Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasz!A tank alati idom a duplalámpásra nem jo?A hütöt kéne takarni jobb oldalon,sajnos hiányzot mikor+vettem.1998-as évjtu,de azt tetek rá ami volt szerintem.Rendszámos p8-as a váz.
hali!Van egy eladó evo tűz piros faridomom (lámpával),és egy vacsi új tank alatti idomom,Fillérekért!Akit érdekel írjon S.O.S Képet tudok küldeni
A történetet elolvastam, nagyon tetszett!

Erről eszembe,ma összefutottam egy MV F4 1000-rel,sajna kocsiban voltam,de mutattam a srácnak,hogy túráztassa kicsit...aztaleborult :O bazz ilyen gyönyörű hangot még nem hallottam életemben,érces, rekedtes visító,4 Bódis vég volt rajta,mondtam is faternak,jól kezdődik a nap! :D
Sziasztok!
Örömmel értesítek mindenkit, hogy a weboldalam elkészült: primacagiva.extra.hu . Számos érdekességet tartalmaz (és fog tartalmazni) a CAGIVA PRIMA - val kapcsolatosan (CAGIVA történetét érdemes elolvasnotok, sehol nem találtok ilyet, csak nálam). Kérem tekintsetek be, ha van egy kis időtök, szívesen várom a véleményeket!
nem igen látszi ka képen:DD
Nem. Elszakadt az egyik power bowdenem és ugye csukva hagytam, ugy használtam egy napot aztán nap végén mondom kicsit megpörgetem, aztán megvolt lassitottam hallottam a nagy csattogás ugye a hajtókarom logott mint az állat, és erősen gondolkozok h nem-e a powertől ugye ahogy csukva volt magasabb fordulaton több füst keletkezett de ugye nem tdott gyorsan távozni és vmi nyomás miatt nem-e mehetett szét vagy vmi iylesmi, szóval h erőlködnie kellett... Szal érted?!
am köcce
20 volt az anyag meg 10 munkadíj és 10 a matrica de sztem megérte
Elég király lett a festésed Mondjuk nekem jobban tetszik az egyszínű de így nagyon állat lett. De mégis mennyibe kerülhetett ez Önnek?
fahee megismered az ex-lánckereked ?
hy ma összepakoltam az idomokat
de a blokk még mindig nincs kész , sztetek mien lett a festése ?
Eladó Aprilia RS125

Linkek és képek:
http://www.hasznaltauto.hu/2200920_aprilia_rs_2004

http://www.kepesmotor.hu/aprilia/i?p=99207&c=2460
AZ ÁR IRÁNYÁR!
Érdeklődni lehet:
msn-en(adatlapomon van), e-mail-ben: szoke.csabkukacgmailpontcom vagy itt a fórumon.
Akit kicsit is érdekel a gép nyugodtan vegyen fel msn-en, vagy írjon e-mail, megbeszéljük.
Mi lett a baja pontosan? Lehet megszorult a sok koksz miatt? Vagy a motor sem erőlködik?
hát én 11500ig elforgattam
Nem kell 7500 fölé forgatni és tökmind1, "csak" a koksz rakódik le jobban,a nyelven meg a kipuban.
Am. én is erősen gondolkodok h nem-e a csukott powertől ment szét az enyém...
Hát nem, mert erőlködik a motor, érdemes rá költeni azt a kis pénzt, hogy jó legyen a power.
De am. tartosan nem hiszem h jót tesz neki a csukott power használat felső tartományban
köszönöm szépen:)
Nincsmit! Mito után ne vegyél ekkora gépet,hiába túra! Érd be egy szép 400-assal inkább,azzal is lehet 120-140 között túrázni! (tanács)
randy!Köszi csukva marad akkor amugy is egy fasza hergewr ráférne,de nyáron nem bontom meg!Azért vettem szokjam a kormányzást.Jövöre R'1,xx,hayat szeretnék venni,de turázni vele.Szerintem 120km temponál Mito is bevág annyit mint hayabusa.Érthetö csak 125ös.Jo motorozást nektek.
Jah és kevesebbet eszik zárt powerrel,nekem tartósan 6000 alatt használva 3,5-öt evett.
Ha nyitva marad akkor alul nagyon erőtlen lesz,pörgetni kell,hogy menjen.
Ha zárva akkor sokkal jobb lenne arra amire használod,lesz alul is nyomaték,de felül lesz gyengébb,én ezt javaslom,viszont figyelj oda,nehogy beleérjen a dugóba!
Randy!Te mint tapasztalt Mitos+kérdezlek!Rossz a powerem melyik jobb+oldás áandoan nyitvahagyom,vagy nem is használom?melohelyre bejárni használom fogyasztás szempontjábol kérdem?Köszi.
pontosan