Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát végülis igaz... Összetörtem...
Veled mi történt?
szerintem senki nem is akar
Ha már az újitásnál tartunk engem ugyse tud senki überelni:S:D
Hy!
Tudnátok nekem feltölteni egy képet mito első főfékmunkahengeréről? Van egy sanda gyanúm hogy az elöző tulaj kiszedte az enyémből a féklámpa visszajelző gombát és egy csavart tett a helyére ...
Az elképzeéhető hogy mivel elől nincs benne a gomba ezért a hátsó féklámpa se világit?
Plz help
érdekes
csontos,kicsit nehéz és 9000 felett nem lehet feljebb váltani,tegnap fura is volt Goofyéval mennni,mondom jéé ez nem akad
mi van a váltóddal ?
jah igen,nekem is szét kell húzni a blokkot,mert a legfontosabbat kifelejtettem,tré a váltó és rá kéne jönni miért
Nem értem a viccet!?
Bekészültél rendesen van mit csinálni nekem már lassan a blokkot összelehetne rakni, megvan a főtengely vettem főtengelycsapágyat (SKF C4) most gyűjtögetem a pénzem meg dolgozgatok, új hengert akarok venni meg, dugót, aztán összerakni és bejáratni óvatosba ..... szép is lesz majd
Amit felsoroltálannak egy része még nekem is hátra van. De először legyen egyben az egész, aztán ezeket az apróságokat ráérek megcsinálni.
Nekem ezek vannak hátra: összes idomcsavar csere,rezó lefújás + dob polír,tükrök lakkfeketére, új rács az idomra, fejidom rács pirosra, ezüst az idom oldalára, ülések és kapaszkodó újrahúzás,új izzók, új lánszett,rendszám, tömítés, lábtartó polír, olajzás visszakötése, telószimering csere, kormánycsutka kiegyenesítés, új markolat meg még akadna 1-2 dolog
Ma elvittem az idomokat a műanyagoshoz. Lassan elkészül a gép!
Biztosan Jó lesz, váz rendszámos ?
ok..köszi..,de már megoldottam.. szoval ha nekiállnál valamikor cincálni,akkor az egész panel,amin rajt van a gyujtaselektronika, gyujtotrafo,..stb. az a panel a test..elvileg bárhol kéne testet találni a vázon..de csak a közvetlen közelében sikerült.. de ah néztem, működik minden :)) még a hűtést ,kipuffot kell fledobnom rá és pöföghet..
Képet majd tolok fel, ha itthon lesz a digit gép,de eléggé öszvér ah vesszük, freccia első futómű,blokk,kerekek, a többi cucc mito, az idomzat mito evo
Én neked nem tudok segíteni, de kiváncsi vagyok a mocira, dobjál róla fel képet de ha valamit megkell nézni megnézhetem, az enyém egyben van ilyen szempontból
na skacok..talpra állt a mitom..ma be is kábeleztem..csak 1 gond van meg se nyekken..a frecciáról 1az 1ben átkötöztem a panelt, mindent jó helyre dugtam, az akksiról le is kötötte ma földet.. de valaki nem tudja véletlenül h a freccia paneljét hol kell letestelni?
Dugóval (pollini) együtt, fúrva olyan 50 körül.
Köszi, de már rendeltem új hengert. Amúgy mennyi lenne egy ilyen hüvelyezés?
A csapatban nem, gondolom te erre vagy kíváncsi.
Iván?
Na jó, vicceltem:)
Hali! Érdekel spécihüvelyezés, jóval olcsóbban? Amúgy, bármilyen 2t henger hüvelyezését csinálom. Több mint 10 éves tapasztalat, több 100 hengert hüvelyeztem már. Nagyon sok a szakszerűtlen eljárás, ami valóban nem sokat fut! De meg lehet csinálni normálisan, csak a megfelelő átalakításokat kell elvégezni. A hüvelyes henger kicsit máshogy működik, mint a bevonatos. Természetesen nem fut el annyi km-t, de olcsóbb is! Neves budapesti műhelykenek is csinálom. (pl.: Tábori Tuning) Üdv.
Szevasztok, 2 kör lámpás mito-hoz van pár cuccom... 2 első teleszkóp(nem forditott) , faridom,hátsó tárcsa,hiányos közp teló, +pár lom (pl. levegőszürő, kábelköteg) egybe áron alul 20 ezer Huf-ért! külön-külön egyeztetéssel alku van...
Nem semmi cuccok vannak a shoxon!