Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

alaplap=12eft lendkerék=8eft cdi tilisztor=8eft trafo=4eft
vagy kompletgyujtás=25eft
hello! és mennyiért adod?
Tudna küldeni valaki képet arrol,hogy a power szelep hogy mint van rögzitve a himbához?
Hi all!Mivel ha problémám merül fel vagy kérdésem mindig hozzátok fordulok, ezért most is tennék fel egy pár kérdést.Én a Mito EVO IIemet kikötött olajozással vettem mondván hogy úgy biztonságosabb mivel nem tud elszaródni az olajpumpa így is használhatom vagy vissza kell kötnöm az olaj pumpát?Most 1:40es keverékkel megyek azt mondták annyival menjek ha külön keverem.Ez jó?És ma észrevettem ha megállok akkor valahonnan a karbiból szivárog a benzin nemtom lehet hogy onnan ahol az olajnak kellene belemennie?Ilyenkor mi a teendő vagy mit tudok vele csinálni?Válaszotokat előre is köszönöm!
Zoli
Neeeeee Csááááá hallod pont valamelyik nap meséltem spanoknak a fasza történetet még anno a "mit csinálsz holnap? semmit.. jóó akkor menjünk le balatonra" történetet bazzeg gyere már le pályázni aztán pofázunk meg minden. Mitod van még vagy beújítottál már valami nagyobb gépre?
Csá Dávid eltűntél v inkább én? nem tudom de mi a helyzet amugy?
35ös keverék is tökéletes, nekem most hoyg járatós így van 25be keverve
Én kikötve vettem. Mivel a pumpát a rajta átfolyó olaj keni, érdemes- e visszakötnöm, milyen illesztés van ott? Lehet-e emiatt tömítetlenség?
Ok köszi fel is vettelek. Már csak fogad el
Csak tudod, mikor a sok lüke oaljtartálya alján csak 1-2 deci lötyög, aztán fékezéskor levegőt kap a rendszer, majd besül, akkor mutogat, hogy mert a sz@r szivattyú tönkrement. Holott levegőt kapott az ő hülyesége miatt. Szerintem 5-6 deci mindíg legyen a tartályba, de inkább legyen mindíg tele. Akkor nem lesz baj. Az aprilián az együtt töltött 48 e km alatt sosem volt. Mostmeg már nyugdíjas :D
Köszi!Még kap egy jó hengert dugóval,meg a powert megcsinálom és csapatás ezerrel
Jó lett
Kész a Mitom csontra
Megvan...cim: magyar001@freemail.hu
Helló

Magyar megvan még az a henger+dugó 8pénzért?
esetleg msn címedet elkérhetem és ott tudnánk egyeztetni hogy még ma fel tudjad adni légysziiii köszi
végre jó idő van ma hajrá srácok
JAJAJA én is a különolajozásban hiszek. Nem túl jó, hogy alapjáraton ugyan annyi olajat kap mint mondjuk 11ezren. Aztán füstöl mint egy Trabant. Még ciki is :D.
Persze ha rossz a pumpa az más.
Persze hogy tökéletes nem hülye emberek találták azt oda ki...és ha rossz lenne arra már rájöttek volna és a mai gépekbe nyilván nem tennék bele...az a pumpa mindég pont annyi olajat nyom a torokba amennyi ahhoz a fordulatszámhoz éppen kell.Sokkal jobban jön ki az olajfogyasztás is és a motortisztaság is.
Sztem a pumpa is tökéletes alul keveset ad (kb 1:80 lehet) ezáltal nem fog álllni az olajban. De ha hajták akkor ugyan ugy adja az 1:30körüli keveréket. Amúgy a sok olaj se jó neki.
Nálam biztos nem fog megragadni kop-kop-kop!
Eddig 5 litert evett "bajuszrángatósan" 14-39-s áttétellel de most, hogy megkapta az új lánc és fogaskerék szettet ami 14-41 most még kevesebbet eszik
szegény gép au olajba fullad meg... Jah és ezt a 6km-et 4,5ös fogyasztással számoltam. Ha kicsit meghúzza a bajszát ako 6-or megeszik márpedig akkor 450km alatt benyel 1 liter olajat...
Különolajzással dupla ennyi ideig elég egy liter olaj mégse ragad meg...
1 liter olaj úgy 800 km-ig elég álltalába
Az szép... Akkor te 600kilométerenként beletolsz egy liter kb háromezer forintos olajat? Akkor neked jó drága ez a motorozás dolog
Ilyenre gondoltál?
!