Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki tudna nekem ajánlani olyan webshopot/ helyet ahol 2-es mitora tudnék átlátszó plexit szerezni?
áá fiuk ma hogy jártam
motoroztam és megálltam 1 pihenönél , amikor indultam volna elfele felhuzom a kesztyüt látom jön egy ETZ 250
és int , visszaintek. Aztán amikor elindulnék látom a visszapillantoba hogy megfordult ás jön felém mondom miafasz elkezdi : -hello,nem megy a vas ?
- dede csak megálltam pihenni
- ja jól van akkor, azt hittem baj van, na jó utat hello
- neked is hello
EZ A MOTOROS ÖSSZETARTÁS
Mondtam én hogy hozd el... De hát beszélhet az ember
le is forgatta a freccia óráját koxig:)) az 1 dolog h szar volt a karburálás és utána durrogott meg hörgött
Nekem se olyan volt a gyári mint pl Randy-nak... varratokból állt össze nem csak középen volt összevarva, de nekem is gyári volt. De az arrow sokkal "tömörebb" és látszik rajta h teljesen más a kialakitása. De majd kiderül mekkora fuvoka kell, vhogy az enyém is akörül lesz az biztos.
gyerekek enynit szívni :Dnem lehet fotózni normálisan vissza csillan stb 30 percet szoptammm és 18 vooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk nos itt a kép:) 2 is:)
Csá mukika! Dobj már fel 1 képet arrol az órárol!Mert csak olyan érdekelne ami a 90-91-92 es mitokba volt a 93 asé
nem kell mert annak nem tetszik a számlapja.. az enyémmal ugyanis olyan aljasság történt hogy vettem a
Tescoba faja zöldre szinezett izzókat és azokat raktam az órába..királyul is nézett ki csak a gyári 5w helyett ezek
10w osak voltak igy az alsó szépen megolvasztotta a napi számlálómat ami ennek következtében ugy döntött
hogy ö bizony soha többet nem mér...meg egy kicsit csal is az órám..többet mutat a valóságnál olyan 10-el....
3óra és 18 vooooooooooookde jó lesz azé^^
nekem belement az elsőbe is de még nem kötöttem be csak becsavartam Jahh meg hátul nekem sincs de még a vezeték sem... Van esetleg tipp arra hogy merre keressem vagy hol van a másik vége?
mekkorát léphet egy ilyen
ha pályamociknál járunk,Mito Sp525? nem az új Mito-ra gondolok hanem erre
gyári a szűrőm ! a kipuffom meg valami nem tudom mert rajt van ugyan,hogy cagiva de sokkal nagyobb a rezó mint a másik mitokon meg hosszabb is
Ralyongóéval néztem össze de ég és föld a két kipuff
basszátok ki hogy lehet egy vázat ennyire lereszelni hogy 71 kilos legyen az egész motor ?
kb 1 mito váz pucéron nyom annyit
http://www.motorrad-racing.de/... tess ott egy eladó középen:)
köszönjük emese!
Piston: HRC 54 mm piston.
Stroke: Stock (54.5 mm).
Crankshaft: HRC with more weight, trued.
Cylinder: HRC
Cylinder heads: Aftermarket for 16:1 compression ratio using viton o'rings.
Radiator: HRC.
Sparks: NGK B10EGV.
Reeds: HRC for Honda RS 125 carbon reeds with spacer.
Carburetor: Mikuni TMX 39mm with electronic powerjet command.
Air Filter: doesn't use any kind of air filter .
Electric part: PVL digital programmable ignition.
Connecting-Rods: HRC connecting-rod kit (108 mm).
Clutch: Reinforced with HRC basket and ferodo disks .
Exhaust system: JOLLY Moto or LuFo.
Silencers: JOLLY Moto / DLR / stock silencer.
Oil: Direct mixture in the deposit @ 3-4%, using CASTROL A747.
Transmission: depends of the track.
Gearbox: possibility of changing the gear ratios depending of the track.
Engine maximum rotation in charge: near 13 300 rpm
Engine power output: 45 - 46 hp; Dry Weight: 70 kgs
Rear Wheel Power Output: 40 - 41 hp; 415 Chain
Real Velocity: 215 - 230 REAL km/h depending on the transmission and track.

Honda Rs

Honda rs

Tessék igy könnyebb elsz talán;)
hát etz ét nemtom-e hogy belerakjam nemakarom szufnituningolni majd felhivom misoc ot hátha van neki !
de azért kössz hogy válaszoltatok
2.800.000 az új ára.
adatokat képeket alig találtam róla,azt meg már nemis mondom hogy eladót sehol sem,bár gondolom ez érthető :)
cseréltem vele egy nissan sunnyra lejárt müszaki+zöldkártya 4x vittem ki a fövárosi autopiacra 80ezer volt a legjobb ajánlat érte hát inkább elcseréltem a sráccal...tényleg 199re volt hirdetve de felejtös jo ha 120at ér szerintem én meg vettem egy másik verdát...nem szokott vmilyen találkozo lenni pl mitos tali v ilyesmi?jo bulik szoktak lenni autostalikra szoktam járni azok nagyon jok.
Nemrossz, nemrossz, csak ilyen gépek utcára nemlennének jó, mert egy idő után lerohadnának.. :)
Persze... vérbeli verseny motor:D Van fent sportmtoron pár videó iylen mocikról elég durvák
egy kis off,nem a témához kapcsolódik meg nemis a topichoz,de sztem mindenki szívesen nézi aki eddig nemolvasott a dologról.... Honda Rs125
egyébként tudtok róla vmit? ár ilyesmi?
hátsóba passzol az elsőbe nem (tudtommal)
Ha a féklámpa kapcsolora gondolsz akkor az ETZ-jét ajánlom, elvileg paszolnia kell bele...
Tudom én csak nekem van egy kipufogom is meg mebrán is melette... Bár igaz neked szűrőd is van majd kiderül mekkora kell (amugy h-h ne mgyári szűrő van rajta vagy már az?)