Sziasztok.
Senki nem akar 98 as évjáratu Mito 100%-os hengert+hengerfejet venni a hengerfejhez jár még a vizpumpa rész is a hengerhez meg 3 db Vertex gyürü!
20 Ezerért eladom na meg adok rá egy Önindítót is ami tökéletes!
hali srácok!felujitando motorom eladnám sürgössen:90 ezerér!papir rendszám,cagiva freccia 125
nincs komoly baja.plusz adok hozzá egy vázat,szétszedet blokkal.ha valakit érdekel:30/974-23-85 vagy 20/382-07-28
baleset mentes napot:driver
Ezt már leírtam egyszer, de most megint bemásolom:
1. Veszel egy drágát, ami felvan újítva, esetleg egy közepesen drágát, amire azt mondják, hogy fel lett újíatva
2. veszel egy olcsót, aminek csak a motorja van ki és felújítod. Egy fullos motorgenerál, ha hengert (0 km-es) is cserélni kell, akkor kb. 100 000 Ft, de ennyiből tényleg van egy "új" motorod (ami biztos).
Szóval tudja a fene. Aki nem akar szerelni, nem vesz 2T motort. Egy biztos, ha ilyet veszel, hidd el, hogy költséges!
2. Ezeknél a motoroknál odakell figyelni pl.:
- Power-re, mikor elfodítod a kulcsot szal ráadod a gyújtást akkor a power letesztel ad egy hangot (nézd meg valameik videómat azon is hallani.)
- Ha frissen felújított akkor kérdezd meg mit cseréltek benne( főtengely,főtengelyszimeringek, főtengelycsapágyak, dugó, gyűrű)
- A motor hangját akkor hallod ki igazán ha alapjáraton befogod a kipuffogó végét, ha a toroknál nem fúj ki akkor fulladni kezd a motor (ha kifúj sincs nagy baj csak lekell tömíteni), ez az egyik, meg hát szépen hallod a blokk hangját. Ha valmi csörög akkor arról akármit is mondhatnak nem volt felújítva rendesen.
- Telószimeringet néz még meg, ha olajos akkor azt is cserélni kell
- Világítást is nézd át rajta jól, lehetőleg minden működjön
- Forgalmiban nézd meg hány Kw-ra van beleírva mert ha nem 11Kw jó esélyed van rá, hogy rendőrök baszlatni fognak.
- Az olajzásra oda kell figyelni, az olajszivatyú hajlamos beadni a derekát "a nagyok" kiszokták kötni és keverik az üzemanyagot. Csak Fullszintetikus olajat rakj bele abból is jó minőségűt.
Kb. ennyi, lehet hogy nem mindent mondtam el de a többiek majd kiegészítik.....
Jól nézd meg mit veszel!
Szevasztok szeretnék én is a MITO tulajok csapatába tartozni, ha minden jól megy augusztusban sikerül egyet vennem de lenne pár kérdésem. Tisztában vagyok azzal hogy a Mitok nem egy finom járású motorok de azt hogy lehet eldönteni hogy a zörej ami hallható az még az egészséges kategóriába tartozik vagy már valami gubanc van a blokkban (lehet hülye kérdés XD) . találtam egy vidit példának:http://www.youtube.com/watch?v...
Ez még természetes?:S(ja egyébként alapjárton értem én kérdést).
Meg úgy álltalába mire figyeljek ezeknél a mociknál?
Elöre is kösz a választ
am felujitott blokkot nem fogsz találni veszel egy mito blokkot és felujitod az a legegyszerübb. Báár van nekem egy félkész mito blokkom + jár hozzá 2idomszett váz, karbi membrán, lámpák meg ugym idnen 260ért:DD
kösz a tippet szkuli de nekem cagiva frecciam van és abba szeretnék egy mito blokkot! ha valakinek van idom frecciahoz ami nem törött az érdekelne még:driver
Cső Srácok!
Elkellene egy kis segítség.
Miért van az hogy leveszem a gyujtást vagy lekapcsolom a vészleállitót és megy tovább a motor.
Néha sikerül leállitani a gyujtáskapcsolóval 30 alkalomból 1 szer.
Senki nem akar 98 as évjáratu Mito 100%-os hengert+hengerfejet venni a hengerfejhez jár még a vizpumpa rész is a hengerhez meg 3 db Vertex gyürü!
20 Ezerért eladom na meg adok rá egy Önindítót is ami tökéletes!
nincs komoly baja.plusz adok hozzá egy vázat,szétszedet blokkal.ha valakit érdekel:30/974-23-85 vagy 20/382-07-28
baleset mentes napot:driver
1. Veszel egy drágát, ami felvan újítva, esetleg egy közepesen drágát, amire azt mondják, hogy fel lett újíatva
2. veszel egy olcsót, aminek csak a motorja van ki és felújítod. Egy fullos motorgenerál, ha hengert (0 km-es) is cserélni kell, akkor kb. 100 000 Ft, de ennyiből tényleg van egy "új" motorod (ami biztos).
Szóval tudja a fene. Aki nem akar szerelni, nem vesz 2T motort. Egy biztos, ha ilyet veszel, hidd el, hogy költséges!
2. Ezeknél a motoroknál odakell figyelni pl.:
- Power-re, mikor elfodítod a kulcsot szal ráadod a gyújtást akkor a power letesztel ad egy hangot (nézd meg valameik videómat azon is hallani.)
- Ha frissen felújított akkor kérdezd meg mit cseréltek benne( főtengely,főtengelyszimeringek, főtengelycsapágyak, dugó, gyűrű)
- A motor hangját akkor hallod ki igazán ha alapjáraton befogod a kipuffogó végét, ha a toroknál nem fúj ki akkor fulladni kezd a motor (ha kifúj sincs nagy baj csak lekell tömíteni), ez az egyik, meg hát szépen hallod a blokk hangját. Ha valmi csörög akkor arról akármit is mondhatnak nem volt felújítva rendesen.
- Telószimeringet néz még meg, ha olajos akkor azt is cserélni kell
- Világítást is nézd át rajta jól, lehetőleg minden működjön
- Forgalmiban nézd meg hány Kw-ra van beleírva mert ha nem 11Kw jó esélyed van rá, hogy rendőrök baszlatni fognak.
- Az olajzásra oda kell figyelni, az olajszivatyú hajlamos beadni a derekát "a nagyok" kiszokták kötni és keverik az üzemanyagot. Csak Fullszintetikus olajat rakj bele abból is jó minőségűt.
Kb. ennyi, lehet hogy nem mindent mondtam el de a többiek majd kiegészítik.....
Jól nézd meg mit veszel!
Üdv.: Laci
Ez még természetes?:S(ja egyébként alapjárton értem én kérdést).
Meg úgy álltalába mire figyeljek ezeknél a mociknál?
Elöre is kösz a választ
Tudnátok nekem mutatni egy gépet ami jó állapotban van és olyan 250ből megúsznám légyszi segítsetek sürgős lenne
Elkellene egy kis segítség.
Miért van az hogy leveszem a gyujtást vagy lekapcsolom a vészleállitót és megy tovább a motor.
Néha sikerül leállitani a gyujtáskapcsolóval 30 alkalomból 1 szer.
érd:705377495