Ebben tévedsz... Nagyon faja a Mito Én imádtam,jó állapotban is volt az enyém és jol is ment és szerettem vele menni de a 2 motorozási élmény közt nagyon nagy külömbség van a 600as javára... Viszont a Mito nem tanulómotor ezzel egyetértek.
Teljes mértékben igazad van, olcsóbb, igaz nem akkora a teljesítmény, de ennek is megvan a feeling-je. 2T-t valóban többet kell szerelni, de van aki csak motorozni akar, van aki pedig élvezi a javításokat is. Sajnos valóban nagyon nehéz normális állapotút kifogni amit nem hajtottak szét a szakértő gyerekek, de ha ráakadsz egy jó minőségűre az meghálálja magát. Én személy szerint még mindig ezeket választanám mint a 4 üteműt
600-asoknál sokkal olcsóbb, (ha az adókat is beleszámítjuk), és megközelítőleg azt az élmény adja. A Mito sztem nem egy tanulómotor, sőtt olykor nagyobb szakértelmet ígényel mint a négyütemű nagy testvérek. Sajnos azér szar állapotú a Mito-k 95%-a, mert 15 éves hülyegyerekek (akinek nem inge ne vegye magára) gányolják őket...
Természetesen megéri. Tervbe is volt véve , csak bíztam benne ha már ennyiért veszek egy motort normális emberektől akkor nem kell egyből rápattintanom alaphangon egy 100ast. Felkészültem , hogy nem olcsó játék a Mito....
Meghonolják a hengert és kap új dugót 30 körül vertexel meg is vagy és legalább tudod hogy frankó, 15 e km elmegy. Hamár cseréltél hajtokart és csapágyat nem érné meg kicsit áldozni rá?
Azért vettem meg a motort mert látszott rajta , hogy nem egy kókány gép. Nem is bántam meg :) Szép munka részedről! Csak az a dadogás ne lenne.... Miután elhoztuk rá pár napra a hajtókar alsó tűgörgője megadta magát így ha már szét lett szedve, hajtókar és csapágyak cseréje is megtörtént. Ha más nem ,henger felújítás és dugó csere. A motor tüneteire te mit mondanál?
A gépet egy igen jó henger-dugó párossal adtam el...tartottam is a sráccal a kapcsolatot végig amig megvolt neki és az a baj hogy meg lett akasztva a gép.És került rá másik henger+dugó amit már nem tudok milyen állapotba lehet...szerkezetileg még mai napig garanciát vállalnék rá Elejétöl a végéig rendbe lett téve amikor megvettem.Csak hát a motorját végzik ki mindig ezeknek szegényeknek... De megfelelő hozzáértéssel szépen meg lehet csinálni.Ilyenkor jön sok embertöl a végletekig szajkózott mondat: "Szar olasz 2t csak nyeli a pénzt" A 4ütemű is ugyanúgy ha nem jobban... Lassan 2 éve van meg az utód,a Gsxr Erre is ráköltök telente egy 100ast simán.Gumi,olaj+szűrő ez már 80ezer.Plusz 1-2 apróság és máris ottvan...100ezerböl meg igen szépen rendbe lehet tenni egy mitot. Na mindegy sok sikert a géphez ,ha valamiben segíthetek vele kapcsolatban szolj nyugodtan.
A motornak gondos tulaja volt. Magyar001 felhasználó Mitoja volt régen amit egy sráctól vettem meg. Megnéztük a dugót ami még teljesen korrekt állapotban volt. A 6-7et könnyen veszi , de ott már elfogy a lendület. Az az érdekes , hogy húz a motor , de mégse azt adja amit kellene neki.
Helo. Nekem is volt hasonló. Ha idősebb a motor és volt már pár barbár tulaja előtted, akkor én a helyedben kompletten karbit cserélnék valami 2000 utáni bontott mitorol. Utána már csak pár apróságot kell állítanod. De előtte szívócsonk, membrán, esetleg dugattyú ellenőrzés. Az első kettő nem bonyolult.
Valakinek Polinihez power nyelve nincsen? nagyon fontos volna!
Hurkafej: Megnézetem akkor azt is.
Köszönöm eddigi segítségeteket :) Holnap megcsinálom amit javasoltatok , hátha segít.
Eladó sorba került a motorom:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito-7942815
Hívjatok bátran!