Csak mert amikor ráadom a gyújtást, nem ellenőriz, és nem tudom miért. Gondoltam azért mert ez meg van szorulva. Nem tudtam hogy kézzel lehet e fordítani rajta. Tehát a bovden lukának felfelé kell nézni?
A 2ütem résvezérléses,amíg nem megy fel a dugó nem zár a kipufogó nyílás,tehát addig a beáramló friss keverék egy része távozna,ezen segít a cső kialakítása: távozik az égéstermék a hengerből ami a táguló (diffúzor) részen lelassul, kisebb sebesség----nagyobb nyomás,ez a megnövekedett nyomás indít el visszafele egy hullámot ami úgymond visszatolja a friss keveréket. Lehet még részletezni,de nagyjából ennyi. Bővebben pedig:
2t.fxp.hu www.mforce.hu itt a cikkek vagy hasonló menüpont alatt a 2 ütem résznél.
Nemsokára motor vásárlás elött fogok állni.125-ös gyorsasági motort akarok majd venni.Most a mito és az rs között gondolkodom.Elsőre a mito nyerte meg az tetszésemet.Ti mit gondoltok melyiket lenne érdemesebb venni?a választ előre is köszönöm
hát szerintem egy 4-5 litert kb ha huzamossabban mész ennyit pl autópálya akkor szerintem még ez alá is mehet.. de még mérni nem tudtam. ha kész lesz teljessen a mocim akkor majd igyekszem méregetni minden fajta menést. de egyelőre most pl egy önindítót keresek a Mitomhoz. ha valakinek van kérem jelezze csak kifogástalan állapotú és működésű érdekel! köszönöm előre is...
2t.fxp.hu
www.mforce.hu itt a cikkek vagy hasonló menüpont alatt a 2 ütem résznél.
PLs válaszolj!
Valaki megtudná nekem mondani mibe külömbözik egy phbh 28 RD és ND karbi?