Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben tévedsz... Nagyon faja a Mito Én imádtam,jó állapotban is volt az enyém és jol is ment és szerettem vele menni de a 2 motorozási élmény közt nagyon nagy külömbség van a 600as javára... Viszont a Mito nem tanulómotor ezzel egyetértek.
ELADÓ CAGIVA MITO EVO 2 1300km-el 98% állapot! Cagiva Mito EVO 2!
Sajnos nekem nincs. Nekem is szükségem lenne rá
Segítség!
Valakinek Polinihez power nyelve nincsen? nagyon fontos volna!
Teljes mértékben igazad van, olcsóbb, igaz nem akkora a teljesítmény, de ennek is megvan a feeling-je. 2T-t valóban többet kell szerelni, de van aki csak motorozni akar, van aki pedig élvezi a javításokat is. Sajnos valóban nagyon nehéz normális állapotút kifogni amit nem hajtottak szét a szakértő gyerekek, de ha ráakadsz egy jó minőségűre az meghálálja magát. Én személy szerint még mindig ezeket választanám mint a 4 üteműt
600-asoknál sokkal olcsóbb, (ha az adókat is beleszámítjuk), és megközelítőleg azt az élmény adja. A Mito sztem nem egy tanulómotor, sőtt olykor nagyobb szakértelmet ígényel mint a négyütemű nagy testvérek. Sajnos azér szar állapotú a Mito-k 95%-a, mert 15 éves hülyegyerekek (akinek nem inge ne vegye magára) gányolják őket...
Természetesen megéri. Tervbe is volt véve , csak bíztam benne ha már ennyiért veszek egy motort normális emberektől akkor nem kell egyből rápattintanom alaphangon egy 100ast. Felkészültem , hogy nem olcsó játék a Mito....
Meghonolják a hengert és kap új dugót 30 körül vertexel meg is vagy és legalább tudod hogy frankó, 15 e km elmegy. Hamár cseréltél hajtokart és csapágyat nem érné meg kicsit áldozni rá?
Felújitás aztán be kell állítani a karbit rendesen és kész...
Itt most csak a blokkra gondoltam...Mert ami az enyém volt annak azóta sincs más baja
Azért vettem meg a motort mert látszott rajta , hogy nem egy kókány gép. Nem is bántam meg :) Szép munka részedről! Csak az a dadogás ne lenne.... Miután elhoztuk rá pár napra a hajtókar alsó tűgörgője megadta magát így ha már szét lett szedve, hajtókar és csapágyak cseréje is megtörtént. Ha más nem ,henger felújítás és dugó csere. A motor tüneteire te mit mondanál?
Sorry, hogy beleugatok, de szerintem egy leharcolt állapotú "jó magyar" Mito-n 100.000 Ft meg sem látszik. Talán 300.000...
A gépet egy igen jó henger-dugó párossal adtam el...tartottam is a sráccal a kapcsolatot végig amig megvolt neki és az a baj hogy meg lett akasztva a gép.És került rá másik henger+dugó amit már nem tudok milyen állapotba lehet...szerkezetileg még mai napig garanciát vállalnék rá Elejétöl a végéig rendbe lett téve amikor megvettem.Csak hát a motorját végzik ki mindig ezeknek szegényeknek... De megfelelő hozzáértéssel szépen meg lehet csinálni.Ilyenkor jön sok embertöl a végletekig szajkózott mondat: "Szar olasz 2t csak nyeli a pénzt" A 4ütemű is ugyanúgy ha nem jobban... Lassan 2 éve van meg az utód,a Gsxr Erre is ráköltök telente egy 100ast simán.Gumi,olaj+szűrő ez már 80ezer.Plusz 1-2 apróság és máris ottvan...100ezerböl meg igen szépen rendbe lehet tenni egy mitot. Na mindegy sok sikert a géphez ,ha valamiben segíthetek vele kapcsolatban szolj nyugodtan.
jokeer. : ha más nem marad akkor jöhet a felújítás.
Hurkafej: Megnézetem akkor azt is.

Köszönöm eddigi segítségeteket :) Holnap megcsinálom amit javasoltatok , hátha segít.
A kompressziómérés túl sok tényezőtől függ, jobb lenne veszteséget mérni.
hát a gyárihoz nagyon messze van! lehet megérne már egy felújítást :D
7 Bar volt. Úgy tudom ez még tűrhető érték, de lehet tévedek.
kompressziót mértetek már?
A motornak gondos tulaja volt. Magyar001 felhasználó Mitoja volt régen amit egy sráctól vettem meg. Megnéztük a dugót ami még teljesen korrekt állapotban volt. A 6-7et könnyen veszi , de ott már elfogy a lendület. Az az érdekes , hogy húz a motor , de mégse azt adja amit kellene neki.
Sziasztok!

Eladó sorba került a motorom:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito-7942815

Hívjatok bátran!
Zárt powerrel kb alapjárattól nagyjából 9000-ig kell húznia egyenletesen, de persze 2t-sen. Nem a power miatt dadog a motor.
Helo. Nekem is volt hasonló. Ha idősebb a motor és volt már pár barbár tulaja előtted, akkor én a helyedben kompletten karbit cserélnék valami 2000 utáni bontott mitorol. Utána már csak pár apróságot kell állítanod. De előtte szívócsonk, membrán, esetleg dugattyú ellenőrzés. Az első kettő nem bonyolult.
elképzelhető! nem veszi nehezen azt a két fokozatot? azzal nincs baj?
Köszönöm gyors válaszod! Lesz egy kis időm szétszedem és megtisztítom. 6-7 sebesség gyengeségét is okozhatja a power elektronika?
power elektronika? én a biztonság kedvéért én körülnéznék a hengernél is, nincs-e betaknyosodva a power, powerbowden állapota... stb.