nem mindegyiken,sztem inkább azokon van többségében G1, az L és a H kb azonos(hacsaknem uaz),más az égéstér geometriája és passzol lapostetős dugóhoz, a C és G az íveshez jó
ezt ismerted?
Números de cilindros:
56650= Primera Mito SP 91 (91-92) + Freccia SP
60433= Mito mk1, Freccia C12R
64443= Freccia C12
66650= Freccia C12R version: Lucky Explorer
66650E= Cagiva SuperCity
72625= Mito II version: Lucky Explorer
73037= Mito EVO I y II
75666= SP
A0401= Ultimos modelos de Mito a partir de 2002
81782= SP 95
90087= Último cilindro SP, Cagiva Mito SP 525
vasperselyes és G1es,reménykedtem egy G2esben,de ez is 1es a képen,nincs még lemérve,de nem tudom meddig lehet még fúrni a sajátomat,de az nagyon jó lenne ha H vagy L lenne Mikka hengerfeje mert az jó lenne a dugómhoz
az a baj hogy nekem messze lenne hogy ha sárváron jelentkeznék nehéz lenne bejárni a munka mellett ezért úgy döntöttem hogy ide járok majd Bükre. de ha jól néztem a kiírásokat mindenhol ugyan akkor indul úgy hogy lehet hogy összekerülünk majd vizsgákon meg egy két vezetéskor remélem. jogsi után meg lehetne majd egyet bandázni valamerre ha már ennyien összegyűltünk a környékről egy kis túrázgatás :D huj de várom már:)
lehet angol wikipedián is van
Números de cilindros:
56650= Primera Mito SP 91 (91-92) + Freccia SP
60433= Mito mk1, Freccia C12R
64443= Freccia C12
66650= Freccia C12R version: Lucky Explorer
66650E= Cagiva SuperCity
72625= Mito II version: Lucky Explorer
73037= Mito EVO I y II
75666= SP
A0401= Ultimos modelos de Mito a partir de 2002
81782= SP 95
90087= Último cilindro SP, Cagiva Mito SP 525
De mingyárt megpróbálok még!
Olyan síma a henger fala a légy elcsúszik benne
oké majd várom hogy jelezze a Falvai haverod van lovéja és viszem az árut.
mindjárt felrakom a képeit!