Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondtam a srácnak,dobjon még rá egy 50-est és akkor talán viheti
Ha lenne papírja azt mondom igen, de így... Nem is megy úgy mint egy mito vagy rs, maximum nincs olyan szervízigénye ami mellette szól szerintem. De ez az én véleményem
Egy srác most kinált a Mitomért egy papirtalan 125-ös TZR Yamahát,ami 92-es.Szerintetek megérné elcserélni?
Igen és ő Pályázásra használja úgyis ! Épp multkor mondták hogy akkor az indexet sem ártana leszednie
Ja ezt úgy értem hogy teljesen kiíktatva a powert, tehát powernyelv nélkül.
Én úgy tudom azért szokták kikötni a powert mert csak nagy fordulaton használják a gépet és alul tök mindegy mivan, mivel ott nem használják, de ezek általába a pálya mocik. Szerintem
Jah,tényleg
jah lehet... mindegy akkor inkább vegyen egy ezres vtr-t és akkor azon majd megérzi a nyomatékot...
:)tehát ha nem volt gyujtáson a motor mikor széthúzta a csatit,akkor lehet,hogy jobban ment de abban az esetben meg 0-7000-ig elég gyatra,aztán meg megindul.(mivel hogy a power nyitott állásban maradt)
Ja értem... Ako viszont nem értem megse...
Mondjuk ez hülyeség szerintem is,mivel ha a power pont zárt állásban maradt,akkor 0-7000rpm-ig megy,aztán kapa.De ugyanakkor a power alap helyzete a nyitott állás,majd gyujtást követően zár.
Igen de 7ezer alatt amúgy is zárva van... Szóval szerintem csak képzelgés volt az hogy akksi nélkül nyomatékosabb volt a motor...
A lóerő és teljesitmény,egyenesen arányos...Amúgy a power szerepe az,hogy kis fordulat tartományban is biztositsa a motor dinamikáját,majd a rés ill fordulat növekedésével meg gyorsitsa a töltés cserét.Tehát lényegében a powernek az alsó fordulatszám tartományban van nagy szerepe.
Istenem micsoda ötletek... Dehát 7ezerig a power amúgy is zárva van 7ezer felett meg már nem a nyomaték kell hanem a lóerő. Ha 7ezer felett is zárva marad a power akkor nem lesz teljesítmény Hidd el annak aki azt tervezte hogy ez így jó nem úgy ahogy te mondod...
Nem akarok hülyeséget mondani,de nem szimeringes véletlen a Mitod?Próbáld ki úgy,hogy csontra elzárod a levegő csavart.
lekötöd a power motorol a vezetékeket
A felsö kettő rajta van az alsó nincs csak...de az nem levegöztető hanem tulfolyócső
Elektronikát huzd le, egy 8as kulcsal a motor-t eltekered nyitott állapotban aztán kiprobálhatod. (de majd állitsd vissza, ahogy volt)
Karbin a két levegőztető cső rajta van? Annó volt egy derbi ugyan ilyen problémával hogy a magasabb fokozatokban nem pörgött ki, csak dadogott, és csak a levegőztető cső csuszott leróla.
Hát lehet hogy hegesztő csinálta, de a középrész az akkorse valami szép. Másrészt sikba lehetett volna kicsit csiszolni, hogy esztétikailag, ne igy nézzen ki.
Valakinek javaslat esetleg?Tegnap kicseréltem a gyujtást-lendkereket-gyertyát és ugyanolyan mint volt...120nál elhal...nem tom már hogy mi lehet a baja..karbiba már nagyobb fuvókát nem akarok rakni tegnap cseréltem 150 esre...dehát igyse jó...
sziasztok!
nincs valakinek cagiva mito 1hez rendszámos váza motorszámbilétával?azonnal adnék érte 50ezret és el is mennék érte
elérhetőségeim:06302497799
e-mail:police07@ci
tromail.hu
Ha kiveszed az elektronikát akkor biztos nem nyit ki
Sziasztok!Hogyan lehet a leggyorsabban és egyszerűbben kikapcsolni a power-t?lécci aki tudja írja meeg!kipróbáltam akksi nélkül a gépet így nem nyitott kis és nem volt rossz a gép 2x nyomatékosabb volt kb. sokkal jobban el lehet mocizgatni vele:) köszi előre is a választ !
sziasztok ismét az mitől van hogy mikor kinyit a power és elkezd ugrálni a fordulatszámmérő miután ki nyitott