Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Citybike motorosbolt Győr
Ha az italmondónál van, vagy ugyan az mint a MITO akkor lehet, hogy még raktáron is van belőle
igen, elég drága, többe jönne ki a posta mint a tömítés
Postáznak is, csak oda fel gondolom drága lenne
köszi a segítséget, csak az a baj hogy szlovákiai vagyok és hát nekem Békéscsaba 400km :S, győr közelében nem tudtok? Vagy valaki győr közeléből aki lerendelné nekem és érte mennék?
Helló!
Italomondo-t hivd fel, ott kell hogy legyen :)
Cagiva mito mito evo freccia bontott alkatrészek eladok:
blok,henger,gyujtás,karbi,power,telok,felnik,f
ékek,idomok,lámpák,kipufogó,karbi,..............stb

érd:705377495
kerekláámpás idom sűrgősen.
Hellotok, hol tudnék hengerhez tömítésszettet venni? (frecciahoz kell de úgy tudom ugyan az mint a MITO1, ha nincs igazam írjatok)

Válaszotokat köszönöm

Üdv.: Boros
Vegye meg valaki a motorom
Cseréld ki a gyertyát nekem volt olyan eset akiór egyik gyertyával 9 ezret fogott a másikkal pedig 11-et!
Nincs vki 1 arrow dob eladó 125 ccm-is NSRre?ami cagiván v tzr-en van az is jóó!
És 34es karbihoz szivócsonk, és a karbi és a légszürö közötti csö is kellene!
ha van vkinek vmelyik akk msn:egedi_m@hotmail.com
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem nézni hogy milyen vezetékek mennek a trafóhoz. Három megy hozzá ha jól tudom, kettő asszem megvan egy fehér-fekete és egy kék-fehér de mi a harmadik!?Előre is köszi.
én aztmondtam hogy gyári nézze csak meg. trafónak is gyári helye van megnézte és mondta h. télleg az.Lehet jól raktam be:))
Aha igen eddig rendesen kipörgött és szedte a pacskerját. :)
Köszi a tanácsot!
Először érdemes megnézni egy gyertyacserét BR9EG amit ajánlani tudok! nagyon jó de a power takarítás sem hátrány :)
Több dolog is lehet a hiba oka. Elsőnek szedd le a kipufogót, és ha ellenörzésnél a power nyelv rendesen nyit, akkor az jó. Ha nem akkor reméljük elég kitakaritani. Ha a power működik rendesen akkor lehet még gyertya is. Én champion n2c-t használok. Eddig kipörgött rendesen a motor?
Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy Mito blokkos Super City-m 9000-es fordulat felett elkezd szaggatni és nagyon nehezen pörgeti ki a 10000-ret. Mi lehet a baj? A karbit már takarítottam.
A powert kéne kitakarítani vagy gyertya?
NGK BR9ES gyertya jó hozzá? Ha nem akkor milyen kell?

Várom a válaszokat! Előre is köszi!
Ne az oldalát szedd, le hanem a hengert!
Ott lesz a hiba...
Nemtudom milyen a foglalata az evo-nak, ha H-s akkor lehet bele.
Ha jól akarsz látni akkor 6000k-sat vegyél, de nagyon fehér a fénye és rohadtul vakit, meg ha a rendőr észreveszi akkor bünti
4300k-nál még lehet hogy beveszi h erő halogén
Nem baszogatásból, de a "H"-s izzók "H"alogénesek nem ?
én már raktam xenont az enyémbe. H3-as a xenon égő kell bele. Trafót meg pont fel lehet rakni a karbi fölé-mellé a vázra.Én tudtam olcson 5ezerér szerezni 3 éve kb.
Xenon lessz az... Kb 6 odik osztályos periódusos rendszeres anyag.Amugy az igazi xenon gázos égők elég drágák de biztos van olyan ami passzolna bele.
Hello!
Arról érdeklődnék h Cagiva Mito Evo II-be lehet e szenont rakatni...és kb h mennyire fájna
Széles utat
én megnézném a gyűrűket a helyedben.
Daráló hang az csapágy, az alacsony fordulattól meg max a szelep kokszosodik, más egyéb most nem jut eszembe, de mind2 hiba esetén elvileg járnia kell a motornak.
Próbáld betolni, 1-2szer hátha úgy beröffen, figyelj a hangra honnan jön, pontosan milyen és ne pörgesd!