Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

minden blokkmás fúvókázást igényel
lehet elég neked is a 182
majd kiderül
Tegyél bele egy gyufaszálat, és indítsd be,úgy tudod megnézni ott jó-e.
Amúgy a főtengelyről van egy lehajtása,az forgatja az olajpumpát is.
Aztakurva,annyit tényleg megért! :D Én 200-ért láttam hirdetve,ezek szerint jól tudsz alkudni! :D
Akkor nekem még vszinüleg annál is nagyobb fog kelleni:S Mondjuk nem tudom h Dellortoba találnék-e... (csak ugy Mikuni azért lenne jó mert azért gyárilag is gurultak kivele mitok:)
192 volt járatás alatt,most meg 182 de mikuni méretben az valami bazinagy szám
eladtam a mitom
Még sajna nincs nálam még 1-2hét, csak biztos h kell fuvokázni és hogy te honnét szereztél... Am. a teidbe most mekkora van? (csak vmi viszonyitás kép), de szerintem az enyémbe olyan 180körüli kell majd
nemtom mennyi mert kaptam egy készletet
mekkorák vannak neked benn?
Mikunihoz fuvokát honnan sikerült szerezni? Meg milyen árba volt?
Komplett power vagy mitértesz "powerszelep alatt"? Van egy arrow rendszerem 50-60körül ha érdekel...
hy! Mito evohoz kéne nekem egy sporkipufogó és egy power szelep. Ha tud valaki írjon!
mivel épületvillamossággal foglalkozomnéhány elektromos hibát már sikerült rendbetenni(semmi sem müködött rajta)most már van index világitás+féklámpámis az önindito még nem megy...rajta vok...a válto hidegen kapcsolhatatlan..az elsö index ki volt törve meg van csinálva szin kikeverteve..spirálokat misoctol rendeltem ..l.még semmi de rmélem megbizhato...vmi gond van a ford szám kihajtásánál tudtok erre vmit?mit kell csinálni ?állitolag azért nem megy mert a blokknál van vmi gebasz vele...
hát nem tökéletes de 80 ezret talán mgért hob by célra van nem vok vmi nagy motoros
Csak, hogy tiszta legyen mindenkinek!
Enyém volt a motor, eladtam rendszámmal, igaz felszerelve nem volt, úgy látom nem is lett.......
Srácot nem érem el, de majd ha megtudok valamit, akkor a kedvetekért leírom pár sorban!
Nem kellenek itt a népmesék!
Na üdv
Volt, csak az olyna ritka h nem igaz:D:D
Jaja azaz,kissé csörög az a gép,meg volt már ragadva,törve stb
Merre laksz? Ha kell segítség szólj csak!
Nem csk az SP jött ki Mikunival. Milyen gyári SP-t láttál te?:O Kié?
köszi az infot tatabányárol hoztam kb 1 hete vmilyen rodrigonak hivták a srácot"kicsit össze volt gányolva most alakulgat svájcbol hozták anno.meg vannak a papirjai smkp ként lett behozva...sajnos naon kevés infot találtam a neten ezért vagyok gondban olajügyben de tudtam hogy itt lesz segitség..
Mikor a sajátomat vettem akkor felhívtam azt is,akkor repedt hengerrel adták 280-ért, valós 6000 km-rel, teljesen gyári állapotú volt. Aztán tudtommal Fehérvár mellé került,a srác rendbehozatta a hibát + telematricázta minden szarral és kicserélte a tükröket ilyen bármire felszerelhető kínai indexes változatra.
De ettől eltekintve gyönyörű volt a motor.
kép kép kép?
kié volt?
Dellorto-s az összes,max az SP-n lehetett Mikuni,de eddig 1 gyári SP-t láttam az országban,azt is képről.
Ez nem a Rigóé volt?
Én is Motul Transoil Expert-et tolok,de a Casrtol Actevo X-Tra is bevált.
Az elsőt Atisnál tudod beszerezni OMW-vel szemben a másik az olajboltban figyel.
köszi a dellorto a karbira vonatkozik mert azt hiszem volt mikunis változata is.....
dellorto? az meg milyen? Én motul transoil expert-et használok (10W40)
Hirdetésében olvastam h lelett vizsgáztatva, 11KWos papirokkal és az utolsó képen rajta volt a forgalmi törzskönyv meg a rendszám is... De itt a link, nem a levegőbe beszélek:D Mito