Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha kopog meg mek hülye hangod add és nem indul akkor az lehet a gond nem ?
SKF 6305 C4 a kettö olyan 10 rongy körül mozog szimering meg 500 kb.
sziasztok valaki megtudná mondani menyibe kerül a föttengelycsapágy ? és a szimeringek?
Nekem H nem tom hanyas van 35/35 ös és semmi gond nincs vele...nyár elején töltöttem az akksimat
Nekem pl most H3-as van benne nem tom most hirtelen hány W...
De nem csak neked meríti az aksit, mások is írák már, hogy lemeríti, meg nekem is meg ismerősöknek is.
cs
csősztök! Az akksimat mindig lemeríti a moci ( pedig 14w a visszatöltés, tehát jó) én az izzóra gyanakszom mert mikor nem volt rajta világítás 20km után egyből pöccre indult. Ugye jól tudom hogy ebbe H4 25w-s izzó kell? Ha jól emlékszem vki írta h neki már a 35w-s is lemerítette, meg azt is olvastam, hogy nehéz ilyen izzót szerezni. Ha valaki vett akkor megírná, hogy hol? Köszi
Helló!
A hengerek többsége G1-es, nincs túl sok gillardoni 2. Elvileg a G1 alul, a G2 felül erősebb, de már halottam olyat is, hogy ez csak azt jelenti h mien géppel gyártották
Meg talán a kipufogó nyilás átmérője 32, 35, 37 mm. 37 az SP-nek.
Innen tudod meg, h mien henger:
Números de cilindros:
56650= Primera Mito SP 91 (91-92) + Freccia SP
60433= Mito mk1, Freccia C12R
64443= Freccia C12
66650= Freccia C12R version: Lucky Explorer
66650E= Cagiva SuperCity
72625= Mito II version: Lucky Explorer
73037= Mito EVO I y II
75666= SP
A0401= Ultimos modelos de Mito a partir de 2002
81782= SP 95
90087= Último cilindro SP, Cagiva Mito SP 525
Lenne pár kérdésem hozzátok, mivel nem vagyok Mito-ban elég jártas. Hallottam, hogy 2 féle hengerrel készültek, gilardoni 1 és 2. Gondolom a 2 már újabb verzió, de mikortól vagy milyen modellekbe rakták már ezeket? Személy szerint nekem a Lawson II. verzió ami nagyon bejön, ezt pl szerelték gilardino 2 hengerrel? Illetve hallotam az SP verziókról amik nagyon durvák, de ez miben nyilvánul meg, hogy tudom megkülömböztetni egy sima mitotól? És tényleg olyan nehéz hozzájutni az SP-hez? Sztem egyenlőre ennyi :D A válaszokat előre is köszönöm!
Mármint a legrosszabb esetben, ha szerencséd van, ennél csak olcsóbb lehet.
Nagyjából ezekkel számolhatsz:
- dugattyúszett: 20-30
- főtengelyfelújítás új hajtókarral: 30
- főtengelycsapágyak szimeringekkel: 10-12
- henger: attól függ hónolással vagy perselyes esetén fúrással helyrehozható-e, így akár 5 ezer is lehet, csere esetén egy henger: 25-50
- gyertya + váltóolaj: 5-6
- Athena tömítésszett: 10

Hengerfej nagyon durva esetben szokott sérülni, így, ha nem hagytam ki semmit, fullosan olyan 140 + munkadíjból megvagy.
Ha a váltón kivül mindent cserélni kell akkor 150+, munkadijjal együtt
lenne még1 kérdésem. aki átélte már légyszi válaszoljon. mennyibe "megy" 1 teljes motorgenerál? mert megnézettem szerelővel és azt ajánlotta köszi
értem
szerintem fötengelycsapágyas a gépem ha megcsináltatam akk utána ha minden jol megy akk megveszem az olajszivatyut
nem soproni vagyok csak néha arra is szoktam motorozni.
szeva. megtudd nekem mondani milyen árba van a fötengelycsapágy?
tómalom közelében laksz? csak azért mert arra szoktam látni azt a motort
nálam tudsz venni am meg soproni vagyok 4000 FT
milyen árba van egy olaj szivatyu? mert az enyém megrepet!
szeva olyan hangja van mit ha zakatolna bet valami kopog zörög stb be se indul .
Szép motor az sokat látom városba
Karbi ok? Benzint kap?
Szikra van?Gyertya milyen szinű?
ezt nemtudom megmondani, de ha elforog akkor nem hajtókaros vagy csapágyas.
Még próbáld meg úgy h a bendix részét kiveszed az öninditónak, és meghalgatod h mien hangja van a motornak, aztán meg picit bezsirozod a forgó részeket Bár lehet h ez hülyeség, de jobb ha csak ilyen kicsi a probléma :D
hello !megnéztem és el tudom forgatni más mi lehet a gond?
Inkább c4, nem sokkal drágább :))
Az enyémbe c3 van, birja azis.
A főtengely csapágy száma: 6305 és C3 vagy C4 már halottam azt is hogy elég bele a c3-as de ezt még kérdezd meg inkább