Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem egy ilyen jobban bejönne... mito
A blokk cserélős témához találtam egy vidit, csak úgy érdekességként:
:)
Igazán nincs mit
Szia, én Castrol Power 1 Racing-et használok, szintén keverékkel megyek, 7 liter benzinhez 250ml olaj, azaz 28-as keverék, nyugodt lehetsz, azzal húzhatod neki, bőven elég
helo: van mito evo gyujtás elektronikám
érd:705377495
Valaki megmondaná nekem milyen keverék kell a Mitoba mert én kikötöttem az olajpumpát és othon keverem magamnak! Előre is köszi!
Köszi a segítséget,sajnos az isten háta mögött élek,és a csapágy boltban elhajtottak,hogy ilyen szimeringet nem lehet vásárolni,mivel túl vékony a fala,merthogy még az a tűgörgős kis izé is belemegy,amibe a vízpumpa tengelye forog.
Amúgy a pumpa az egy egyszerű szerekezet,nem sok mindentől állhat be. Nálam kcisit a jel alá van állitva + 6-10literenként féldeci a tankba.
Én úgy szoktam, hogy a cső marad a karbin, benzin zárva,vészleállitólenyomva. Aztán öninditozgatok, a pumpát meg addig maxra forditom. Vszinüleg kicsit idő igényesebb.
Szkuli mégegyszer köszönöm hogy csináltál a mocid hangjáról vidit most már legalább tudom milyen hangjának kell lennie egy Mito-nak
amúgy lehet hogy ezek a kérdések hülyén hangzanak neked de én nem vagyok motorszerelő úgy vagyok vele hogyha rossz valami inkább elviszem a motorszerelőhöz ennyi igazából nincs türelmem hamar felpörgök és akkor ütök vágok
Az csak azt jelzi vissza,van e olaj a tartályban meg az az üres jelző is.Amúgy abban a tartályban nincs nyomás,mivel ez nem 4 ütemű motor.
amúgy van egy kis piros olaj lámpám ha nem működik akkor az felvillan nem mert mikor üresbe van akkor világit mert nincs nyomás de mikor 1-esbe teszem akkor már eltünik ezek szerint jó
értem akkor én is igy teszek majd csak azért nem szeretem mert mindig kell hordozni egy kis flakont meg olajat az meg a hátsó ülés alatt nem fér el :S
Bocsi,1:60-as keverékkel meg külön olajjal
Nekem jó az olajzásom,de nem bizom magam a véletlenre,igy hát 1:20-as benzinnel járok
értem te előkeverve használod
keverj elő benzint,és azt töltsd bele majd inditsd be és húzdd le a karbiról az olaj csövet.ha el kezdd picit folyni (persze járó motornál) akkor jó az olajpumpád.
2 db kell bele, egymásnak háttal vagy szemben, már nem tudom, a méret pedig eredetileg rajta van azon a szimeringen ami bent volt. Én pontos méretet nem találtam ezért fél-fél milit csiszoltam le az újakból. Ha megtalálnám írok a méret miatt.
Mérd meg a szimering ház átmérőjét,mélységét a csapágyik majd a vizpumpa tengelyét és csapágy boltban tudsz venni pár száz forintért.
sziasztok ma lesz kész a motor kicseréltem az egész powert elektronikát és motort meg új aksi meg fesz.szabályzó meg 2 foggal el volt álitva ezért rázott nah a lényeg hogy hogy lehet megnézni hogy jó-e a különolajozásom itt mindenki előkeveri
8000 pénz dugóval gyürüvel igy ahogy van
Hy!
Valaki nem tudja,hogy esetleg hol tudok vízpumpa szimeringet vásárolni? az enyém beszart,és hirtelen 8 deci olaj helyett másnap majdnem másfél litert engedtem le a blokkból.Itt egy kép mellékelve,egy törött blokk darabról,hogy hová kellene a szimering.Esetleg valaki tud méretet?
éreztem h nagy hülyeség... de valamit akkor is elbaszott rajta