Fix 6 ezer tartófülekkel, törve, repedve nincs, egyik oldalán a feliratból az egyik E betű fél centit el van csúszva.
Itt válaszolok,ha érdekel,de msn-em is megtalálod.
Köszi...sztem az enyém nem gyári rezó amugy...vagy nemtom..mert az nem igy néz ki...nem valami kókány izé pedig..olyan mint az ilyen arrow rezók hogy több kisdarabbol áll nem ilyen mint ez hogy szinte egyböl van az egész...majd teszek fel rola képet
A rezonátor melyik részén van a sorszáma?Mert egy supercity-n láttam egyszer hogy azon is rajta van ez a
DGM.........csak az enyémen eddig nem találtam sehol....és nem akarom rola lekaparni az összes festéket...
ha egyáltalán van rajta...(mármint sorszám)
faszkivan már ezzel a rohadt freemail-el... már nem tom hanyadjára van ilyen h nem megy el a levél....
küldtem 1 et megint de azért ide is ide irom..
5362 Tiszaörs Madarasi ut 24. Magyar László
Trefy nem volt para 1200asra váltani mito után?:D én is metnem már 1.3 as busával de majd befostam:$ élveztem de neméreztem magamat mito után elégjónak rá de most egy zx10-r re pályáom a kártérítésemből:D
Gold Fren van, 4100.-ft/pár, 5 féle keménységű. carbon-kevlár keverékkel
van új hengerem mitora. Akár dugattyúval is. 44900ft az új nicasilos henger ára.
Itt válaszolok,ha érdekel,de msn-em is megtalálod.
DGM.........csak az enyémen eddig nem találtam sehol....és nem akarom rola lekaparni az összes festéket...
ha egyáltalán van rajta...(mármint sorszám)
nincs véletelnül vkinek evo mitohoz pályaidoma?
küldtem 1 et megint de azért ide is ide irom..
5362 Tiszaörs Madarasi ut 24. Magyar László
Köszi elörei s
nem kaptam meg az emailt.
misoc170@freemail.hu probáld meg,
adj meg egy telo számot ha nem jön átt felhivlak.
köszi