Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, amire az van írva hogy H2O DRAIN, ha jól tudom.
A blokk bal oldalán a lánctányér felett-előtt van a vízleeresztő csavar,ez a rendszer legalsó pontja.
(vagy az alsó vízcsövet húzod le a hűtőről)
A termosztát a hengerfej bal első sarkán van, azalatt a "kupak" alatt, ahol a víz folyik be. Azt leveszed, 2 imbus csavar tartja, és azalatt lesz a termosztát!
Skacok hol találom azt a bizonyos termosztátot mert szerintem forralja a vizet a mitom :D meg akrok nézni műkszik e köszi üdv
Van benne rugó! :D Sőt a végállás is gyárilag adott! :D
Nem rossz öklet,csak nehéz+szokni
Szerintem rugoval is + lehetne oldani a povert.Nekem se jo a power.A rugo fix állásba tartaná és1 bovden a gázra lenne kötve lazára,hogy pl félgáznál már huzná be.
asziszem a powernek van egy mágnes akármiami huzogat 1 bovdent a bovden másik vége meg a szelepen van és mikor a mágnest behuzza a szelep nyit ha a mágnes visszahuz a szelep zár és az a mágneses izének volt az elektronikája
és a mágnes nekem rá volt kötve az akura
meg a kapcsolóra
igy nehéz
na hát nem tom h ebből ki tudtok e menni de igy irta nekm a srác
És azt honnan látod,hogy 748 és nem 996-998?
AZ biztos is , hogy ed Ducati XD........... hogy nem lehet megismerni :D
az ott inkább egy ducati 748 lesz a háttérbe sztem,és nem mito:D de mind1:D
Oksa
Érdekel
Köszi!:D
eszed mint amennyi látszik ...... "Mr. Mito-s" Dajdika
sziasztok!Egész jo ez a Mito
viszont jobb lenne vmi spéci "magától működő" mechanikus megoldás..
én spec. anyum hazsnálaton kívüli montijáról loptam le a váltókart, és azt kötöttem össze a powerrel, a jobobldali kormánycsutka tájékára tettem, h hüvelykujjal elérjem, szokást igényel..de egész jól használható..és tuti h mindig nyit amikor kell:)
Persze,jöhet az ötlet,viszont a bovdenesnek az az előnye,hogy ha,lazára hagyod a bovdent és megfelelően beállítod,akkor csak az utolós 1/3-as gáznál nyitna,amit úgyis csak akkor húzol rá.
A vészleállítósról jutott eszembe,hogy a markolatra egy pici mikrokapcsoló,pont ahol a hüvelykujjaddal fogod,az se rossz,csak sztem Petinek rossz a szervo motorja.
az 1ik haverom igaz apriliánál de a vészleállítóra kötötte és mikor rányomta nyitott is ha érdekel akk megkérdezem h pontosan h is csinálták és beirom
Muszáj lesz, úgy néz ki
Szkuli,lehet igazad van,megcsinálom és levédetem!
Ezt már én kitaláltam,de nem forrasztással,hanem 2 áttétel-osztóházzal,de le kell hozzá mérni a megfelelő bovden mozgatási utakat
Sziasztok.Tud valaki Mitohoz (92es)gyujtótekercset.Mert az enyém megadta magát.Ha valaki tud irjon.Köszi
kele egy elosztó szal h 3bowden menejn a gázkartól vagy hozzá forrasztani egyett, és az alsó tárcsára beakasztod h amikro huzod nyisson és kész is:) De felsleges mivel elektronikával a legpontosabb a dolog:)
és nem tutok eladó evo vázat?
Kormánynyaknál teljesen más a kialakítás, Evo-nál ott a gyújtáskapcsoló meg a kormánygátló bekötési pontja, a többi különbség pedig az Evo-nál kis idomfelfogató pontok vannak a váz oldalán,asszem menetes lyukak.