Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

karbi + szivótorok érdeklne de a membránt olcson adod ha tényleg vforce:) irtam mail-t de még ne mválaszoltál gondoltam itt megkérdem. Szal nekem karb meg hozzávaló torok érdeklne mert membránom az van nekem is vforce:) szal külön külön hogyé adod? esetleg tudnál róla nyomni képeket? meg a videót is feldobhatod ha gondolod vagy imélbe elküldheted megnézném:O
Szevasztok!Eladnám a mitomat mert kocsit akarok venni akit érdekel az irjon:email:theworldismine01@freemail.hu,nagyon szép esztétikai és motorikus állapotban,ami van benne 160-as henger erösitet hajtókar most 28-as karbi van rajta adok hozzá egy 34-est és a gyári légszüröt mert most sportlégszürö van rajta sportkipufogo és adom a gyárit is hozzá minden müködik rajta 95%-os hátso gumi az elsö olyan 80%-os fékbetétek ujjak,nagyon jol megy és jol gyorsul akit érdekel az irjon az árán megegyezünk sztem.Tel:06308495123
hello:
van egy mikumi corp verseny karbim+szivotorok+vforce memrán ha meg fizetted eladom.
egész egyben=25eft
16-ezret forgot velle a mito rakok fell videot.
34es karbid van szivótorokkal?
CAGIVA MITO ALKATRÉSZEK szinte minden elado!
pl: arrow dob=12eft
blok=30eft
idomszet=30eft
elsölámap=10eft

müszerfal=10eft
stb........
báár a képen mintha a váznak is lenne baja mert eléggé meg rongyolodott az elej emg az oldala:S
jah és jobbulást
a képen nem igazán látszik az idomok rongyá törtek az tény meg a villa meghajolt, de egy része biztos rendbe van azt még alkatrésznek bőven ellehet adni. Vagy ha maga a váznak nicns semmi baja még talán helyre is lehetne hozni akár pályára.
jobbulást.. hogy történt?
Tudom hogy ez most köcsögségként hangzik, de az enyém eladó, ha esetleg újat akarnál!
Ebből nembiztos hogy lesz még valaha motor
2.5órája felni polirral szorakozok:S szar dolog:S
Bazz szépen összecsuktad mit cisnáltál?:S
itt a mitom öddzeörve a 13. ai balesetem után nekem csukló törésem van meg ayi ödémám
Igy most a felsőholtpontba van a dugo pontba igy állitsd össze és jó lesz:)
Nah mindegyik fogaskeréken van jelzés elvileg (pöty vagy csik). A kuplungot vedd le. Annyi az összeállitás lényege hogy a főtengelyfoigaskereket(jobbfelső fogaskerék a müanyag alatt) ugy tekered hogy felső holtpontba kerüljön a dugo gyertya helyére beteszel vmi kis rudat és látni fogod mikor van felső holtpontban (a jelzésnek balra a kuplungra kell néznie) az alsó két fogaskereket pedig a baloldali a kiegyenlitő tengelyé azt ugy állitod hogy a jelzést épp hogy takarja a kuplung a melette lévő fogaskerék az vmi segédfogaskerék annak léynegébe tök mind1 hogy áll nekem jobb oldalra nézz a jelzés pont a lyukra. A mellékelt képen bejelöltem:)
üdv!
kicsit hozzábértökhöz szol eme kérdés:
a kiegyensulyozótengely a váltó és még 2 fogaskerék van a motor jobb oldalán ezt hogy kell összerakni mert fingom sincs az a gáz hogy igy nagyon remeg és igy nem igazán szeretnék vele járni. 1 lényeges kérdés a kiegyensulyozó tengely ami a váltó alatt van annak hogy kell állni?
2. a két fogaskeret hogy kell összerakni a jelek segitségével?(mindegyiken csak 1 jel van!)
üdv!
van valakinek felesleges biztosítékkonzola? mert szivesen megvenném /jelige kis pénz nagy szerencse/
Megfogadom a tanácsod köszi:)
rendben köszi:)
sebaj:D egy próbát megért
ÁÁÁ, csak egyben adom el!
a hengert megfizetem:D
Amúgy eladom a mitomat , ha valaki megfizeti! Nem hirdetem sehol, de ha valakit érdekel, szóljon!
Jaja, lehet csináltatni ahogy Fahee mondta, ahol fémekkel foglalkoznak. Csak arra vigyázz hogy a 2T nek kell a folytás, nem mind1 hogy milyet teszel rá, meg az sem véletlen, hogy ilyeneket csinálnak rá. Ez a hozzá való!