Hát nem tom :D lehet hogy megérné egy rd 350 es blokk de én most naon rá izgultam zxr 400 asokra vagy legalább a 250 s re oylan jók :Dszóval mito után szerintem az lesz :D
Ez csak egy nagyon durva találgatás volt,de a 200-at pluszköltségre értettem! Nem tudom hivatalosan,hogy működik egy nem típusazonos blokkcsere. Távtartót és átalakító szettet viszont láttam vhol neten,meg leírást. Lehet jóval kevesebből is meg lehet úszni,nagyban attól függ,hogy mennyiért találsz jó blokkot(vagy szart és felújítod) de azért ehhez kell egy kis elhivatottság meg hozzáértés.
Anyniból kilehetne hozni. karbikkal, gyújtással együtt veszed az rd350blokkot? Mert akkor csináltatni kell hozzá rezót. MEg vagy megveszed hozzá a beépítési rajztot. Vagy megcsinálod te, aztán vagyjólesz, vagy nem.
Blokk ára + hozzáértővel kitalálni a felfogatási pontokat,legyártatni a távtartókat + elektronika bekötése + PAPÍROK Én az utóbbitól félnék a legjobban. Sztem egy RD350-es verziót 200ból meg lehetne úszni
4e/garnitura
nekem van 2db bal+jobb koplet lábtartom ha kel.
ár=6eft
postán is
Ha netán valaki eladna nekem ket hatso lábtartot, kompletten az szoljon.
THX
hali
Kösz a segítséget