Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oszt gyönyörű lenne, oszt szép puklis a karcok miatt ..... azért anynira nem vészes ám
Hát nem tom de én úgy vok vele ha megvenném leszárnám a festést.
Attól gyorsabb nem lesz.
Fognám oszt lematricáznám 500Ft-ból oszt kész
Látom te aztán képben vagy.
simán megéri annyiért kb ezt a kis hibákat 50-70ből meg van meg a papírok egy 100as és akkor kerekítünk fel felé 200kiló+a motor 300 és akkor 500ból van egy fasza motorod. Mo-n 500ért milyen mitot meg rs-t kapni ? kicsit sokkal leharcoltabbat
azt se tudod miröl pofázol.
Te amúgy tudod miről beszélsz? Mert ahogy nézem nem. Miaz, hogy evo 2? Végülis az a 100ezer ft nem számít.. akkor miért vagy kereklámpás mitód van?
mitogeri ! a pairozásal együt + a festés benne van 500 ba annyit nem ér 600 tol kezdödnek az evo 2 esek és nem kell vele kinlodni
Lehet buta kérdés, de a kormányvégsúlyokat hogyan szedjem le? Nincs a furatban menet,sem belső kulcsnyílású,fogjam erőfogóval gumiba? Más megoldást nem látok
Cagiva mito,1999,30000km,jó állapot,ujfajta evo,nem fojtott,piros,jobb oldala karcos,olasz,midnen papírjával(rendszámozás 100-120e max) ,a másik oldala full ép
299EZER Ft aki aszondja drága az térdeljen le!
06705540998
Mitom még mindig eladó ha valakit érdekel irjon itt vagy az adatlapomon van MSN vagy E-MAIL cím!
na csá!
Ti hogy szoktátok a fötengelyt bele rakni a blokkba hogy a csapágyak a fötengelyen vannak vagy a
blokkba?
Spirálos órák: 20-25 KM-től mérnek hivatalosan meg 120-130-140 alatt. Típustól meg a teljesítmlénytől is függ az eltérés (rezonálás, rezgés stb... miatt IS). Amikor a Simsonomnak letört a mutatója csak egy kis csonk maradt mutatott az 90-et is. xDDD
jah igen kidreült mert az enyém 2 mito lesz :d mind1 is a srác kcisit sunyított..
Mukika:
nemtom mit beszéltetek anno én mitomról, de a leendődnél a kép csak illusztráció nem? mert az az én régi mitom, és az biztos h nem lesz a tiéd...

na sok sikert, legyetek jók

Hooooonddaaaaaaaaaaaaaa vinnék már el... 400ba lépnék

vigyázzatok magatokra, meee máááá csússssszikkk
1 SZÓ MINT SZÁZ IMÁDOM A HYOKAT
igazából nekem most a mito után tuti egy hyo gtr em lesz :) cask kp kéne de hát majd gyűjtök szépen most is úgy volt hogy hyo gtr 250 em lesz cak muterék még se segítettek de most már hyo gtr 650 es lesz ttc festéssel
köszönöm!

Szerintem is gyönyörű, és azt mondom, megérte az árát... Ne hidj a rossznyelveknek, egy jó motor, bátran válaszd!

Egyébként, az S simán átépíthető R-é, mivel ugyan az, az idomtartó fülek is csavarral rögzülnek a vázhoz, így ha S-t használtat veszel, és S-eset találsz, + 100 e a gyári idomszet tartókkal, ez ne legyen akadálya....
ú de szép a gts ed én gtrt szeretnék majdan :d
persze... Nembaj, hogy a 650-es Hyom megy óra szerint 210-215 körül? Azért néznék nagyot, ha egy mito utánam jönne
HA van iylen levegőszűrő meg kipuff,akkor holnap mekk veszek 1et
Motor Revü Mito teszt 157 km/h valós végsebesség
AF-1 Sintesi 161 km/h
AF-1 Futura 159 km/h
Amúgy egy ilyen gépnél kurva sokat számít minden apróság,szélcsend,hátszél,szembeszél,enyhe lejtő, emelkedő, karburálás,mennyi olajat kap, hőmérséklet,szóval sztem pontos végsebességet nem is lehet egy típusra sem adni
ÉS NEM TÖBB!
Mutassa meg nekem valaki azt a levegö szüröt és kipuffot ami +40 km/h-t dob egy mito-n!
Ereszkedjünk vissza a földre! 125 ös sport gépek utcai változata(Mito,Rs)=---160-170KM/H
pl a 125ös futurák is hírhedtek a pontatla órájukról..180at mutatott az eredeti cikkben levőtesztmotor órája is valós 158 km/h-nál..