Persze még nyáron amikor a felujitást csináltam! Azt csinálj te is mert anélkül az istennek se jön le a
lendkerék!Még ahhoz is oda kell tenni az embernek magát...én most szedtem le vele másodjára...
Ugy csináltam most is hogy egy pillanat szoritóval lefogattam a blokkot az asztalhoz utána a lehuzó
csavarjai közé be egy jó erös csavarhuzót amit megtámasztottam a szoritóba és közbe szépen tekertem a
középsö csavart ami nyomta a fötengelyt kifele a lendkerékböl....és mikor már teljes testsulyoddal rajta vagy a kulcson egyszer csak egy ilyen magashangu csilingelést hallasz és a kezed jol bekúrod a
legközelebb esö cuccba....és akkor az azt jelenti hogy leugrott a lendekerék végre!
Ha vmi fennakadás,nehézség vagy érdekesség van fotózd le,esetleg megoldást is mellékelhetsz Azért mondom,mert nemsoká én is ehhez látok hozzá. Lehúzót csináltál?
Én most jöttem be a szerelésböl.. Már csak a hengert és a dugót kell leszedni és jöhet szét a
blokk!HA minden fasza akkor hétvégén megyek a másik blokkért...utána az egészet gyönyörüen
megtakaritom hogy ragyogjon! és aztán szépen mehet össze! jol letömitem hogy ne engedjen sehol
semmit FŐLEG OLAJAT mert abbol elegem lett az idén!Aztán mindezt szépen vissza pakolom a vázba amit persze megint csak pohár tisztára takaritok elejétöl a végéig...utána megcsinálom még a többi apróságot
amit akarok rajta és utána ha minden sirály már csak egy dolgom maradt:VÁRNI A JÓ IDŐT!
de persze az élet nem ilyen egyszerü biztos lesznek még itt fennakadások.....
Hali! Lécci segitsen vki Hol tom megnézni a motorszámot a mito blokkján? nnagyon kéne sürgősen. Aki tud segiteni, az legyen szíves ide leírni köszi előre is
én passolok,nekem geri állapítottam meg,hogy sp aztán meg a szervízbe.
bár felül érezni is mert 13ig lecsapkodja a fordulatszámmérőt,tehát nme fogy el 11nél
viszont alul lehet kicsit szarabb (az af1 em erősebb volt alul)
lendkerék!Még ahhoz is oda kell tenni az embernek magát...én most szedtem le vele másodjára...
Ugy csináltam most is hogy egy pillanat szoritóval lefogattam a blokkot az asztalhoz utána a lehuzó
csavarjai közé be egy jó erös csavarhuzót amit megtámasztottam a szoritóba és közbe szépen tekertem a
középsö csavart ami nyomta a fötengelyt kifele a lendkerékböl....és mikor már teljes testsulyoddal rajta vagy a kulcson egyszer csak egy ilyen magashangu csilingelést hallasz és a kezed jol bekúrod a
legközelebb esö cuccba....és akkor az azt jelenti hogy leugrott a lendekerék végre!