Köszi, ez volt már a 2. ami mégse jó. Úgy vettem észre beleölt munka nélkül nem tudok egy jót összehozni.
Az előbbivel is voltak gondok, így kettőből kellett összeraknom 1-et, most a 3-ból már csak kiadódik egy teljesen jó. A legnagyobb baj az volt, hogy csapágyas, és azokat kell cserélnem.
Vannak ilyen rendes emberkék...anno én is beszéltem a bakonymotorral alkatrész ügybe.Igaz hogy drágább volt a cucc mint amit rászántam de akkor épp nem nagyon volt más választék.Mondtam hogy mailbe 1-2 képet küldjön már az alkatrészröl ha lehetséges. "Erre neki nincs ideje az alkatrész szép és jó,itt minden alkatrész minőségi!" kell vagy nem?" Hát akkor köszi nem! Dugd fel jó magasra És valóban itt a minőség...
50 ezret fizettem egy "gyári" nicasilos hengerért, makulátlan assowerke dugóval, hengerfejjel, mindennel együtt.
B-s dugó volt benne, szarrá égve, és húzkodva, megtekeredett hengerfej, a gyertya menete el volt nyesve.
A hengerbe D-s dugó ment volna, de meg kellett hónoltatni, mert hordós volt a henger.Szakira bíztam a hónolást, évtizedes tapasztalatokkal rendelkezett, nem mellesleg rokonom, szóval nem baszhatott át, és baszki NICASILNAK NYOMA NINCS, a kipufogó leömlőjénél elfogyott a nicasil, derékszögelve csinálta pedig.
Felhívtam a "becsületes" tulajt, váltig állította, hogy jó, minden fasza, csak mi nem értünk hozzá, és küldjük vissza, és vissza utalja a pénzt..Na ezek után abból a pénzből nem láttam volna én semmit.
Egy szó, mint száz, BAKONYMOTORTÓL NE VEGYETEK MÉG GYORSKÖTÖZŐT SE!
Tisztelettel: Egy átvágott sárvári lakos.
Átvenném a vázat
Az előbbivel is voltak gondok, így kettőből kellett összeraknom 1-et, most a 3-ból már csak kiadódik egy teljesen jó. A legnagyobb baj az volt, hogy csapágyas, és azokat kell cserélnem.
B-s dugó volt benne, szarrá égve, és húzkodva, megtekeredett hengerfej, a gyertya menete el volt nyesve.
A hengerbe D-s dugó ment volna, de meg kellett hónoltatni, mert hordós volt a henger.Szakira bíztam a hónolást, évtizedes tapasztalatokkal rendelkezett, nem mellesleg rokonom, szóval nem baszhatott át, és baszki NICASILNAK NYOMA NINCS, a kipufogó leömlőjénél elfogyott a nicasil, derékszögelve csinálta pedig.
Felhívtam a "becsületes" tulajt, váltig állította, hogy jó, minden fasza, csak mi nem értünk hozzá, és küldjük vissza, és vissza utalja a pénzt..Na ezek után abból a pénzből nem láttam volna én semmit.
Egy szó, mint száz, BAKONYMOTORTÓL NE VEGYETEK MÉG GYORSKÖTÖZŐT SE!
Tisztelettel: Egy átvágott sárvári lakos.
Vagy a gyertyában van zavarszűrő ellenállás, vagy a pipában.
a többit privát kellene megbeszélni. ha lehet.
add meg a számod felhivlak.
e-mailem: gangel.andras@freemail.hu
Rg 500 örült vagy de király gép lehet uuristen mekkorát mehet ez :D
és 350/50 atomkirály:D
Majd videót dobhatnál fel hogy lépeget:D
Pl gyujtas öninditó henger karbi kell?
Alap blokk anélkül 55
Önindito plusz 9 karbi 9
Henger vasperselyes dugó kell bele 18
Gyujtás 15
30 5129874
Full tkrj új perselyek
Minden pik pakk a blokkban
Neked van Cagiva 350 ed? én most szertenék sszerakni eggyet . mik a tapasztalataid?
Nekem evo 2 ön nem olyen volt azon duplafalu rezo volt ez meg szimpla
Amúgy mennyibe kerülne, és másabb volt tőle a hangja?