A termosztát a hengerfej bal első sarkán van, azalatt a "kupak" alatt, ahol a víz folyik be. Azt leveszed, 2 imbus csavar tartja, és azalatt lesz a termosztát!
Szerintem rugoval is + lehetne oldani a povert.Nekem se jo a power.A rugo fix állásba tartaná és1 bovden a gázra lenne kötve lazára,hogy pl félgáznál már huzná be.
asziszem a powernek van egy mágnes akármiami huzogat 1 bovdent a bovden másik vége meg a szelepen van és mikor a mágnest behuzza a szelep nyit ha a mágnes visszahuz a szelep zár és az a mágneses izének volt az elektronikája
és a mágnes nekem rá volt kötve az akura
meg a kapcsolóra
igy nehéz
na hát nem tom h ebből ki tudtok e menni de igy irta nekm a srác
én spec. anyum hazsnálaton kívüli montijáról loptam le a váltókart, és azt kötöttem össze a powerrel, a jobobldali kormánycsutka tájékára tettem, h hüvelykujjal elérjem, szokást igényel..de egész jól használható..és tuti h mindig nyit amikor kell:)
Persze,jöhet az ötlet,viszont a bovdenesnek az az előnye,hogy ha,lazára hagyod a bovdent és megfelelően beállítod,akkor csak az utolós 1/3-as gáznál nyitna,amit úgyis csak akkor húzol rá.
A vészleállítósról jutott eszembe,hogy a markolatra egy pici mikrokapcsoló,pont ahol a hüvelykujjaddal fogod,az se rossz,csak sztem Petinek rossz a szervo motorja.
kele egy elosztó szal h 3bowden menejn a gázkartól vagy hozzá forrasztani egyett, és az alsó tárcsára beakasztod h amikro huzod nyisson és kész is:) De felsleges mivel elektronikával a legpontosabb a dolog:)
Kormánynyaknál teljesen más a kialakítás, Evo-nál ott a gyújtáskapcsoló meg a kormánygátló bekötési pontja, a többi különbség pedig az Evo-nál kis idomfelfogató pontok vannak a váz oldalán,asszem menetes lyukak.
(vagy az alsó vízcsövet húzod le a hűtőről)
és a mágnes nekem rá volt kötve az akura
meg a kapcsolóra
igy nehéz
na hát nem tom h ebből ki tudtok e menni de igy irta nekm a srác
Érdekel
Köszi!:D
A vészleállítósról jutott eszembe,hogy a markolatra egy pici mikrokapcsoló,pont ahol a hüvelykujjaddal fogod,az se rossz,csak sztem Petinek rossz a szervo motorja.