Nekem pl most H3-as van benne nem tom most hirtelen hány W...
De nem csak neked meríti az aksit, mások is írák már, hogy lemeríti, meg nekem is meg ismerősöknek is.
cs
csősztök! Az akksimat mindig lemeríti a moci ( pedig 14w a visszatöltés, tehát jó) én az izzóra gyanakszom mert mikor nem volt rajta világítás 20km után egyből pöccre indult. Ugye jól tudom hogy ebbe H4 25w-s izzó kell? Ha jól emlékszem vki írta h neki már a 35w-s is lemerítette, meg azt is olvastam, hogy nehéz ilyen izzót szerezni. Ha valaki vett akkor megírná, hogy hol? Köszi
Helló!
A hengerek többsége G1-es, nincs túl sok gillardoni 2. Elvileg a G1 alul, a G2 felül erősebb, de már halottam olyat is, hogy ez csak azt jelenti h mien géppel gyártották
Meg talán a kipufogó nyilás átmérője 32, 35, 37 mm. 37 az SP-nek.
Innen tudod meg, h mien henger:
Números de cilindros:
56650= Primera Mito SP 91 (91-92) + Freccia SP
60433= Mito mk1, Freccia C12R
64443= Freccia C12
66650= Freccia C12R version: Lucky Explorer
66650E= Cagiva SuperCity
72625= Mito II version: Lucky Explorer
73037= Mito EVO I y II
75666= SP
A0401= Ultimos modelos de Mito a partir de 2002
81782= SP 95
90087= Último cilindro SP, Cagiva Mito SP 525
Lenne pár kérdésem hozzátok, mivel nem vagyok Mito-ban elég jártas. Hallottam, hogy 2 féle hengerrel készültek, gilardoni 1 és 2. Gondolom a 2 már újabb verzió, de mikortól vagy milyen modellekbe rakták már ezeket? Személy szerint nekem a Lawson II. verzió ami nagyon bejön, ezt pl szerelték gilardino 2 hengerrel? Illetve hallotam az SP verziókról amik nagyon durvák, de ez miben nyilvánul meg, hogy tudom megkülömböztetni egy sima mitotól? És tényleg olyan nehéz hozzájutni az SP-hez? Sztem egyenlőre ennyi :D A válaszokat előre is köszönöm!
Nagyjából ezekkel számolhatsz:
- dugattyúszett: 20-30
- főtengelyfelújítás új hajtókarral: 30
- főtengelycsapágyak szimeringekkel: 10-12
- henger: attól függ hónolással vagy perselyes esetén fúrással helyrehozható-e, így akár 5 ezer is lehet, csere esetén egy henger: 25-50
- gyertya + váltóolaj: 5-6
- Athena tömítésszett: 10
Hengerfej nagyon durva esetben szokott sérülni, így, ha nem hagytam ki semmit, fullosan olyan 140 + munkadíjból megvagy.
ezt nemtudom megmondani, de ha elforog akkor nem hajtókaros vagy csapágyas.
Még próbáld meg úgy h a bendix részét kiveszed az öninditónak, és meghalgatod h mien hangja van a motornak, aztán meg picit bezsirozod a forgó részeket Bár lehet h ez hülyeség, de jobb ha csak ilyen kicsi a probléma :D
De nem csak neked meríti az aksit, mások is írák már, hogy lemeríti, meg nekem is meg ismerősöknek is.
cs
A hengerek többsége G1-es, nincs túl sok gillardoni 2. Elvileg a G1 alul, a G2 felül erősebb, de már halottam olyat is, hogy ez csak azt jelenti h mien géppel gyártották
Meg talán a kipufogó nyilás átmérője 32, 35, 37 mm. 37 az SP-nek.
Innen tudod meg, h mien henger:
Números de cilindros:
56650= Primera Mito SP 91 (91-92) + Freccia SP
60433= Mito mk1, Freccia C12R
64443= Freccia C12
66650= Freccia C12R version: Lucky Explorer
66650E= Cagiva SuperCity
72625= Mito II version: Lucky Explorer
73037= Mito EVO I y II
75666= SP
A0401= Ultimos modelos de Mito a partir de 2002
81782= SP 95
90087= Último cilindro SP, Cagiva Mito SP 525
- dugattyúszett: 20-30
- főtengelyfelújítás új hajtókarral: 30
- főtengelycsapágyak szimeringekkel: 10-12
- henger: attól függ hónolással vagy perselyes esetén fúrással helyrehozható-e, így akár 5 ezer is lehet, csere esetén egy henger: 25-50
- gyertya + váltóolaj: 5-6
- Athena tömítésszett: 10
Hengerfej nagyon durva esetben szokott sérülni, így, ha nem hagytam ki semmit, fullosan olyan 140 + munkadíjból megvagy.
Karbi ok? Benzint kap?
Szikra van?Gyertya milyen szinű?
Még próbáld meg úgy h a bendix részét kiveszed az öninditónak, és meghalgatod h mien hangja van a motornak, aztán meg picit bezsirozod a forgó részeket Bár lehet h ez hülyeség, de jobb ha csak ilyen kicsi a probléma :D
Az enyémbe c3 van, birja azis.