Lenne egy fontos nagy kérdésem: van egy törött mito evo 100ért, idomok töröttek,villahíd,bal kapcsoló,tank, v ezt vegyem meg,v várjak és tavasszal ,v nyáron vegyek egy "jó" külföldi papírost 230ért? lécci minél többen írjatok! kösszi
sajnos több képem nincs, de ha érdekel vegyél fel msn-re, vagy vegyük fel a kapcsolatot e-mail-on és megbeszéljük, és ha komolyan érdekel, 7végén csinálok képet és felrakom!
Hát A képeken a nagyjábol javitott állapotot látod már... mentem le egy lejtőn elég vizes volt az út,fékeztem de tényleg finoman,lesatuzott az első kerék és már csuszott is ki alólam...de elég sok minden gond lett: festés alap, burkolat tört,tank horpadt,váltókar,tükör,és amiket a mai napig nem értek: ülés lejött és elszakadt az oldala és eltört a kulcs is...nemértem az hogyan tudott...nekem meg: sebek alap, térdem repedt el mert pont ráesett a motor(térdem eleve szar volt mondjuk) meg lábujjam . amugy már elkezdett készülgetni új teljes fényezést fog kapni valami ferrari szerü piros, ami ugyanigy naptól más szinü lesz...
az az igazság hogy a környezetvédelmi törvények miatt teljesen megfogják ölni a 2 ütemü motorokat .A japánok 6-8 éve nem gyártanak 2t 125ös sportmotort, a robik is a krosszok is már 4t k.Nemtudom az olaszok meddig húzhatják,,Amit irtam is mo-n már nemlehet mitot forgalomba helyezni.Talán ezt az új tipust de nemhiszem h árulják.A2004 utániak is mind 10-11 kw osak.
Talán a biker-world-nél van, de azt tudom, hogy valahol EBC szettet már láttam Mitohoz itthon, 13-14 körül van rugók+lamellák.
Italmondo-t meg, ha felhívod nekik biztos akad vagy keress EBC forgalmazót!
Van benne power, olvastam/unk a fórumon régebben egy leírást... Abban volt, hogy van power az elektronikus karbit meg vezérlő cserével pik-pakra meglehet tuningolni tudomásom szerint, és még a blokkhoz se kell nyúlni csak a kipuhoz
Ez lenne a legkevesebb... Fognám a butitott hóbelebancot és 1az1be kidobnám belöle.Phbh28 as karbi Evo gyujtás-elektronika kábelköteg-power,arrow kipu azt annyi.Ha meg lenne hozzá minden kellő cucc 1 nap alatt össze is dobnám.Mitot jol ismerem már nem okozna gondot. Dehát te is épp ezt játszod az Rs el már egy ideje...
üdv mindenkine
Most hogy bejött a rossz idő neki lehet állni a motort bütykölni.
Ez volt a bevezetés.
Az a gond a kis gépemmel hogy beáll a bal oldali csapágy neki kb 5000km után. skf c4 volt benne.
Szerintetek mi lehet a gond? még nem szedtem szét majd a héten nekiállok neki ha lesz időm.elötte volt cserélve hajtókar,fúrva henger, csapágy csere stb....
Nem volt kellemes mikor szokásos tempómmal mentem azt 1x csak blokkol a kerék. Esés nélkül megúsztam.
Ha van valakinek ötlete vagy tanácsa azt megköszönném.
neked meg jobbulást
blok,henger,gyujtás,power,karbi,kipufogó,müs
zerfal,telok,felnik,idomok,lámpák,tankok,kapcsolok,lá
btartok,ülések.............
érd:705377495
veled történt valami képek alapján nem volt nagy
de mi történt
Az alvázszám megmondja hogy mikori
Italmondo-t meg, ha felhívod nekik biztos akad vagy keress EBC forgalmazót!
ELADÓÓÓÓÓÓÓÓ
Most hogy bejött a rossz idő neki lehet állni a motort bütykölni.
Ez volt a bevezetés.
Az a gond a kis gépemmel hogy beáll a bal oldali csapágy neki kb 5000km után. skf c4 volt benne.
Szerintetek mi lehet a gond? még nem szedtem szét majd a héten nekiállok neki ha lesz időm.elötte volt cserélve hajtókar,fúrva henger, csapágy csere stb....
Nem volt kellemes mikor szokásos tempómmal mentem azt 1x csak blokkol a kerék. Esés nélkül megúsztam.
Ha van valakinek ötlete vagy tanácsa azt megköszönném.
eledo egy felújított mitó főtengely ára 15 ezer forint alku nélkül