Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pár kép a dolgokról
És egy kompresszió méter...nem lehetne belőle valahogy henger nyomás mérőt fabrikálni?
Tettem fel átkonvertáltam gépen negatívba a hengerről és a dugóról is egy képet(mintha r9ntgen lenne jobban kiadja a csíkokat)
Evo nagyon ritkán van bontva, egyedül misoc akit érdemes megkérdezni, olvass visszább, vannak elérhetőségei, de Evo-hoz majd' minden aranyárban van, sok sikert!
köszi Randy! esetleg nem tudsz ilyet valahol eladó sorba ?
Ha a gyűrűk nincsenek beragadva a horonyba, akkor én azt mondom, csak mosd le alaposan benzinbe az alkatrészeket, és kész! Ha soakt futott, akkor dugattyút esetleg érdemes cserélni. De Asso Werkére, én is azt mondom! A hengert ne csiszold! Pláne, ha nem megragadás miatt szedted szét! Ha a koksz nagyon ragaszkodós a dugattyú tetején (hja, mert az oladláról nem szabad kaparni, amit a benzin leod leod, amit nem nem) akkor egy keményfa darabbal kaparászhatod nyugodtan. A kipuffszelepet is. Azt se nagyon érdemes csiszolgatni, ha szépen lekaparászod fával a kokszot, utána meg lemosod. Összerakásnál pedig mindent alaposan olajozz meg, majd kiköpi a feles olajat, attól nem kell félni!
villahíd/kormánykifli
helló! mito evora keresek tankot, és bal oldali kormányt meg az ahoz tartozó összefogó valamit.... itt a kép ezt a hibát szeretném ki javitani
Ha leszedted a dugót nézd meg mi van a belsejébe irva.Ha az hogy Asso W Gillardoni akkor gyári ha bármi más akkor nem...de Vertexnél pl nem kell csodálkozni az ilyen húzásokon/foltokon
Dugón csiszolhatsz egy picit de a hengert ne piszkáld csak brigéciolal jol ecseteld le aztán most le nyugodtan nagy nyomással semmi baja nem lessz.Dugót ha tudsz cserélj emiatt a húzás miatt is meg már a gyűrűk felett is kezd átfújni.Mindent lehet hozzá kapni tömitést otthon is tudsz csinálni müszakirajzlapbol pl. föleg ilyen kicsit mint a poweré.
Ja és kormot a dugórol, kipunyilásbol hígítós rongyal szedd le ne csiszoló paiprral...hengerfejen ha jó olajat használsz nem szabad koromnak lennie csak 1 olajrétegnek
Dugóm oldal nézetből.....Holnap lessz kép hengerről...
A hengeren 1-2 helyen látni hossz iránybi pici csíkokat nem vészes és nem túl mély holnap csinálok róla képet,de mivel gyári henger és dugó,(legalábbis úgy tudom) de Nicasilos még elvileg...(nem tudom honnét tudom megállapítani)(azt igen hogy az mert nem perselyes,de hogy réteg van e még rajta elég...)Hogy picit finom olajos polírpapírral átmennék dugón az baj lenne neki?meg kiáztatnám a kokszot belőle?Hengeren inkább felül látni ilyen csíkokat hasonlót széleset,de ott inkább ilyen fekete foltnak nevezném mint a dugó gyűrű feletti részénél,olyanra gondolok!(és ha a henger is kapna egy pici áztatást(gondolok itt mosóbenzin,brigeciol,és utánna olajos nagyon finom polír papír) Ez áratana neki?...power is kokszor meg ragad..ezen is hansolóan gondolkoztam....tömítést itthon kapni amúgy?mert ebayon láttam,szettbe úgy hogy teljes blokk és henger is van ,meg láttam olyat is henger,nekem van egy garnitúrám,de hengerfej nincs és power tömítés...itthon kapni azt?És ha igen hol?Lamellákat meg tudok kistarcsán motoros nv boltba van nem tudom tömítés is van de de reális ár egy szettért 7-12Eft között?.....
Ezt nem a power húzta meg ahhoz túl szélen van...ez egy kissebb szorulás nyom ilyen nekem is volt anno a másik henger/dugómmal csak nekem nem teljes hosszába viszont szélesebb volt..de még utána jártam vele egy darabig és nem volt baja...a lényeg azt nézd meg hogy a gyürüt nem-e szoritotta meg a horonyba
mikor valaki mitot árult milyen érdeklödés volt mi a tapasztalat?4 napja árulom csak hülyébnél hülyébb csere jön.
Hát van szentendrén egy csaj akihez járogatok, meg pomázon 1-2 haver, amugy Pilisszentiváni vagyok :D
silentke te szentendrei vagy?többször láttam a motorod,én pomázi .más eladó a mocim hátha vkit érdekel 2008as itthoni szkönyves .1550km! !,oldala karcos amúgy szalon állapotú 580e ft!
Meghúzta a power 1 picit. Volt már olyan akinek meghúzta, és még többezret elment az a dugó :)
A power nyelvet állicsd be úgy, hogy ne lógjon ge a hengerbe, kb 1 mm-re legyen tőle.
Mi a véleményetek?Mito blokkos super city 125-ről van szó 7 ganngos tipusú gilardoni 2-es hengeres...ez most kuka?...motor ettől eltekintve egész jól működik...csak generál van és most leltem erre a finomságra...
A Mito egy vérbeli kétütemű... A Cagiva sportmotorok építést mindég 2ütemű blokkokra helyezte Gp be is csak 2t vel versenyeztek mikor bejött a 1000 4t ki is szálltak.De versenyeztek Mito125 el is Rossi pl azzal lett Olasz bajnok 1994-ben.De nem is jellemző az olaszokra a 125 4t...pl:Aprilia is a 2t ket nyomja.Nem is szeretném Én se ha valaha 4t-k lennének a Mito-k.A Mito az ugy Mito ha kétütemű!Nagy széles gumikkal, pattogós 2t hangal ,jellegzetes szívóhangjával,powerszeleppel,és eszméletlen gyorsulással.
Pedig ez Pozitivum
Mert elég ciki lenne ha 100 lenne a vége a mitonak
sajnálattal olvasom
Még csak az hiányozna! Mind 2t..kivéve 1 prototipust ami egy 500 cc-s husqvarna blokkos evo volt.
Hello!

Srácok lenne 1 kérdésem: Van-e 4ütemü MITO? Ez valoszinü hülye kérdés számotokra de engem érdekelne és ha van akkor azt h mikor gyártoták őket és,hogy milyen tipus(pl:evoII).
Hello, igen dupla kipufogós volt, előző tulaj csinálta, én levágtam télen
Az volt a baj hogy a rozó közepébe hegesztette fel
Hali! Neked dupla kipuffogós a frecciád? Ti raktátok hozzá a másik dobot ?
Szép nap volt :)
köszi szépen