Ez természetesen csak egy találgatás szintű kép,nem lesz itt 4T. De a 1098 formája hangyányit lebutítva nagyon bejönnének a Mito,mert ezt az újat már senki nem veszi,csak RS-t. Meg persze nem 15 lóerőset kellene gyártani...
Minek az...ott van a cbr 125 meg az yzfr 125:jó hang,jó külső de menet teljesitmény...az aztán elég gyér!
Egy rendes RS 50 ugy alázza öket ahogy az jó 2t hez illik!
Érdemes még 2-3ezrenként is gyertyát cserélni utcai használatnál.. Mert betompul a gyertya és gyengébb lesz a motor. Versenyen zxr nél 2versenyenként gyertya csere... persze az más tészta...
Olvastam itt egy tesztet a boncterembe és olyat ír a srác hogy 5000 km-en ként gyergya csere...
Az enyém miota nálam van 13000 km et nyomja 1 gyertyával...Lehet h télen venni kéne másikat
Ti mit gondoltok erröl?
Használt itt valaki sportlégszüröt ? mert én venni akarok egyet mert a 34 es karbira nemjó a gyári
64 mm a karbi átméröje , ha valaki tud valahonnan ekkorát az szoljon lécci Fahhe neked sikerült már találni ?
Skacok, itt a kép az arrow rezóról. Ára még mindig 30e... de aki még a héten viszi az megkapja 25-ér. Van még alaplap lendkerék, powermotorok, gyújtáselektronika, trafó, gyertyapipa, evo faridom, mito hátsló lámpa, stb.
az olaszok mindig különködnek
nehogy olyan legyen mint a nagytöbbség