Gagavectra!Magyarországon mitót nem LEHET RENDSZÁMOZNI!csak ha tavaly beléptették az országba,.euró 2es.Íde kb 3x irtam már.........egyébként kb 100 e évjárattól függ.Vedd meg az enyémet 2008as 1700km szervkönyv REndszám alku után 550e magyar forint.
Szépen néz ki, és amiket írtak róla, az is jól hangzik, de ennek személyesen is járj utána (az eredetének), ha le akarod papírozni. A 6000 km az esélytelen, ha meg valós, akkor ez szinte egy új motor.
Szerintem.
Hali Lehet meglessz álmaim evo-ja mi a véleményetek róla? http://motor.hu/motor_vpage.js... ezt írta a csávo e.mail-ben :Szerintem a motorja teljesen jó, az öninditó vezetékét meg kelett húznom azért láttam szerintem bontatlan még.
Óra szerint 6000km van benne, nem tudom, de nekem hihető. Annál is inkább mert kint nem divat vissza tekergetni, én pedig nem bántottam, erre akár esküdni is merek. Teljesen jól indul fix alapjárat hidegen, melegen, és forog mint a still, szerintem ez egy kétütemünél jót jelent.A futómű fék tökéletes. Biztos nincs megtekeredve vagy valami ilyen szervi baja nincs. Estek már vele biztosan, több /3/ helyen javitottam ecsettel a horzsolódást.
Amúgy szerintem teljesen jó, ezen kívűl minden papirja megvan, és az évjárata is stimmel. Ez is itthoni divat hogy mindent 5 évvel fiatalabnak hirdetnek. Küldtem már képeket a hibáiról? A horzsolásokra gondolok
egy picit tán off-os a dolog, de motor.
Hogy eddig nem volt az nem jelent semmit, mostmár kidobálja a kettest, ez nem javul meg, az olaj nemigen ront v segít. A kettes fokozat villája és a fogaskerék-pár kapcsoló körmei koptak meg.
A gond az, hogy veszel boltba és ugyan úgy szar marad, mert már az utángyártott nem egyezik meg az eredetivel, apró méretpontatlanságok vannak, amik ahhoz éppen elegek, hogy ne működjön jól. Lényeg, hogy nagyon szarakodós meló, mert hézagolni kell és azt csak próbálgatással lehet. Ennek következtében szerencsés esetben is 3-4 szer ki-be kell szerelni a blokkot.
Ezt egyszer végigjátszottam, a ...is tele lett a dologgal.
Talán bontott blokk megbízható hejről, ha van ilyen?
Nem akartalak elkeseríteni.
Azért a maguk idején jó kis gépek voltak,és ha lenne hozzájuk eredeti alkatrész még ma is több szaladgálna belőle szerintem.
szeva!plexinek annyi a hibálya hogy van egy kis repedés a tetején szinte alig látni ezmiatt az árábol is engedek!lámpának semmi balya az izokat is benne hagyom.
a képen lácc egy idomot ilyenre gondoltál?
plexi 3000ft,elsőlámpa 6500ft,tükrök 6000 ft,váltokar2000ft
ez igy 17500 ft+1690postakölcség=19190 ft ha igy megfelel neked!
válaszod várom ha a kisidom kell az +4000 ft
helló!
na akkor megnéztem mégegyszer hogy mire van most szügségem:
plexi
első lámpa
tükrök
jobb oldalidomra rápattanó kis hűtőidom
ha jó a váltókar, még esetleg az is kéne, mert enyém rövidebb mint a gyári és így fura a váltás.
email címed kérném, hogy a címem meg tudjam írni!
üdv
Sziasztok !
Egy kis segitségre lenne szükségem! Valaki alakított már át sima telós Mito-t forditott telósra? Kereket hogy kell átlakakitani hogy jó legyen? Beleér a küllő a féknyeregbe :S Köszi a válaszokat előre is
Hi all!
Az lenne a kérdésem h 250-es etz a 2. sebességet mi okból dobálja ki néha? A léptető villa kophatott meg? Csak azért reménykedem h nem mert eddig nem volt semmi baja csak egyik pillanatról a másikra lett ilyen. Én még a 15W40-es olajra tippelek h nem ártana lecserélni... :D
plexid nincs véletlen ?
Szerintem.
Óra szerint 6000km van benne, nem tudom, de nekem hihető. Annál is inkább mert kint nem divat vissza tekergetni, én pedig nem bántottam, erre akár esküdni is merek. Teljesen jól indul fix alapjárat hidegen, melegen, és forog mint a still, szerintem ez egy kétütemünél jót jelent.A futómű fék tökéletes. Biztos nincs megtekeredve vagy valami ilyen szervi baja nincs. Estek már vele biztosan, több /3/ helyen javitottam ecsettel a horzsolódást.
Amúgy szerintem teljesen jó, ezen kívűl minden papirja megvan, és az évjárata is stimmel. Ez is itthoni divat hogy mindent 5 évvel fiatalabnak hirdetnek. Küldtem már képeket a hibáiról? A horzsolásokra gondolok
Hogy eddig nem volt az nem jelent semmit, mostmár kidobálja a kettest, ez nem javul meg, az olaj nemigen ront v segít. A kettes fokozat villája és a fogaskerék-pár kapcsoló körmei koptak meg.
A gond az, hogy veszel boltba és ugyan úgy szar marad, mert már az utángyártott nem egyezik meg az eredetivel, apró méretpontatlanságok vannak, amik ahhoz éppen elegek, hogy ne működjön jól. Lényeg, hogy nagyon szarakodós meló, mert hézagolni kell és azt csak próbálgatással lehet. Ennek következtében szerencsés esetben is 3-4 szer ki-be kell szerelni a blokkot.
Ezt egyszer végigjátszottam, a ...is tele lett a dologgal.
Talán bontott blokk megbízható hejről, ha van ilyen?
Nem akartalak elkeseríteni.
Azért a maguk idején jó kis gépek voltak,és ha lenne hozzájuk eredeti alkatrész még ma is több szaladgálna belőle szerintem.
a képen lácc egy idomot ilyenre gondoltál?
plexi 3000ft,elsőlámpa 6500ft,tükrök 6000 ft,váltokar2000ft
ez igy 17500 ft+1690postakölcség=19190 ft ha igy megfelel neked!
válaszod várom ha a kisidom kell az +4000 ft
na akkor megnéztem mégegyszer hogy mire van most szügségem:
plexi
első lámpa
tükrök
jobb oldalidomra rápattanó kis hűtőidom
ha jó a váltókar, még esetleg az is kéne, mert enyém rövidebb mint a gyári és így fura a váltás.
email címed kérném, hogy a címem meg tudjam írni!
üdv
Egy kis segitségre lenne szükségem! Valaki alakított már át sima telós Mito-t forditott telósra? Kereket hogy kell átlakakitani hogy jó legyen? Beleér a küllő a féknyeregbe :S Köszi a válaszokat előre is
Az lenne a kérdésem h 250-es etz a 2. sebességet mi okból dobálja ki néha? A léptető villa kophatott meg? Csak azért reménykedem h nem mert eddig nem volt semmi baja csak egyik pillanatról a másikra lett ilyen. Én még a 15W40-es olajra tippelek h nem ártana lecserélni... :D
plexinek van vmi baja?
kapcsoló is jó meg a lámpa is?
címem itt adjam meg vagy mail-ben?
ha ma/holnap feladod akkor a héten még megjöhet?
üdv
Van más is, ha érdekel valakit!
30/2752524