Terjednek a motoros lányok
Meglazítod a hátsókereket,aztán van ott 2 csavar a lengővillába amivel tudod állítani a kereket előre hátra és betudod állítani hogy egyenesen álljon,na ezt tekerd addig ameddig a lánc lengése (ha jól emlékszem) 1cm körüli lesz, vagy röviden hátra húzod a kereket annyira ahol a lánc feszessége optimális lesz.De szerintem kérd meg apukád vagy valakit hogy segítsen, hátha könnyebben menne :)
Sziasztok!
Én még új vagyok itt,de bajba vagyok mert van egy Aprilia Rs50es motorom és nagyon laza lett a lánca de nem tudom hogy kell meghúzni vagy kiszedni belőlle Valaki eltudná magyarázni? azt nagyon megköszönném Mert így nem tudok motorozni
De akkor evo vázat keress mert amiket én láttam eladókat azok idáig mind kereklámpás mitoé voltak és a kettö
nem egyezik a tank elejénél mert ugye az evonak ott van a gyujtáskapcsoló....
Lenne egy kérdésem. A mito-m egy olaszból behozott 2004es(nincs regisztrálva se még) és láttam hogy lehet rendszámos vázat venni minden papírral. Ha átpakolnánk mindent akkor meglehetne oldani egy műszakival?
Meglazítod a hátsókereket,aztán van ott 2 csavar a lengővillába amivel tudod állítani a kereket előre hátra és betudod állítani hogy egyenesen álljon,na ezt tekerd addig ameddig a lánc lengése (ha jól emlékszem) 1cm körüli lesz, vagy röviden hátra húzod a kereket annyira ahol a lánc feszessége optimális lesz.De szerintem kérd meg apukád vagy valakit hogy segítsen, hátha könnyebben menne :)
Én még új vagyok itt,de bajba vagyok mert van egy Aprilia Rs50es motorom és nagyon laza lett a lánca de nem tudom hogy kell meghúzni vagy kiszedni belőlle Valaki eltudná magyarázni? azt nagyon megköszönném Mert így nem tudok motorozni
nem egyezik a tank elejénél mert ugye az evonak ott van a gyujtáskapcsoló....
v
igyétek vigyétek, mert kell a pénz másra :)
remélem holnap azaz pénteken fel tudom adni, de max hétfön adig 100%. mert nem vok otthol.
remélem nem gond?
azt hittem beállsz vele pályára :)
előre is köszi
Meg mien dugo!