Volt ugy hogy enyém is csinálta...powermotorba van egy poti ami szabályozza hogy mennyire kell elfordulnia a annak a tengelynek ami a bowdeneket mozgatja.És az a poti 1 kicsit kontakt hibás és pont a határán állmeg ahogy meg kellene és ott rezeg mert egy pillanatra oda ér egyre nem..és ez okozza a morgó hangot.Megoldás ha ráérsz kapd szét kontakt sprayzd be és kész..addig meg annyi hogy ráadod a gyujtást tak fel kicsit fegmozdítod a tárcsát hogy merre holgat el és kész
Amikor ráadod a gyújtást akkor kell neki ellenőrizni, vagyis 2 zizegő hangot kellene hallani. A bowdenen úgy állics hogy le van szedve a kipufogó, mert akkor látod a nyelvet.
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a power motorom állandóan morog ha ráadom a gyújtást. Miért van ez? Próbáltam állítani a bovdenen de semmi. Mi lehet a probléma. Ennek köze lehet hogy 9000-es fordulat fellet nem hú és semmit nem csinál. Ki pörgi a 10000-et de semmi. Ezt sem tom h mi lehet. most lett bejáratva tehát szinte ujj dugó. Nem értem. 9000-ig meg jól megy. Várom a hozzászólásokat
hello:nekem van minden hozzá:
tank=25eft
alsó-felsővillahidd=20eft
kormá
ny=3eft
sajnos evo mito drága ügy törötböl motort épiteni 748-as ducatira viszik az elejét mert rá tehetö.........és ezzért drága minden hozzá és kevés is van belöle.........
Ez még tényleg a gyári dugó.A hengernek nincs semmi baja...hengerfejröl lejön az a kis korom hígítóval azt kész.Még megy ezzel a dugóval de ha alkalmad lessz rá cseréld ki egy Asso-ra vagy egy Wössner-re(én is ilyet veszek bele most télen..ha minden igaz)Nekem is még gyári van benne
tank=25eft
alsó-felsővillahidd=20eft
kormá
ny=3eft
sajnos evo mito drága ügy törötböl motort épiteni 748-as ducatira viszik az elejét mert rá tehetö.........és ezzért drága minden hozzá és kevés is van belöle.........
Cagiva Mito Evo-hoz keresek fejidomot és lámpát.
Tudtok segíteni?
szóval ha jóidőbe se megy fel akkor termosztát a bűnös.
én Pest megyei vagyok:)