cs midnenki. van egy kis gondom...az utóbbi pár napban elkezdett "kotyogni" valami az első keréknél,sztem a teleszkóp.nem vészes,de ha rámegyek valmire akkor zavaró.lehet h az miatt h nincs benne elég/megfelelő olaj,vagy kikopott a szára(ha egyáltalán van ilyen),vagy szimering,vagy mi?és amugy lehet igy használni és mondjuk menetközbe nem fog szétesni ?
motorok festését,matricázását,polírozását vállalom egyedi igyének szerint is akár!Az ár a bonyolultságtol függ!Irj bátran és megdumálunk mindent!Elérhetőségek az adatlapomon!
NAh Hali skacok :D van rosz hírem túl vaok eslő balestemen elcsaptam egy suzukit hátulról úgy hogy Kikanyarodott elém amikor nem volt elsőbségem nem lett baja a gépnek csak lámpa búrát "lőtte ki" ahogy eldőlt a suzukinak meg a fél hátulját lezúztam mivel nicsn pénzem féynszóróra sajnos nem tudok menni a találkozóra nagyon restellem ja és engem kellet írni hibásnak mert feljelentett volna ugyanis nicsn jogsim (még) csak biztosításom...szóval nem fizet a biztosító...
Hát attól is függ h miylen mito mert Tominak egy evo2-e volt (amik már gyengébbek és 6sebességesek) alul téynelg van benen a nyoamték (enyémhez is képest) de felül nem nagy eresztés az enyémhez mérve. De pl a Tomi rs felül kb tud annyit mint az én mitom... Szóval az nem telejsen igaz h az rsek felül jobbak, ki miylen motort probált...
nekem a Mitot sokat kellett szerelni, Rs sel meg semmi baj...
megkell adni neki amit kér, hozzáértő jó szerelő aki nemcsak komárt borított szét és akkor fasza...
de amúgy igaz amiket elmondtál és én mondtam neked elötte is ezeket...
mondjuk sztem a Mito felül is tol rendesen...legalábbis az enyém az ment mint a picsa...
Sziasztok!+ Tudná valaki mondani,hogy mitonál miért van az mész negyed gázzal,és tartod automatikusan min 8000 kipörög?Amugy,ha odahuzom nem nagyon reagál.A tü 2fokkal vissza van állitva.Lehet gyengus a henger?dugozni kéne?
Kösz az infót,a rossz szerelhetőséget már én is tapasztaltam: termosztát csere vagy légszűrőház kiszedés sok bontással jár. A többiről meg,ha lehetőségem lesz kipróbálni egy RS-t meggyőződöm.
Kérdésedre a válasz! Mito: Háát..mit is mondjak,talán kezdem ott,hogy szerelhetőség,bonthatóság..szerintem evo-t elég nehéz szétbontani,ráadásul minden patentos nem ugy van hogy feldobom és csavarok össze illeszteni,akkor itt feszuül ott feszül,nem 2 perces munka..tankot szépen megoldották azzal a gumigyűrűvel szerintem okos dolog viszont az már nem éppen hogy betettek a karbi felé egy oylan merevítőt amit ki se tudsz szedni és mire ki9szeded a neked kellő dolgokad megdöglesz..Elég nehéz hozzá nyúlni amiatt..(Sztem) Külsőre nekem tetszett a mito minden oldalról de ezis persze magán vélemény és ember válogatja,de a megjelenése hatásosabb mint a szomszéd Rs-é..Műszerfal hát ott is próbáltak valamit adni itt a méretekre és elhelyezésekre gondolok,nem rosz esztétikus,de semmi digitális dolog...A kormány stabilizátor,nem oylan nagy dolog,de városba vettem leginkáébb hasznát,de nem rossz dolog!Motor súlypont elhelyezése,szerintem nagyon nem jó döntögetés szempontjából..Ezt majd rs-nél le is irom miért...Alkatrészekről nem ebzsélek mindehez lehet kapni csak keresni kell ennyi..Erőben gazdag alul viszont felül kuka..Váltója rövid uton mozog ezért elég hamar tud gyorsulni,nem ugy mint rs hogy alul halott,de viszont Rs mitot megfogja felül.Szervíz igénye nagyon jó,hozzá nem kell nyúlni ha 1x jól összerakták! Rs: Szerelhtősége nagyon jó 5 perc alatt leveszem az öszes idomot és a motor térben is pikk pakk ellehet intézni mindent,midnen kéznél van,minden hez odaférek,jah és amit nem mondtam mitonál bebaszták a víz,olajtartály a tankhoz két kancsó formában elég otromba megoldás volt..Külsőre hát ezis ember válogatja kinek mi ,nekem Rs-ke is bejött.Műszerfal,odatettek 2 kör alaku műszert közéjük egy digit kijelzővel ami nekem nagyon tetszett,ez kb válasz a mito stabijára..Súlypontja ,igazi páylamotor,mitot nehezebb letenni mint rs.sokkal fodulékonyabb tehát rs-el jó motorozni..Erős motor mást nemsi tudok mondani rá,alul halott de felül megjön az ereje..Szervíz igénye'minden napi' program kis túlzással.. Szerintem enyni elég lesz neked,de igazából nem lehet össze hasonlítani a két motort két teljesen más 'alkat' De az én véleményem ezek után (Többet evo nem kell) Rs sokkal jobb volt bárhogyis nézem igaz sokat kell szerelgetni de megéri Páááá
hali!A tank alatti idom vadonat új be is van tekerve ilyen bugyolába,vagy mi a fax,a tanksapka körüli rész adott,ami a zacsinál van azis,a faridom tűz piros benne egy mito felirattal,az idom oldalán van kb 2centis mutatvány ,de nagyon szép(lámpával együtt adom)! Ha érdekel felis adom... Írj nekem meg felel az ár amit mondtál!
Ata! Biztos próbáltál már Mitot is,mi különbség van közte és az RS között? Kezelhetőségben, erőben jobb az RS,hh "annyira" dícsérik a Mitohoz képest? Nem vagyok elfogult Cagiva tulaj,csupán érdekel a dolog.
RZ500 as '86 után lehet elkezdik gyártani, kicsit olyan R1 és MV AGUSTA beütése van de nekem tecik
ti mit szoltok hozzá ?
megkell adni neki amit kér, hozzáértő jó szerelő aki nemcsak komárt borított szét és akkor fasza...
de amúgy igaz amiket elmondtál és én mondtam neked elötte is ezeket...
mondjuk sztem a Mito felül is tol rendesen...legalábbis az enyém az ment mint a picsa...
A csomag jöhet,ahogy előbb írtam.