sziasztok! egy kérdés, egy pár honapja aszem mitogeri árult és képekkel illusztrált, karbon fékkart munkahengerrel, plusz hidra kuplungot, szintén karbont, vayg aszem szinezetett is. ha tudnátok a hsz számát valaki hálás köszönet!
Szia mindenki egy fontos infó:mo -n már NEMLEHET CAGIVA MITOt forgalomba helyezni mivel euro2es.info frontosa motor.Vásárlás elött nemárt tudni.A RENDSZÁMOSOK ÁRA VSZINÜLEG TATRJA MAGÁT.Nemazért h azom van csak úgy.
Sziasztok!
Eladó gumik: pályázásra használt, középen szinte új, a szélein kb:1-1,5mm kopás!
150/60zr17, 110/70zr17 Dunlop D209 GP-25.000 Ft
150/60zr17, 110/70zr17 Pirelli Dragon Supercorsa-25.000 Ft
(csak párban) Több garnitúra van, lehet válogatni !
Nem küldte el az egész szöveget!
na bármi kell a blokkba itt megtalálni vigyétek vegyétek,még a készlet tart,blokk alkatrészből minden!
gyári állapot!Képeket majd lehet nézni!
msn címem:zsolt4593@hotmail.com
supercity és mito-ba!(125)
Hali skacok!
Na holnap csinálok képeket,és töltöm fel a fotók menübe!
Blokk alkatrészek leszbek eladók cagiva supercity/mito blokk bontva!
Bármi ami kell!
Nagyon szép gyári állapotú:főtengely,hajtókarral együtt,olajpumpa,komplett gyújtás,kuplung,váltó(7sebességes) vízszivatyú,tengelyek,fogaskerekek,balance,blokkfelek,
üresjelző,"henger,hengerfe"
1100 Km volt a dugóban és most már odahúztam néha neki de 9000-ernél tovább egyáltalán nem akart pörögni csak szagatott mint az állat. Ezt kérdeztem fórumon kb 1 hete de nem tudott rá senki semmit mondani. Még akk kitakarítottam a karbit meg a szokásos de csak csinálta ugyanúgy tovább . Amikor megált alattam az 40km/h nál 4000-es fordulaton volt
"már egy ideje szagatott 9000 felett" "1100 Km volt a dugóba"
Ha egy ideje szaggatott már, és csak 9000 felett akkor te mekkora fordulattal járattad be?
Öreg motor szar olajpumpáját érdemes kikötni, de miből tudnád, hogy szar? Majd, ha megragad, vagy idő előtt csökken a kompresszió? Lehet akármi mástól is, a lényeg, hogy egy lassan 20 éves motor olajpumpájának szállítását terhelés és fordulatszám függvényében sufniban, pajtában, garázsban, pincében soha nem fogjátok tudni pontosan kimérni, de, ha sikerül is mi az etalon?
Tény, hogy olyan egyszerű a szerkezet, mint egy faék, de szárazfutás vagy egyéb szilárd szennyeződés hatására, lazulhatnak az illesztések, ami esetleg nagy szállítási követelmény mellett már gondot okoz és nincs biztosítva a megfelelő kenés.
Megoldás ilyenkor: veszel egy új pumpát vagy a régi kifújatod kompresszorral, esetleg szétszeded és elmosod benzinnel, majd visszkötött állapotban tökéletesen lelégtelenítve újra használod, vagy ami a legegyszerűbb (rövidtávon) kikötöd, saját kisolajkörre teszed, hogy önmagát kenje és kevered a tankba a benzint.
Nekem 700km volt 1 liter Motul710 és kikötve vettem a motort, nomrál esetben nem nyúltam volna hozzá. Ez mindig egy kényes téma marad sok a pro és kontra, kiki döntsön belátása szerint!
nekem rs125 2004 es re kellene bal oldali kormánykapcsoló-cuccos van olyanod?
ha kell:705377495
Eladó gumik: pályázásra használt, középen szinte új, a szélein kb:1-1,5mm kopás!
150/60zr17, 110/70zr17 Dunlop D209 GP-25.000 Ft
150/60zr17, 110/70zr17 Pirelli Dragon Supercorsa-25.000 Ft
(csak párban) Több garnitúra van, lehet válogatni !
20/9655947
valakinek nincsen eladó mito evo farokidomja ülésekkel együtt? törött,fényezésre szoruló is érdekel!lámpa nem fontos!
Váltó,kuplung főtengely,különolajzás,vízszivatyú,balance,gyújt
na bármi kell a blokkba itt megtalálni vigyétek vegyétek,még a készlet tart,blokk alkatrészből minden!
gyári állapot!Képeket majd lehet nézni!
msn címem:zsolt4593@hotmail.com
supercity és mito-ba!(125)
Na holnap csinálok képeket,és töltöm fel a fotók menübe!
Blokk alkatrészek leszbek eladók cagiva supercity/mito blokk bontva!
Bármi ami kell!
Nagyon szép gyári állapotú:főtengely,hajtókarral együtt,olajpumpa,komplett gyújtás,kuplung,váltó(7sebességes) vízszivatyú,tengelyek,fogaskerekek,balance,blokkfelek,
üresjelző,"henger,hengerfe"
Ha egy ideje szaggatott már, és csak 9000 felett akkor te mekkora fordulattal járattad be?
Tény, hogy olyan egyszerű a szerkezet, mint egy faék, de szárazfutás vagy egyéb szilárd szennyeződés hatására, lazulhatnak az illesztések, ami esetleg nagy szállítási követelmény mellett már gondot okoz és nincs biztosítva a megfelelő kenés.
Megoldás ilyenkor: veszel egy új pumpát vagy a régi kifújatod kompresszorral, esetleg szétszeded és elmosod benzinnel, majd visszkötött állapotban tökéletesen lelégtelenítve újra használod, vagy ami a legegyszerűbb (rövidtávon) kikötöd, saját kisolajkörre teszed, hogy önmagát kenje és kevered a tankba a benzint.
Nekem 700km volt 1 liter Motul710 és kikötve vettem a motort, nomrál esetben nem nyúltam volna hozzá. Ez mindig egy kényes téma marad sok a pro és kontra, kiki döntsön belátása szerint!
Mai okoskodás vége.