A kompresszió nem függ a dugó tetejétöl....attol függ mennyire jol tömitenek a gyürük,milyen kopott a
dugattyu és ezáltal mennyire engedi el maga mellet a nyomást!Mert minél kopottabb a dugó annál nagyobb a hézag közte és a hengerfal közt tehát több helyen több levegö megy el!A lapos tetejü
dugóval nagyobb lessz az égéstér de sztem sp hengerfejnél lapos tetejü dugó kell mert az alacsonyabb
mint a sima hengerfej és egy kupos dugó lehet hogy bele verne!
Suli miatt,egy hajtóegység megtervezése ebben a félévben a feladat,és most kb 60-70 óra melóm volt 4 rajzzal A1-es papírokon. És még hátra van 3-áig kb 30-40 óra..:S:S
A legegyszerűbben így írható le: alsó holtponton feltöltöd csurig a hengert(nem tudod,de tételezzük fel) majd a felső holtponton is és leosztod a 2 mennyiséget egymással,nagyjából ez,tehát a sűrítés mértéke.
Nem tom ti hogy vagytok vele de én feletébb eltudnék benne türni egy ilyen blokkot!Nagyon szép
hangja van és biztos erö is van benne elég.....sztem kurva faxa!
Áhh,utoljára nem tudom mikor feküdtem le éjfélnél előbb,talán csak mikor 40 órát ébren voltam egy leadandó rajz miatt Remélem jó lesz a főtengőd,de ez majd csak később derül ki,én is szívesen rendberakatnék mindent,nem is lenne probléma felvinni Táborihoz,úgyis sokat vok fent. Most engem az izgat,hogy nincs-e kisebb kompótom a lapostetejű dugó miatt Lehet nem célszerű ilyet venni normál használatra
Fasza,érdekes,de nekem hiányozna a pörgés,meg a "power-hatás",én inkább 2 hengeres 2 ütemű blokkot tennék bele,például egy 3ma blokkal ilyenre megcsinálni:
Csá,szar a váltóm,de még nem tudom mi a baja,ha kopott az egész akkor mennyiért adsz egy blokkot esetleg úgyis jó,ha nincs benne főtengely,hajtókar, csapágyak? Még nem esedékes,csak érdeklődök! Kösz!
"A hengert a nikasil bevonat felvitele elott kivant meret ala
munkaljak. Majd spec. galvanikus eljarassal az aluminiumra felgalvanizaljak
a ~0.1-0.2 mm vastag nikkel reteget. Ezutan utanmunkalaskent egy leheletnyi
honolast kap, de csak azert hogy az olaj megmaradjon a honolas csatornaiban
es segitse a kenest"
Valaki segitsen már hogy akkor hogy is van ez a nikasil téma?A hengerbe egyáltalán nincs hüvely és az
aluminiumon van rajta ez a keménykrómréteg vagy van egy vékony vashüvely és akkor azon?
Simán lehet én is láttam már vagy a Cora-ba vagy a Tesco ba de van minden féle!Ilyen arany szinü,ezüst,
meg van olyan is ami olyan lenne mint a króm..haverom vett egyet és még annyi fénye sincs mint a
sima höálló ezüstnek nem hogy mint a krómnak!
Jól teszed,csak nekem meg lehet ez a váltóolajcsöpögés vetett véget a váltómnak...bár még nem tudom mi pontosan a baja,de szar... Vizet meg már lassan 1 litert folyatott el 100on Lehet olyan festéket kapni ami olyan színű,mint a féknyereg pl teszkóban? Vagy olyat ne,inkább kevertessek?
Nekem a vizzel nem volt gond mondjuk mikor megvettem az egyik csö nem volt rendesen meghuzva és kicsit csepegett de meghuztam rajta a bilincset és kész is volt....de hogy idén felujitás után állandóan
csepegett a váltóbol az olaj és a gumim két széle folyton foltos volt azt már ki nem állhattam!Ennek most mindenképp véget vetek!
Amúgy én is azt akarom elérni,hogy por száraz legyen a blokk,utálom már,hogy folyik az olaj a váltóból,folyik a kipufogócsonknál meg a víz a hengerállványnál...
dugattyu és ezáltal mennyire engedi el maga mellet a nyomást!Mert minél kopottabb a dugó annál nagyobb a hézag közte és a hengerfal közt tehát több helyen több levegö megy el!A lapos tetejü
dugóval nagyobb lessz az égéstér de sztem sp hengerfejnél lapos tetejü dugó kell mert az alacsonyabb
mint a sima hengerfej és egy kupos dugó lehet hogy bele verne!