeretem..
Rendesen rosszul esik az ilyeneket olvasni amugy...hogy az ilyen rendes Motor gyártó cégek ilyen Motornak nevezett fosokat gyártó cég kezébe kerül mint a harley ami ráadásul amerikai..legalább Olasz tulaja lett volna...
"90es évekközepén a Cagiva anyagi gondjai (hatására elkellett adnia a Ducatit) hátráltatták az f4 fejlesztését, mint ahogy a 916 megépitését is. TPG amerikai pénzügyi csoport megvásárolta a ducatit, és igy pénzhez jutott a Cagiva és folytatthaták az F4et."
"Az MV Agusta egy ideje már bajban van, tavaly a Husquvarnát adta el a BMW-nek (2007)"
"Ahogy lenni szokott először kiszivárgott információ, majd cáfolat, most pedig hivatalos bejelentés formájában kaptuk a hírt: a Harley-Davidson 100 százalékos tulajdonosává vált a patinás olasz márkának, az MV Agustának. Mivel a Cagiva ez utóbbi tulajdonába tartozik, az amerikai cég egy csapással a Cagivát is megszerezte.(2008)"
Aztán hogy mi hogy volt (egyáltalán mi igaz)azt nemtudom, első az könyvből (Leghiresebb motorkerékpárok), másik kettő netes.
szeva!postai utánvételel küldőm aminek az ára 1690 ft 20 kg-ig
az elsőlámpábol engedek ha mostanába elviszed akkor :6500 ft
plexi:3500 ft
jobb oldali kormánykapcsolo:4000ft
6500+3500+4000=14000 ft + 1690 postakölcség
helló!
plexi, kormánykapcsoló tuti kell, mert csak helyzetjelzőm jó, világítást nem tudok kapcsolni :)
elsőlámpából nem lehetne alkudni? :D
postát vállalsz?
előreutalással, vagy hogy mehet a biznisz?
lehet hogy csutka is kell, csak most nincs rá elég pénzem sajna.
így mennyi lenne az ár?
posta, előre utalás?
üdv
Ugylátszik hogy olasz szakértöhöz van szerencsém én is érdeklödöm a mocik iránt de azok nem olasz gyártmányok..Viszont a motorkerékpárok világa nevü könyvemben azt irják ha jól rémlik hogy a cagiva többször --90- 99 körül csödbe került és 2007 ben felvásárolta a BMW, ez neked újdonság?Majd utánna olvasok a pontos részletek miatt ha érdekel a téma.
Az MV Agusta és a Cagiva kapcsolatához annyit tudni kell hogy az Mv-t a Cagiva élesztette ujjá.A gyárat Claudio Castiglioni alapitotta és a fiárol Giovannirol nevezte el.Minden második betű egy rövidités. A CA a Castiglioni a GI a Giovanni a VA pedig a Varese.Az MV tulajok a Cagiva-nak köszönhetik a gépeiket.Röviden ennyi...
bontás elött kapott 10w-40et majd 10w-50et semmi javulás egyébként a vázon van mv augusta felirat.Nektek is kissé fullad hidegben néha vszinüleg a hidegben átkéne kissé karburálni.
lalicagiva majd jövő héten írok h mi kell mert jövő héten lesz kessem elvileg hát a piros hátsó ülés száz h kell addig megnézem h az enyémből ki lehet e müteni a zárat.
Az hogy összedobálják az pont nem az olaszokra jellemző ám ezzel jobb ha tisztába vagy.Ha nem hiszed el akkor nézd meg ezt a videót A kuplung meg hogy nem emel ki nem aza megoldás hogy felcsiszoljuk a tárcsát...Szét kell szedni meg takarítani aztán ujra beolajozni összerakni és ha igy sem müködik akkor 10w40 es olajra cserélni...de a felcsiszolás max abban segíthet amikor csúszik a kuplung
ezek a macskazabáló olaszok összedobálják a mitót/meg más márkát is/NIncs olyan klasszikus ikonjuk mint honda transalp vfr stb ami 100-150e elmegy bontás nélkül,magyar ha tudsz tartós olasz motort ird meg kiváncsi vagyok!te MIT TETTÉL VOLNA HA SEMMI SEM SEGIT "ÁÁ"
Felcsiszolta? Egy 1600km es gyári gépbe...100 hogy nem engedném hogy valami "szakember" ilyet csináljon...Az a tárcsa jóformán még meg se kopott 1600km alatt..áá..nem is mondom tovább.
Egy olasz motornál a Special Edition egy gondos mérnöki munkával újrahangolt, tuningolt gépet takar a Harley-nál megy egy fekete tankot...
Egyedül az első V-Rod tetszik, de abban már a Porsche keze is benne volt.
Ha meg ennyire stílust szeretnék magamnak, akkor vennék inkább egy klasszikusnak számító, veterán, léghűtéses olasz gépet. Uaz a technikai és minőségi színvonal és talán az ár is, mint egy mai HD...