Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lényeg, hogy neked van igazad.
Habár a te öntéshibás hengerednek édes mind1...
Vicces fiú vagy... Mert a sok "hozzáértő" kiköti hogy az ugy jobb de arra nem gondol hogy azt ugy tervezték hogy ne 10ezer km-t birjon.Mert sokan nemtudják miért ragad meg a motor és rávágják hogy elromlott az olajpumpa azt kész.Kiköti és utána ezt mondja mindenkinek hogy kösse ki mert szar az "okosok" meg meg is teszik...
Én már nem tudom mi van vele már egy ideje szagatott 9000 felett most meg megyek vele egyszer csak megáll. Hazaérek kiveszem a gyertyát megnézem h mi hát el van olvadva a gyertya de még a porcelán is eltűnt. Leveszem a hengerfejet és látom hogy tiszta pöttyös a dugó teteje és a hengerfej teteje is. leveszem a hengert nagy nehezen mert a dugó alig mozdult a dugóba beleépülve a 2 gyűrű és a hajtókar nem mozdul hát megszorult az alsó tűgörgő. Hát elegem van ezzel örültem hogy nyáron lebírtam műszakiztatni meg hogy bírtam bele dugót venni erre tessék 1100 Km volt a dugóba. (9-es champion volt benne)
Wááááóóóówwww tényleg?
köszönöm
NGK BR9EG-t tegyél bele de ha az elözö is 9 es volt akkor ott az elögyujtással lessz a gond.Az olvadások 99%ban gyujtásrendszer hibái miatt vannak
Olajat kap rendesen mert füstöl Motul 710-el használom. Valaki nem tudja megmondani hogy miért csöppen el a gyertya?
Ideje lenne rájönni hogy a különolajzást nem hülyeemberek találták ki!Segitségével a motor mindig annyi olajat kap amennyit kell.Egydoboz olaj elég 1000km ig is nem csak 4-500 ig és ezzel duplán ugy kormolva a kipurendszert meg a pénztárcádat.Teljesen jó az olajpumpa csak be kell állitani rendesen,csövei jol tömitsenek és soha nem lessz vele baj
akkor te elég pénzes lehetsz ha így cserélgeted hengerestül megy ilyenek....
Tied a legszebb freccia széles e világon
de az jó csak hát valamien úton módon a gyertyám elolvadt. champion 9-es hőértékű. ez végett lett szar a dugó
Ideje észrevenni, hogy nem jó a külön olajzásod. Keverd az üzemanyagot.
Henger a dugó meg a főtengely mennyi volna?
csö a fötengely körlámpás mitoba volt ugyan az super city-ével.
de az evo blok is baszol belle csak a fordulatszám kihajtást kell átt tenni. dugo nincs külöön. hengerel együtt van csak dugom.
A 15000Ft-os főtengely az mibe volt evoban? Mert nekem a super citymben még a régebbi 7sebességes blokkja van. Persze nem tudom hogy az evo főtengely az jó e a régebbi 7-sebességes mitoba? Esetleg dugód nincs 55.97-es méretű? Várom válaszod
hello: komplet gyári fötengely=15eft jó állapotban
komplet blok evo mitobol hengerel mindenel üzemképes ki lehet probálni még..=70eft
Sziasztok. Hát máma megszorult a super citymbe a főtengely, És a dugó is gatya lett fél év alatt a 3. Vertex dugóm és a 2. henger . Nem tud valaki főtengelyt ami jó is vagy hajtókar javító szettet? Várom a tanácsokat
bár gondolkodom egy 400-as ZXR-en is mert nagyon tetszenek :)
Nem hihetetlen!én is veszek 1 mitot 100% !
srácok vegyétek meg a mitomat mert megvan az utodja:csak benga kell bele /meg nagyobb karbi a gyárinál ha száguldozni akartok/jó leharcolt öreg sok kmel. érdemes megnézni nem zsákbacica!/08. 04. 28 forg hely.1600km/
én igazából csak autó jogsi miatt adnám el, de most arra meg lesz a lové, és utána tényleg evo-t szeretnék :) mi ilyen hihetetlen benne?
Na ne szórakozz én full ugyan így adtam el a kis mitot,:D hogy azt mondtam mindenkinek :csak a tél miatt adom el jövőre jön az evo :D ...
Ja. Valahogy nem az én stílusom. Mindig supermotora vágytam, de 125-ben elég drágán lehet jókat kapni. Most ráakadtam egyre, de mire sikerül eladni a mitot addigra simán elviszik.
Te is eladod a motorodat? mindenki meg akar válni tőlük ? én mondjuk csak télre, tavasszal evo-t szeretnék :) imádom a Mito-t