Pár kép a dolgokról
És egy kompresszió méter...nem lehetne belőle valahogy henger nyomás mérőt fabrikálni?
Tettem fel átkonvertáltam gépen negatívba a hengerről és a dugóról is egy képet(mintha r9ntgen lenne jobban kiadja a csíkokat)
Evo nagyon ritkán van bontva, egyedül misoc akit érdemes megkérdezni, olvass visszább, vannak elérhetőségei, de Evo-hoz majd' minden aranyárban van, sok sikert!
Ha a gyűrűk nincsenek beragadva a horonyba, akkor én azt mondom, csak mosd le alaposan benzinbe az alkatrészeket, és kész! Ha soakt futott, akkor dugattyút esetleg érdemes cserélni. De Asso Werkére, én is azt mondom! A hengert ne csiszold! Pláne, ha nem megragadás miatt szedted szét! Ha a koksz nagyon ragaszkodós a dugattyú tetején (hja, mert az oladláról nem szabad kaparni, amit a benzin leod leod, amit nem nem) akkor egy keményfa darabbal kaparászhatod nyugodtan. A kipuffszelepet is. Azt se nagyon érdemes csiszolgatni, ha szépen lekaparászod fával a kokszot, utána meg lemosod. Összerakásnál pedig mindent alaposan olajozz meg, majd kiköpi a feles olajat, attól nem kell félni!
Ha leszedted a dugót nézd meg mi van a belsejébe irva.Ha az hogy Asso W Gillardoni akkor gyári ha bármi más akkor nem...de Vertexnél pl nem kell csodálkozni az ilyen húzásokon/foltokon
Dugón csiszolhatsz egy picit de a hengert ne piszkáld csak brigéciolal jol ecseteld le aztán most le nyugodtan nagy nyomással semmi baja nem lessz.Dugót ha tudsz cserélj emiatt a húzás miatt is meg már a gyűrűk felett is kezd átfújni.Mindent lehet hozzá kapni tömitést otthon is tudsz csinálni müszakirajzlapbol pl. föleg ilyen kicsit mint a poweré.
Ja és kormot a dugórol, kipunyilásbol hígítós rongyal szedd le ne csiszoló paiprral...hengerfejen ha jó olajat használsz nem szabad koromnak lennie csak 1 olajrétegnek
A hengeren 1-2 helyen látni hossz iránybi pici csíkokat nem vészes és nem túl mély holnap csinálok róla képet,de mivel gyári henger és dugó,(legalábbis úgy tudom) de Nicasilos még elvileg...(nem tudom honnét tudom megállapítani)(azt igen hogy az mert nem perselyes,de hogy réteg van e még rajta elég...)Hogy picit finom olajos polírpapírral átmennék dugón az baj lenne neki?meg kiáztatnám a kokszot belőle?Hengeren inkább felül látni ilyen csíkokat hasonlót széleset,de ott inkább ilyen fekete foltnak nevezném mint a dugó gyűrű feletti részénél,olyanra gondolok!(és ha a henger is kapna egy pici áztatást(gondolok itt mosóbenzin,brigeciol,és utánna olajos nagyon finom polír papír) Ez áratana neki?...power is kokszor meg ragad..ezen is hansolóan gondolkoztam....tömítést itthon kapni amúgy?mert ebayon láttam,szettbe úgy hogy teljes blokk és henger is van ,meg láttam olyat is henger,nekem van egy garnitúrám,de hengerfej nincs és power tömítés...itthon kapni azt?És ha igen hol?Lamellákat meg tudok kistarcsán motoros nv boltba van nem tudom tömítés is van de de reális ár egy szettért 7-12Eft között?.....
Ezt nem a power húzta meg ahhoz túl szélen van...ez egy kissebb szorulás nyom ilyen nekem is volt anno a másik henger/dugómmal csak nekem nem teljes hosszába viszont szélesebb volt..de még utána jártam vele egy darabig és nem volt baja...a lényeg azt nézd meg hogy a gyürüt nem-e szoritotta meg a horonyba
Meghúzta a power 1 picit. Volt már olyan akinek meghúzta, és még többezret elment az a dugó :)
A power nyelvet állicsd be úgy, hogy ne lógjon ge a hengerbe, kb 1 mm-re legyen tőle.
Mi a véleményetek?Mito blokkos super city 125-ről van szó 7 ganngos tipusú gilardoni 2-es hengeres...ez most kuka?...motor ettől eltekintve egész jól működik...csak generál van és most leltem erre a finomságra...
A Mito egy vérbeli kétütemű... A Cagiva sportmotorok építést mindég 2ütemű blokkokra helyezte Gp be is csak 2t vel versenyeztek mikor bejött a 1000 4t ki is szálltak.De versenyeztek Mito125 el is Rossi pl azzal lett Olasz bajnok 1994-ben.De nem is jellemző az olaszokra a 125 4t...pl:Aprilia is a 2t ket nyomja.Nem is szeretném Én se ha valaha 4t-k lennének a Mito-k.A Mito az ugy Mito ha kétütemű!Nagy széles gumikkal, pattogós 2t hangal ,jellegzetes szívóhangjával,powerszeleppel,és eszméletlen gyorsulással.
Srácok lenne 1 kérdésem: Van-e 4ütemü MITO? Ez valoszinü hülye kérdés számotokra de engem érdekelne és ha van akkor azt h mikor gyártoták őket és,hogy milyen tipus(pl:evoII).
És egy kompresszió méter...nem lehetne belőle valahogy henger nyomás mérőt fabrikálni?
Tettem fel átkonvertáltam gépen negatívba a hengerről és a dugóról is egy képet(mintha r9ntgen lenne jobban kiadja a csíkokat)