Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vicces gyerek vagy örülj magadnak és és zárd le a kis lelkivilágodban ezt a témát mert kezdessz unalmassá válni Tyt szisz
"ha ez poén volt akk elég gyenge vagy benne ah látom másban is az éltermi szintre inkább nem reagálnék
de inkább menny az rs topikba ironizálni"

azt hiszem ne most kezdjünk vitázni egymás "éltermi" szintjéről.....
Ja és Arrow sportdob is van rajta!
Sziasztok!
Sürgősen elszeretném adni a motoromat családi okok miatt! A bibi az, hogy nem indul el, de nagy baja nemlehet, mert a hengert+dugót+powermotort nemrég cseréltettem ki szóval azokkal nincs gond. Szerintem a gyújtással lehet valami. Minden lámpa, index, műszerfalon a visszajelzők jók rajta. Az idomok nem repedtek, nem töröttek. Rendszámos, de a műszaki nemrég lejárt! Donormocinak is jó. Csak vigyétek el, mert sürgősen kéne a pénz! Az ára 150.000Ft, de nem fix, lehet alkudni kicsit! Amúgy 1-es Mito 1992-es évjárat és képet találtok az adatlapomon!
Mármint jó állapot esetén a bal is kell,úgy értettem.
Jobb oldali(de lehet bal) kormánykapcsoló,ha épek a tájolók, gázkar amibe a bovden akad,persze,ha az is ép és powermechanika szelep részénél levő bovdentányér,ezekre kellene árajánlat!
Köszi!

Ha eszembe jut még vmi szólok!
A lendkeréknek mennyi az ára?
srácok van 1-2 motyóm még mitohoz eladogatnám őket lehet alkudozni,versenyzésre kell a della.

powerelektronika,gyujtás,váltók,kuplungok,lendke
rék,membrán,karbi,34es karbi,faridom,fesszab,káelek,kötegek kormánykapcsolók fék,mitoevo elsöfutomü mito sp rugostag fejidomtarto lábtartók csavarok rengeteg cucc,spirálok is.
pl faridom 3e,fesszab 6e,gyári karbi 6e,stb
06705540998
balatonmotors@hotmail.com
Jövő héten szerdán már talán ráérek,akkor elmagyarázok mindent amit tudok.
Am. brigéciol esetleg nitrohigitóval takritsd a nyelvet meg amivel letudod róla kaparani a kokszot...
Hát a karbi két csaavr van az egyik az alapojárati( egy rugo van általába alatta) meg a levegő menyniség szabályzó (egy kis lyukba van és leginkább csavarhuóval férsz hozzá), de ha eddig oké volt akkor nem kell basztatni rajta semmit... powert mg a henger kipunyilásánál a nyelvet kell takaritani ha erölködik a motor (de csak modjával kapjad szét ha nem értesz hozzá akkor inkább hagyd, mert szétugorhat az egész vagy rosszul állitod be és beleér a dugba stb...)
Hello! Valaki tudna nekem mondani egy karbi beállitást?hogy csavarokat menyire és hogyan kell csavarni?Mert most vettem nem rég a motrot és szétszedtük a karbit kipucolni meg melyik csavar melyik?
Meg powerja hol van ?És azt hogy szokták takaritani?
Köszi:D
Sztem ez Ásványi motorolaj szivódizel, benzines motorokhoz....
EZ jó bele?
Cagiva freccia alkatrészek nagyon olcson eladok akit érdekel az irjon emailt :theworldismine01@freemail.hu
Legalábbis ez van ráírva
Valvoline Turbo 15W50, elvileg nagy igénybevételhez van kitalálva.
Nekem is abszolút bejött a 10W-40 Castrol Actevo X-Tra
Az sok lesz bele:S a gyárija amugy 15W50, én 10W40es Motul transoil expertet(2T) használok már pár éve és tökéeltes
szerintem cseréld ki jobb a híg viszkozitású olaj!
Haverom is 5w-40w es Actevot tett a 600 as sport gépbe.
Csak mert írják itt hogy 10W50 a gyárija, de nekem az apriliás csávó azt mondta, hogy 80W90es hajtóműolajat tegyek bele. 10W50es van is itthon, de végül a 80W90 lett beletéve, de akkor kicseréleem ha az kell bele.
EladÓ!
Szerintem az vastag olaj nagyon Én Castrol Actevot ajánlom 5W-40W-eset nekem is ez van benne hidd el jo olaj nem csuszik a kuplung se meg ez tuti.
80W90-es olaj nemjó a mitoba?