Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ár? Ár?ár?
hát én pontosan nem tudom szerelő mondta de rádugum a csövet a tankra és kipróbálom írok a fejleményekről.
Üdv mindenkinek!

Mito 1 vagy mito 2-höz keresek magyar forgalmis vázat lehetőleg 11kw-ig, ha valaki tud kérem jelezze.
Előre is köszi!
150 ezer
Sziasztok!
Ha valaki jó állapotú, viszonylag fiatal mitot akar, akkor ezt bátran ajánlom!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito-7942815
mi az ára?
a dombon utassal dolog ismerős... én beöltözve a bőrbe vagyok 100-102 kg + hátul haverom 81 kilóval, hídon felfelé :D már nem tudtam hanyadikat pakoltam vissza, de már gondolkoztam hogy megkérem hogy szálljon le! igaz ez még az előző "config" volt vagy 8 bar kompresszióval :D
Én a wc papirt 100% osan kihasználom meg a simsont is.,4.csőgázzal 65-70el.., -A cipőmet kilyukadásig hordom,-Auton-motoron akkor cserélek gumit ha kinnt már a drót:),stb stb... viszont a 125ös gépet is kihasználtam a pályán(cr125).a 250cc már nehéz volt..
Tehát üzemképes jár szépen kipörög meg minden ,,csak nehezen veszi a sebességeket..Árra mire gondoltál?
Ezek szerint nem bennem van a hiba vagy nem csak bennem, de osztom a véleményed. Viszont azt sem kell elfelejteni, hogy 1 600-as nem gondolkodik, hogy menjen vagy ne... Pláne dombon utassal... Félreértés ne essék, tényleg jó volt nekem is a mito és imádtam én is. A kategóriájában nem volt ellenfele, sőt kanyarokban a nagyobb motorokat is el lehetett vele verni, de azért nagyon nem 1 kategória a kettő.
Nagyon nehezen veszi a sebességeket! 4. be egyáltalán nem is lehet már berakni.
Még jár tükör
Olcsón elvihetők megmaradt alkatrészeim. Ár megegyezés szerint. egyben is odaadom.Gyujtaskapcsolo kulcs,nincs hozzá, utaskapaszkodo, relétartó, öninditó szett, vizpumpafedél, oninditohoz felfogató, lampa projektor, lampához kabel izzóval, km/h spirállal, műszerfal alatti idom felfogatoval, visszapillantó, hatsofeklampa kapcsoló, hátsó lámpa, hátsó lábtartó.Olajpumpa kihajtással, aku lefogato gumi, kormanykapcsoló,csatlakozo burkolat, légszűrő gumi,
Muszerfal visszajelző világitás ledekkel.
Igen, ez is egy jó szempont. Kinek mi a fő.
A sajátom az amit leírtam, a tiéd más.
vedd úgy hogy erre kaptál egy zöld kezet!
Ilyen szempontbol melyik az a dolog amit "kihasználsz?" Egy kocsi kivan használva? Mindig padlógázon mész vele és mindig 5en ülnek benne? Még annyira sincs kihasználva mint egy 180 lovas motor ... A számítógépedet kihasználod? A proci és a memóriaigénybevétel és a többi mindig 100% on van? Néha már agybajt kapok ezektöl a "Minek? Nem használod ki!" elméletektöl. Hát ilyen alapon nincs az a használati tárgy az életünkbe ami kivan használva.
Nyilván igaz amit mondasz, kényelmesebb az erősebb motor ilyen szempontból, ha van utas akkor végképp.
Bár szerintem utcára elég kb 70 lóerő is bőven. Egy sportmotor általában élete során 1-3%ot megy 100% gázon. Ami elgondolkodtató egy kicsit, hogy ennyiért megéri-e fenntartani. Én az ilyenek miatt valami túrásabb gépet veszek, mert ha azt nézem a Mitot is csak 1-2-3ba pörgetem ki általában. Persze lehet én félek túlzottan a trafitól :D
Ezt a "kimotorozás,kihasználás " dolgot is mindenki más szemszögböl nézi.Sok embernek ez azt jelenti hogy a legvégsőket hozod ki a motorbol,10km en 9 et nyélgázon mész.Ezt kb csak pályán teheted meg ez igaz.Nálam a kihasználásnak az is elég hogy egy 100al menő kocsisor mögött nem kell gondolkodnom hogy vajon belefér e meg ugyan mennyi idő mire az elejére érek...? A 120 lónak csak oda tekersz visszaváltani se kell és nem gondolkozik hanem pár mp alatt 200 on van... És még sok szituációt fel lehetne sorolni.A Mito egy nagyon fasza gép imádtam én is a 2üteműt.És van aki nem vágyik eszeveszett száguldozásra elég neki amit tud a mito ezt elfogadom.De a 600 egy egész más élmény azon kívül hogy mindkettő sportmotor.
Mindenki máshogy gondolkodik :) Én kezdtem megunni, pedig nagyon sok szép emlék köt hozzá. Régebben volt olyan, hogy egy délelőtt alatt átutaztam az országot (680km ment bele aznap :)) reggel 6-kor indultam 1-re ott voltam. Meg azért volt néhány 2-300km-es túra is, de a végére átment abba, hogy folyamatosan csak nyél gázon mentem vele, nem volt már olyan jó mint régebben, pedig 125-ösökhöz képest jót lépett. Jah és ugye a műszaki problémák.. Ahogy tudok veszek én is valami 600 sor4-et.
Félreértés ne essék, én is nagyon szeretem a motoromat, nemrég csodálkoztam rá, hogy már nyolc éve megvan. De nem azt mondom, hogy minden, ami ennél több az értelmetlen, kihasználhatatlan, vagy hogy ennél jobb nem is lehetne, legfeljebb azt, hogy úgy néz ki az igényszintemnek ez a megfelelő jármű, ennyit akarok (na jó megint motoros retorika, pontosabban úgy hangozna "ennyit tudok") erre a hobbira áldozni és ha a barátnőm nem kapott volna rá a motorozásra velem, meg sem fordulna a fejemben a lecserélése.
Pedig neki elhiheted, igazi fanatikus :)
Helo érdekel,mi a hibajelenség ?Nem veszi be a sebességet -vagy kidobja?Képet és egy irány árat küldj róla megnézem..
Tetszik ez a fejtegetés! Nem azért van 2T 125ösöm, mert ez a kezdő motorom/ erre van jogsim/ ennyi a lóvém, hanem mert felesleges a 600as és én nem is akarok olyat, meg egyébként is 2T forever. Ez olyan, mint a perecelést úgy mesélni, hogy "akkor már láttam, hogy el kell fektetnem a vasat, mert így lesz a legkisebb a baj", holott egyszerűen csak elcsúsztam és pofára estem, azt sem tudtam, hol vagyok. Kíváló motoros retorika.
Magyar utakon hol lehet kihasználni egy 600-as gyorsaságit? Nem beszélve a nagyobbakról... Biztosan sokkal jobb a 600-as (váz futómű stb), de szerintem normál használatra felesleges, legalábbis közúton. Pálya az más tészta...
Szia Zoli lenne egy mito evom eladó! foglalkozni kell vele de motorikusan tökéletes! 1 kivételével vagy rosszul lett össze rakva a váltó vagy a váltóm rosz (van másik blokkom hozzá). Ha komolyan érdekel 1 evo akkor sztem megtudunk egyezni az árában.
Olcsóbb mint a 600-as az igaz, viszont az nem, hogy megközelítőleg azt az élményt adja. Én is szerettem vele motorozni és mai napig szeretek is vele menni, de nagyon nem ugyan az, mint a gixxerem. Viszont szerintem sem tanulómotor kategória és speciel én nem bántam meg, hogy mito-t vettem, pedig aztán költöttem rá én is elég rendesen.