jah és igen hátsó ülés van hátsó lábtartók is vannak van egy plusz tank sapkám extra faridom extra ülés plusz váz lengőkarral és hátsó telóval ezt mind "ajándékba) adom hozzá
Nah skacok idő és pénz hiányában eladóvá vált a mocim egyenlőre egészben minden fullos rajta van minden hozzá picit még bütykölni kell de apróságokat... van hozzá idomszett, power fullos duda stb... XD egy első felni hibádzik 160-as pollinis 1700km el 100 ért elvihető nagyon jó vásár! és adok hozzá egy új első gumit is!
Haali! nem tudjátok hogy a körlámpás Mitonak az elektronikája(ami fordulatszámot érzékeli h nyisson a power)jó Evo-ba is?mert gondolom olyan nagy változásokat nem csináltak ilyen téren...de inkább kérdezek...
Háát igen ez nehéz eset. Egy haver is vett így motort, neki visszakötöttük, csakhogy ott aki kikötötte nem csak levágta a csöveket, hanem össze is kötötte a pumpa be, és kilépő csövét, íyg egy kis köráramoltatás volt benn egy kevés olajjal. Ha szárazon ment, szerintem valószínűleg kopott. Újat kellene szerezni, ha vissza akarod kötni.
Egyébként, igaz ez is aprlia, de szerintem a cagiva is kb 1:45 ös átlagkeveréket adagol magának gyári beállítással. Igenám, de ez pont magas fordulaton dúsabb, meg mikor hirtelen rátéped a gázt. Aki cserélt már olajcsövet, és addig keverékkel járatta, láthatta, hogy pumpál a kis csövön, míg felnyomja, és mikor ráhúzza a gázt, akkor jobban megindul. Persze ilyenkor ugye több benzinnel több olaj is jut a motorba. De mindenképpen tisztább járású pumpával. Amúgy az 1:35 tuti elég, még talán az 1:40 is. De valószínűleg jobban is füstöl, persze az engem sosem érdekellt :D
Jobban kell figyelni a motorfékre, kb ennyi, ez a keverési arány magas fordulatra megfelelő, kisebb fordulaton többet kap, de én még nem tapasztaltam problémát.
Szeva, tied az I-es Lucky? Én már kerestem izzókat előre és nekem is 35-ösök vannak elöl, mivel nem találtam a gyárit, sajna néha leszívja az akksim...
köszönöm szépen a gyors választ. hamár itt tartunk elöre sem tudtam venni tompitott izzot. tatabányán a pink motorsba volt 35/35ös de a mitoba 25/25ös volt. nemtudtam hogy elbirná-e ezért nem vettem meg
joestét emberek. a 92es mitomban elszakadt a km ora bowden vagy spirál v mi ez és egyszerüen nemtalálok sehol. szerintetek hol lehetne találni?vagy esetleg más tipus spirálja is jo bele? köszi csáóó
Oké kösszi akkor majd becsekkolom hogy honnan csöpörög meg akkor rakok még hozzá picit olajat!De most itt írták hogy jobb ha be van kötva az olajozás mert hogy magas fordulaton többet kell kapni alacsonyon meg kevesebbet sokat számít ez?vagy neked ebből volt gondod?
Jah, az már más tészta, akkor töröld tisztára és nézd meg hol koszos először.
5 literhez másfél deci, és a kis üveg még az ülés alatt is elfér, ez asszem 1:33-as keverék, 1:40 sztem már kicsit híg. Nekem ezzel nem füstöl.
Ha nincs rádugva az olajcső, akkor elvileg szivároghat, de én nem vettem észre, hogy pont az lenne a hibás. De ilyenkor magasabb az alapjárat is. Amúgy nekem is koszos-benzines a blokk teteje, vhol kijön kicsi a karbiból, nem kell vele foglalkozni, ha minimális.
mukika009@hotmail.com Krisztián volnék:)
Egyébként, igaz ez is aprlia, de szerintem a cagiva is kb 1:45 ös átlagkeveréket adagol magának gyári beállítással. Igenám, de ez pont magas fordulaton dúsabb, meg mikor hirtelen rátéped a gázt. Aki cserélt már olajcsövet, és addig keverékkel járatta, láthatta, hogy pumpál a kis csövön, míg felnyomja, és mikor ráhúzza a gázt, akkor jobban megindul. Persze ilyenkor ugye több benzinnel több olaj is jut a motorba. De mindenképpen tisztább járású pumpával. Amúgy az 1:35 tuti elég, még talán az 1:40 is. De valószínűleg jobban is füstöl, persze az engem sosem érdekellt :D
5 literhez másfél deci, és a kis üveg még az ülés alatt is elfér, ez asszem 1:33-as keverék, 1:40 sztem már kicsit híg. Nekem ezzel nem füstöl.