köszi a segítséget, csak az a baj hogy szlovákiai vagyok és hát nekem Békéscsaba 400km :S, győr közelében nem tudtok? Vagy valaki győr közeléből aki lerendelné nekem és érte mennék?
Nincs vki 1 arrow dob eladó 125 ccm-is NSRre?ami cagiván v tzr-en van az is jóó!
És 34es karbihoz szivócsonk, és a karbi és a légszürö közötti csö is kellene!
ha van vkinek vmelyik akk msn:egedi_m@hotmail.com
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem nézni hogy milyen vezetékek mennek a trafóhoz. Három megy hozzá ha jól tudom, kettő asszem megvan egy fehér-fekete és egy kék-fehér de mi a harmadik!?Előre is köszi.
Több dolog is lehet a hiba oka. Elsőnek szedd le a kipufogót, és ha ellenörzésnél a power nyelv rendesen nyit, akkor az jó. Ha nem akkor reméljük elég kitakaritani. Ha a power működik rendesen akkor lehet még gyertya is. Én champion n2c-t használok. Eddig kipörgött rendesen a motor?
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy Mito blokkos Super City-m 9000-es fordulat felett elkezd szaggatni és nagyon nehezen pörgeti ki a 10000-ret. Mi lehet a baj? A karbit már takarítottam.
A powert kéne kitakarítani vagy gyertya?
NGK BR9ES gyertya jó hozzá? Ha nem akkor milyen kell?
Nemtudom milyen a foglalata az evo-nak, ha H-s akkor lehet bele.
Ha jól akarsz látni akkor 6000k-sat vegyél, de nagyon fehér a fénye és rohadtul vakit, meg ha a rendőr észreveszi akkor bünti
4300k-nál még lehet hogy beveszi h erő halogén
én már raktam xenont az enyémbe. H3-as a xenon égő kell bele. Trafót meg pont fel lehet rakni a karbi fölé-mellé a vázra.Én tudtam olcson 5ezerér szerezni 3 éve kb.
Daráló hang az csapágy, az alacsony fordulattól meg max a szelep kokszosodik, más egyéb most nem jut eszembe, de mind2 hiba esetén elvileg járnia kell a motornak.
Próbáld betolni, 1-2szer hátha úgy beröffen, figyelj a hangra honnan jön, pontosan milyen és ne pörgesd!
Ha az italmondónál van, vagy ugyan az mint a MITO akkor lehet, hogy még raktáron is van belőle