CAGIVA MITO_FREECA_SUPERCITY ALKATRÉSZEK ELADOK:
mindne ami kell fordulj bizalommal,ha nehezen is esik,mert itt mindenki geccinek állit be.
4-koplet mitom van lebontva ugy hogy szinte mindnebe tudok segiteni.
érd:msn:misoc160@freemail.hu
705377495
hello:
erre csak azt tudom mondani elkel jönni és válogatni kell a blokok közül mivel több is van
amit a aját szemedel jonak tartasz azt viszed nem célom be huzzni senkit.
Én szerencsére még nem voltam igy....Edem-töl vettem egy power elektronikát postán/átutalással az azota is müködik faxán...de egy ilyennél mondjuk nem sok hiba lehetöség van...vagy mükszik ahogy kell vagy sehogy... postán csak olyantol szabad cuccost venni akiben megbizik az ember hogy nem küld neki oda valami szart...vagy akitöl már vettél valamit és nem baszott át vele..egy blokkot pl csak is zsemélyesen vennék postán biztos nem...meg kell azt nézni rendesen miért ad pénzt az ember...legalábbis sztem...
Mert itt mindenki okos, és mindenkit ismer.
Ha a Troják apánk küld el szar cuccot, az nem számít.
Egy vagy 2 tétel miatt lovalgol mindenki az ügyön.
Engem a Troják is átkúrt egyszer, de mivel már ott voltam kicsit enyhített a dolgon, meg szerencsére nem csak egy alkatrészt hoztunk. De a postával benyeltem volna rendesen.
A BONTOTT CUCC LUTRIS!
Én is Vettem MISOCtól egy blokkot meg egy powermotort a blokknak semmi baja nem volt a power szarvolt de visszaküldtem neki és küldött egy másikat ami müködött. Nagyon nem ismerem de nem volt szemét nem rinyált simán kicsrélte a powert..... Nem tudom mit csinált de mindeki fikáza itt fórumon
Én most szedtem szét a blokkomat...fötengelyem jó az nem rég lett felujitva...váltó is yó...viszont egy dugó
csere lassan esedékes lessz....egyik oldalát egy kicsit meghuzta a power... meg a kipuff nyilás felöli oldalon karcos és kormos az nem tom mitöl van...ugyhogy ha télen összetok szedni annyi zsét akkor egy
55.99 es vertex-et kap a gép!
Fasza De csak a fogaskerék sor kell lehet vagy csak léptetővilla,csapágy,főtengely,kuplung nem téma,de remélem megúszom zsákbamacskázás nélkül,vmi kis hibával
Á 20 ért az milyen lehet? Amit nyáron vettem tőled az 30 volt és használhatatlan! Vizes olajjal a belsejében! Így összerohadva még nem láttam semmit, mint pl ennek a kuplungját! A csapágyakról nem is beszélve!
Előbbihez: 140 nem a vége volt abban a helyzetben.
Most jövök motortól,gyanús volt a kormánycsutka,leszedtem,leteszem sík felületre és hát faszán görbe... Melegítéssel vissza lehet hajlítani satuban vagy lehet csutkát csináltatni?
Mondjuk így ment enyhe dombnak felfele óra szerint lazán 140et rossz gyertyával szóval vészesen szar nem lehet,ha óra szerint megy 160-165öt akkor nekem az elég,na meg tudjak váltani
Goofynak van itt Tb-n még Mitoja G2es hengerrel,de az kurvára megy,ha megy,mert az 5-6000 alatt fullad meg minden baja van,de utána leforogja a 13at
Ok vágom....De a sima tetejü dugóval nagyobb lessz az égéstered...mert a dugó felsö holtponton
pontosan a "hüvely" tetejéig ér na most egy kupos dugónak a közepe ugye magasabb tehát az még egy kicsit bele nyulik a hengerjebe...egy lapos tetejü dugó se megy feljebb mint a henger felsö éle és azon
nincs domborulat ami még a teret kitöltené tehát mindenképp nagyobb az égéstér és ennél fogva
kissebb a sürités!Tehát nincs akkora teljesitmény!Bár ez nem sokat jelenthet sztem ebben az esetben...
viszont sok függhet töle mert elvileg minél nagyobb a sürités annál jobb a teljesitmény és jobb az égés..
ennek alapján a végletekig csökkenthetnénk az égésteret de ennek is van határa! Mert ha mondjuk beljebb öntetünk egy hengerfejet attol a motor ugyan annyi benzint sziv be mert ettöl a dugó alatti tér semmit se változott!na most süritéskor a benzin-levegö keverék melegszik és ha tulzottan össze süritjük
egy bizonyos höfokon öngyulladás lép fel! és a keverék nem akkor gyullad meg amikor kell mikor a szikra begyujtja hanem elöbb és ez okozza a kopogásos égést is!Ez kárositja a motort is és jelentös telejesitmény veszteséget is okoz!Ezért is nem szabad csak házilag találomra játszadozni az ilyen témával mert azt a gyárban pontosan kimérik/számolják és az ugy a faxa!Nagyjábol ennyi....
Nem irigyelek a rajzzal kapcsolatban hát igen kisebb lesz a kopresziód a ladákat is valhogy úgy bolondítják meg h a hengerfejet lehúzzák egy kicsit és azzal lesz erősebb
Honnan vetted az a dugót?
mindne ami kell fordulj bizalommal,ha nehezen is esik,mert itt mindenki geccinek állit be.
4-koplet mitom van lebontva ugy hogy szinte mindnebe tudok segiteni.
érd:msn:misoc160@freemail.hu
705377495
Nézz már rá az adatlapomra, meg a nagybetűs mondatra. Hidd el megvan az oka!
erre csak azt tudom mondani elkel jönni és válogatni kell a blokok közül mivel több is van
amit a aját szemedel jonak tartasz azt viszed nem célom be huzzni senkit.
Ha a Troják apánk küld el szar cuccot, az nem számít.
Egy vagy 2 tétel miatt lovalgol mindenki az ügyön.
Engem a Troják is átkúrt egyszer, de mivel már ott voltam kicsit enyhített a dolgon, meg szerencsére nem csak egy alkatrészt hoztunk. De a postával benyeltem volna rendesen.
A BONTOTT CUCC LUTRIS!
csere lassan esedékes lessz....egyik oldalát egy kicsit meghuzta a power... meg a kipuff nyilás felöli oldalon karcos és kormos az nem tom mitöl van...ugyhogy ha télen összetok szedni annyi zsét akkor egy
55.99 es vertex-et kap a gép!
van egy koplet blokom henger nélkül=20eft ért oda adom
Most jövök motortól,gyanús volt a kormánycsutka,leszedtem,leteszem sík felületre és hát faszán görbe... Melegítéssel vissza lehet hajlítani satuban vagy lehet csutkát csináltatni?
Goofynak van itt Tb-n még Mitoja G2es hengerrel,de az kurvára megy,ha megy,mert az 5-6000 alatt fullad meg minden baja van,de utána leforogja a 13at
pontosan a "hüvely" tetejéig ér na most egy kupos dugónak a közepe ugye magasabb tehát az még egy kicsit bele nyulik a hengerjebe...egy lapos tetejü dugó se megy feljebb mint a henger felsö éle és azon
nincs domborulat ami még a teret kitöltené tehát mindenképp nagyobb az égéstér és ennél fogva
kissebb a sürités!Tehát nincs akkora teljesitmény!Bár ez nem sokat jelenthet sztem ebben az esetben...
viszont sok függhet töle mert elvileg minél nagyobb a sürités annál jobb a teljesitmény és jobb az égés..
ennek alapján a végletekig csökkenthetnénk az égésteret de ennek is van határa! Mert ha mondjuk beljebb öntetünk egy hengerfejet attol a motor ugyan annyi benzint sziv be mert ettöl a dugó alatti tér semmit se változott!na most süritéskor a benzin-levegö keverék melegszik és ha tulzottan össze süritjük
egy bizonyos höfokon öngyulladás lép fel! és a keverék nem akkor gyullad meg amikor kell mikor a szikra begyujtja hanem elöbb és ez okozza a kopogásos égést is!Ez kárositja a motort is és jelentös telejesitmény veszteséget is okoz!Ezért is nem szabad csak házilag találomra játszadozni az ilyen témával mert azt a gyárban pontosan kimérik/számolják és az ugy a faxa!Nagyjábol ennyi....
Honnan vetted az a dugót?