Nekem ugyan ilyen gondom volt. Kiszedtem a benzinszűrőt és többet nem volt ilyen probléma utána jött a másik probléma, hogy a tank tele volt dzsuvával.
Tudtok ajánlani jó gyertyát Mito Evo1-be? Ez már annyira oldschool ami benne volt, hogy nem is gyártják, de nem is volt jó, így másikfélét keresek.
Tudom Manual szerint mi való bele, de jó lenne ha ajánlanátok párat, fpleg Bosch és Denso az ami engem nagyon érdekelne, NGK-t túlságosan is sokat hamisítják. (nem mintha a másik 2-t nem)
Köszi szépen! Hétvégén orvosolva lesz a probléma! :) Így belegondolva nem csodálkoznék ha a szűrő lenne a hibás mert tavaly nyár óta állt benne a benzin (július elején megzabálta az alső tűgörgőt) egészen áprilisig. Igaz hogy az első indítás után már mentem rátankolni a frisset, de gondolom nem díjazta az öreg benzint.
Úgy ajánld neki, hogy a Mito kuplungkosár NEM JÓ a Cruiserbe, Tamanacoba, Freccia C9-be, mert nem ugyanaz a primer hajtás áttétele. Csak akkor tudja beépíteni, ha adod hozzá a főtengelyre való és a balanszot hajtó fogaskerekeket is.
A vákuumcső nem dugult. Maradt a csap és a tank szűrője... A szűrőhöz mennyire lehet hozzáférni? Őszintén megvallva nem láttam még Mito tankot úgy "szétszedve"
Most akarsz hülyét kapni, amikor megvan a hibás alkatrész? Inkább veregesd meg a válladat, és ellenőrizd, hogy nem dugult-e el a vákuumcső. Simán leszeded és belefújsz, ha szelel, akkor lehet menni tovább. Másik jel, hogy nem lehet benne benzin, mert ha van, akkor ereszt a membrán. Ha ez megvan, le kell ereszteni a tankot, kivenni a csapot és szépen kipucolni. A tankban lévő szűrő nekem elsőszámú gyanúsítottam lenne...
Na próbakör letudva! Egyszer megállt, ELFOGYOTT A CSŐBŐL A BENZIN! Mikor felemeltem a tankot elkezdett lefolyni a benzin a szűrőbe kis buborékok kiséretében. Hülyét kapok komolyan mondom :D na most a kérdés a következő: hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy rossz a csap? Vagy a vákummal lehet baj?
nem tudom mert nem mertem messzire elindulni, csak a környéken mentem pár kört, azalatt nem produkált semmi olyat amitől meg kellett volna ijednem... holnap délelőtt szerintem elviszem egy nagyobb karikára kíváncsiságból! viszont ma figyeltem meg hogy levegős volt a benzincső a tank felőli részen, lehetséges hogy emiatt nem kapott volna kaját? le légtelenítettem aztán indultam el, a gyertya gyönyörű, minden működik ahogy kell csak tegnapelőtt állt meg kétszer a már említett módon! lehet veszek egy tűszelepet mert el nem rontja, meg egy 20 éves karbinál ki tudja mikor lett az cserélve HA lett :D csak ugye így vakvágány hogy egyik nap kétszer megáll aztán ma meg mint a kisangyal, mintha mi sem történt volna megy
ha egy gázállásnál van a hiba, akkor az azért felelős részét nézném meg a karbinak. Gázállástól függ, de gyanúsabb a részterhelés tű. Az már más, hogy 500as ingadozáshoz biztos nem piszkálnám, mert lehet pont az az a frekverncia, mikor a gáz többször felveszi a benzint stb... Erre csinálta a yamaha a yeist.
Egy kétütemű motornak, pláne nagyobb fajlagos teljesítményűeknek egy két "flat spot" becsúszkálhat a teljesítménygörbébe, egy kis dadogás előfordulhat, amit csak hosszas finomhangolással lehet kiküszöbölni, ezt még csak nem is tartanám nagy hibának.
De mi volt azzal, amikor megállt a gép és nem indult csak idővel? Olyan már nincs?
További infók is jöhetnek, érdekes a dolog!
új fejlemény: a benzin eljut a karbiba, menet közben 4000-4500 környékén egy bizonyos gázállásnál dadog szóval most 99%-ban a tűszelepre terelődött a gyanú
Tudom Manual szerint mi való bele, de jó lenne ha ajánlanátok párat, fpleg Bosch és Denso az ami engem nagyon érdekelne, NGK-t túlságosan is sokat hamisítják. (nem mintha a másik 2-t nem)
Víz-olaj tartályt és kormánystabilizátort mennyiért adod?
http://www.oemmotorparts.com/o...
Valakinek 160-as polinihez power nyelve van?
De mi volt azzal, amikor megállt a gép és nem indult csak idővel? Olyan már nincs?
További infók is jöhetnek, érdekes a dolog!