Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha csont jó a blokk,akk én 80alatt nem adnám oda senkinek.
Krisztián láttam az az msn cimed is, felvettelek,ha leszel megdumáljuk.
ja meg azt akartam még kérdezni,hogy szerintetek mennyit ér egy komplett mito blokk, nem csak a blokk hanem az egész, hengerrel dugóval karbival stb stb szoval az egész. (94,es evo,7 sebességes,uj fötengelycsapágy,160 polini uj szimeringek stb) mert gondolkodom mito vázba valami nagyobb beépitésén,ha meg lehet oldani. na szal az egészért mennyit kapnék szerintetek?
KWANCZY@CITROMAIL.HU.Tolj már egy e-mailt és megbeszéljük.ok?
hát egy jó állapotú olyan 20-25 körül van kb,akkor 16 ezer ft-ért a tied.
foglamam sincs, inkább olyanhoz rendelj amid neked van
És mennyi lenne az ára?
ja meg bocs hogy koszos...
Tessék Krisztián itt vannak a képek ennyi baja van, de biztos h nem mélyek mert ahogy huzod rajta az ujjad nem érezni...amit én felraktam 160 as polini ennél még durvább volt nem lett honolva sem,és megy... gondold át ha érdekel megbeszéljük az árat!
Mind1 hanyas évjáratra rendelem ? 94után mindegyikre ugyanolyan fékbetét kell nem?
http://nagyvas.hu/motorosbolt....
rákeresel mito-ra, és kiirja h mi van
nekem van, kompletten.
Képek, és még pár eladó alkatrész:
http://www.kepesmotor.hu/motor...

érdek
lődni: cagivaalkatreszek@citromail.hu

kellemes délutánt mindenkinek!
ja hát a Trabant is dinamikus meg 600-as,de egy 600-as Slk Merci dinamikusabb
Hátsó fékbetétet hol lehet rendelni és mennyiért ?
Az igaz de négy ütem
Na ácsi! Te csaló Az dupla köbcenti ám
Hatóműolaj kell mito-ba is 5000 km-enként vagy hogy :D
A mito egy nagy, meg erős motor, de valamit valamiér
Ebben igazad van de ha már mindenképp ilyen kategóriába gondolkodnék meg kellene az erő is akkor inkább vennék egy 250es négyütemű sportmotort mint egy 125ös kétüteműt... Tapasztalatból mondom a zxr250 hez képest sehol nincs a mito
Én akkor is a Mito mellett maradok.Ez a legerősebb 125-ös ami gyáriba jött ki.Meg ez hasonlit egy igazi sport motorhoz.
Namármost olaj 1 liter kell bele, olajszűrő állítólag nincs benne csak valami üllepítő amit ki kell takarítani szelepállítás meg sokezer kilométerenként kell meg nem lehet nagy dolog mert csak 4 van belőle... Hidd el nekem a fenntarása tízede a mitoénak...
Hengert mennyibe adod?Ja meg képet linkelj már be róla.Köszi szépen.
Na azért a CBR-sem az örök garanciáról hires...olaj,olajszűrö,szelep állitás...ezek sem olcsó dolgok.
Hy!
Szerintem ha a 0-ról kezded a motorást akkor nem túl jós választás a mito, mert sok idő múlva fogod megtanulni kezelni. Inkább cbr, vagy cg, meg az nsr is könnyű motor. De lehet 4T-vel jobban jársz
Ez igaz de amikor veszi rá a hengert meg a dugattyú szettet sok tízezerért akkor fog rájönni hogy valamit valamiért...
Ez majdnem mind igaz,de a CBR125 vezetési élménye ill.dinamikája sehol nincs a Mitohoz!Ez a motor összehasonlithatatlan bármi más 125-el.