áá fiuk ma hogy jártam
motoroztam és megálltam 1 pihenönél , amikor indultam volna elfele felhuzom a kesztyüt látom jön egy ETZ 250
és int , visszaintek. Aztán amikor elindulnék látom a visszapillantoba hogy megfordult ás jön felém mondom miafasz elkezdi : -hello,nem megy a vas ?
- dede csak megálltam pihenni
- ja jól van akkor, azt hittem baj van, na jó utat hello
- neked is hello
EZ A MOTOROS ÖSSZETARTÁS
Nekem se olyan volt a gyári mint pl Randy-nak... varratokból állt össze nem csak középen volt összevarva, de nekem is gyári volt. De az arrow sokkal "tömörebb" és látszik rajta h teljesen más a kialakitása. De majd kiderül mekkora fuvoka kell, vhogy az enyém is akörül lesz az biztos.
Csá mukika! Dobj már fel 1 képet arrol az órárol!Mert csak olyan érdekelne ami a 90-91-92 es mitokba volt a 93 asé
nem kell mert annak nem tetszik a számlapja.. az enyémmal ugyanis olyan aljasság történt hogy vettem a
Tescoba faja zöldre szinezett izzókat és azokat raktam az órába..királyul is nézett ki csak a gyári 5w helyett ezek
10w osak voltak igy az alsó szépen megolvasztotta a napi számlálómat ami ennek következtében ugy döntött
hogy ö bizony soha többet nem mér...meg egy kicsit csal is az órám..többet mutat a valóságnál olyan 10-el....
nekem belement az elsőbe is de még nem kötöttem be csak becsavartam Jahh meg hátul nekem sincs de még a vezeték sem... Van esetleg tipp arra hogy merre keressem vagy hol van a másik vége?
gyári a szűrőm ! a kipuffom meg valami nem tudom mert rajt van ugyan,hogy cagiva de sokkal nagyobb a rezó mint a másik mitokon meg hosszabb is
Ralyongóéval néztem össze de ég és föld a két kipuff
Piston: HRC 54 mm piston.
Stroke: Stock (54.5 mm).
Crankshaft: HRC with more weight, trued.
Cylinder: HRC
Cylinder heads: Aftermarket for 16:1 compression ratio using viton o'rings.
Radiator: HRC.
Sparks: NGK B10EGV.
Reeds: HRC for Honda RS 125 carbon reeds with spacer.
Carburetor: Mikuni TMX 39mm with electronic powerjet command.
Air Filter: doesn't use any kind of air filter .
Electric part: PVL digital programmable ignition.
Connecting-Rods: HRC connecting-rod kit (108 mm).
Clutch: Reinforced with HRC basket and ferodo disks .
Exhaust system: JOLLY Moto or LuFo.
Silencers: JOLLY Moto / DLR / stock silencer.
Oil: Direct mixture in the deposit @ 3-4%, using CASTROL A747.
Transmission: depends of the track.
Gearbox: possibility of changing the gear ratios depending of the track.
Engine maximum rotation in charge: near 13 300 rpm
Engine power output: 45 - 46 hp; Dry Weight: 70 kgs
Rear Wheel Power Output: 40 - 41 hp; 415 Chain
Real Velocity: 215 - 230 REAL km/h depending on the transmission and track.
cseréltem vele egy nissan sunnyra lejárt müszaki+zöldkártya 4x vittem ki a fövárosi autopiacra 80ezer volt a legjobb ajánlat érte hát inkább elcseréltem a sráccal...tényleg 199re volt hirdetve de felejtös jo ha 120at ér szerintem én meg vettem egy másik verdát...nem szokott vmilyen találkozo lenni pl mitos tali v ilyesmi?jo bulik szoktak lenni autostalikra szoktam járni azok nagyon jok.
egy kis off,nem a témához kapcsolódik meg nemis a topichoz,de sztem mindenki szívesen nézi aki eddig nemolvasott a dologról.... Honda Rs125
egyébként tudtok róla vmit? ár ilyesmi?
Tudom én csak nekem van egy kipufogom is meg mebrán is melette... Bár igaz neked szűrőd is van majd kiderül mekkora kell (amugy h-h ne mgyári szűrő van rajta vagy már az?)
motoroztam és megálltam 1 pihenönél , amikor indultam volna elfele felhuzom a kesztyüt látom jön egy ETZ 250
és int , visszaintek. Aztán amikor elindulnék látom a visszapillantoba hogy megfordult ás jön felém mondom miafasz elkezdi : -hello,nem megy a vas ?
- dede csak megálltam pihenni
- ja jól van akkor, azt hittem baj van, na jó utat hello
- neked is hello
EZ A MOTOROS ÖSSZETARTÁS
nem kell mert annak nem tetszik a számlapja.. az enyémmal ugyanis olyan aljasság történt hogy vettem a
Tescoba faja zöldre szinezett izzókat és azokat raktam az órába..királyul is nézett ki csak a gyári 5w helyett ezek
10w osak voltak igy az alsó szépen megolvasztotta a napi számlálómat ami ennek következtében ugy döntött
hogy ö bizony soha többet nem mér...meg egy kicsit csal is az órám..többet mutat a valóságnál olyan 10-el....
ha pályamociknál járunk,Mito Sp525? nem az új Mito-ra gondolok hanem erre
Ralyongóéval néztem össze de ég és föld a két kipuff
kb 1 mito váz pucéron nyom annyit
Stroke: Stock (54.5 mm).
Crankshaft: HRC with more weight, trued.
Cylinder: HRC
Cylinder heads: Aftermarket for 16:1 compression ratio using viton o'rings.
Radiator: HRC.
Sparks: NGK B10EGV.
Reeds: HRC for Honda RS 125 carbon reeds with spacer.
Carburetor: Mikuni TMX 39mm with electronic powerjet command.
Air Filter: doesn't use any kind of air filter .
Electric part: PVL digital programmable ignition.
Connecting-Rods: HRC connecting-rod kit (108 mm).
Clutch: Reinforced with HRC basket and ferodo disks .
Exhaust system: JOLLY Moto or LuFo.
Silencers: JOLLY Moto / DLR / stock silencer.
Oil: Direct mixture in the deposit @ 3-4%, using CASTROL A747.
Transmission: depends of the track.
Gearbox: possibility of changing the gear ratios depending of the track.
Engine maximum rotation in charge: near 13 300 rpm
Engine power output: 45 - 46 hp; Dry Weight: 70 kgs
Rear Wheel Power Output: 40 - 41 hp; 415 Chain
Real Velocity: 215 - 230 REAL km/h depending on the transmission and track.
Honda Rs
Honda rs
Tessék igy könnyebb elsz talán;)
de azért kössz hogy válaszoltatok
egyébként tudtok róla vmit? ár ilyesmi?