Szal kcisit félre vagy informálodva... jó h nem 30akat dob rajta egy kipuf nem? Elösször nézz utánna mihogy, és utánna irogass mindent! De a kérdésemre várom válaszaid!
Figyi nem akarlak lelombozni de 200at a 250es 2ütemű gépekkel nehézkes túllépni... rakd csa krá gps-t rájösz h 160-170körül mozog hidd már el nekem... Másrészt az agyonfaragot gépek mennek 190et ténylegesen (reszelt henger,karbi,kipuf)... Másrészt cslahat az óra mért ne adhatnák el ugy... Szinte az összesnek csal csak h tudd! lehet csak 2vel de lehet 12is... hidd el barátom 190et nem emgy a te motorod! Másrészt ha 15lovasan vetted miylen fojtásokat vetettél ki belőle? Harmadrészt utánan nézel egy tesztnek meglátod mennyit is irnak végsebességnek! Az h a számalpon mi áll az csak egy tény rakhatok 50re is 200a órát te szted annyival fog menni akkor... na azért kcisit komoylabban vegyük!
Én is 15 lovasan vettem de ki lett véve a folytás! meg szerintem 6550 kilométerrel még igen csak jó a motorja + nem hiszem hogy 1 éves motoron csalna a kilométeróra akkor nem is árulhatnák!
de mindegy azt csak én tudom hogy menyit megy ezen hiába vitatkozun ugy sem jutuk sehova!
no akkor majd mérünk neke m is...óra szerint eddig 150 körül mentem,de zt tudni kell h amikor Balcsira mentünk, edem Mitojának napi km számlálója u.nnét mérve 53at mutatott,nekem pedig 48at.. ..
amúgynem értem soha ezt a végsebességkergetősdi témát..ey gyári 125ös soha a büdös életben nem fog többet menni valósan 160nál..azt is helyesen bekarburálva,jó állapotban...
a gyorsulásotoka azért megnézném a Danival:D ..nem sértésnek szánom,de 125ös motor esetén számít ám az a +/- 20-30 kg a sofőr súlyát illetően
sztem műanyaglemezből,pl rossz kukába dobott videólejátszó teteje kis képzelőerővel és ügyességgel simán,ha ilyen műanyag alapú a sisak még össze is lehet forrasztani,de 1-2 két keresztbordát a tövénél nem ártana elhelyezni így egymásbacsúsztatva 2 bemetszéssel,mint 1-2 gyerekjátéknál az építőelemeket
de mindegy azt csak én tudom hogy menyit megy ezen hiába vitatkozun ugy sem jutuk sehova!
ez van!
amúgynem értem soha ezt a végsebességkergetősdi témát..ey gyári 125ös soha a büdös életben nem fog többet menni valósan 160nál..azt is helyesen bekarburálva,jó állapotban...
a gyorsulásotoka azért megnézném a Danival:D ..nem sértésnek szánom,de 125ös motor esetén számít ám az a +/- 20-30 kg a sofőr súlyát illetően
ÁLTALÁNOS
2006. 9.hó , 08 Szürke, vizsga: 2010.09.11, 6.550 km, 1. tulajdonos,
MŰSZAKI ADATOK
2 ütemű, 125 ccm, 1 hengeres álló motor, 31 Le vízhűtés, 6 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul,
LEÍRÁS
Auto vásárlás miatt eladó! Teljesen gyári állapotú rendszeresen karbantarott SZERVÍZKÖNYVES! 30%-TÓL ELVIHETŐ
ÉRDEKLŐDNI
telefonon egyeztetett helyszínen
telefon: 06306886821
laci888@delkeletauto.hu
d207 első 6000től 8000ig
d208gp garnitura 25000
d209gp 25000-30000
folyamatos készlet!
érdeklődni 06205140810 vagy msn
illetve van 2 nicasilozásra váró hengerem és egy használt hengerem jó állapotba!ár: 5000 ill 30000.-
CAGIVA MITO , 899 000 Ft
ÁLTALÁNOS
2006. 9.hó , 08 Szürke, vizsga: 2010.09.11, 6.550 km, 1. tulajdonos,
MŰSZAKI ADATOK
2 ütemű, 125 ccm, 1 hengeres álló motor, 41 Le vízhűtés, 6 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul,
LEÍRÁS
Auto vásárlás miatt eladó! Teljesen gyári állapotú rendszeresen karbantarott SZERVÍZKÖNYVES!
ÉRDEKLŐDNI
telefonon egyeztetett helyszínen
telefon: 06306886821
laci888@delkeletauto.hu