ja meg azt akartam még kérdezni,hogy szerintetek mennyit ér egy komplett mito blokk, nem csak a blokk hanem az egész, hengerrel dugóval karbival stb stb szoval az egész. (94,es evo,7 sebességes,uj fötengelycsapágy,160 polini uj szimeringek stb) mert gondolkodom mito vázba valami nagyobb beépitésén,ha meg lehet oldani. na szal az egészért mennyit kapnék szerintetek?
Tessék Krisztián itt vannak a képek ennyi baja van, de biztos h nem mélyek mert ahogy huzod rajta az ujjad nem érezni...amit én felraktam 160 as polini ennél még durvább volt nem lett honolva sem,és megy... gondold át ha érdekel megbeszéljük az árat!
Ebben igazad van de ha már mindenképp ilyen kategóriába gondolkodnék meg kellene az erő is akkor inkább vennék egy 250es négyütemű sportmotort mint egy 125ös kétüteműt... Tapasztalatból mondom a zxr250 hez képest sehol nincs a mito
Namármost olaj 1 liter kell bele, olajszűrő állítólag nincs benne csak valami üllepítő amit ki kell takarítani szelepállítás meg sokezer kilométerenként kell meg nem lehet nagy dolog mert csak 4 van belőle... Hidd el nekem a fenntarása tízede a mitoénak...
Hy!
Szerintem ha a 0-ról kezded a motorást akkor nem túl jós választás a mito, mert sok idő múlva fogod megtanulni kezelni. Inkább cbr, vagy cg, meg az nsr is könnyű motor. De lehet 4T-vel jobban jársz
rákeresel mito-ra, és kiirja h mi van
Képek, és még pár eladó alkatrész:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
érdek
lődni: cagivaalkatreszek@citromail.hu
kellemes délutánt mindenkinek!
A mito egy nagy, meg erős motor, de valamit valamiér
Szerintem ha a 0-ról kezded a motorást akkor nem túl jós választás a mito, mert sok idő múlva fogod megtanulni kezelni. Inkább cbr, vagy cg, meg az nsr is könnyű motor. De lehet 4T-vel jobban jársz