Képen nekem is úgy tűnt de én biztos ra mentem mert ha a nagyobb ív néz a dugó felé tuti nem ér bele jó esetben..neked lehet azért nem ér bele,mert el van állítva a bowdened ,én erre tudok gondolni
Srácok! Olyan érdekes észrevételem lenne hogy a powert nemrégen szedtem szét és sok képet és videót megnéztem h kinek hogy van a power nyelve belerakva a hengerbe. A legtöbb eset amivel találkoztam az az, hogy a kisebb ívvel van befele a nyelv és a nagy íve van kifele. De a szerelési útmutatóban viszont azt jelezné, hogy a síkolt rész a power tetején a csapnál az felénk néz ha a motor jobb oldalán állunk. ami azt jelenti hogy a szerelési útmutató szerint meg a jobban bemart, jobban íves rész kellene hogy feküdjön a dugattyúhoz. Én a kisebb bemarást tettem belülre a dugattyú felé, mert így szedtem ki, és így láttam a legtöbb képen videón! És semmi gond sincsen eddig vele. Ki mit szól ehhez?
Igazából fordulatszámfüggő csak 4körül rezeg valami be de ha nyélen megyek át azon a tartományon akkor a szívó hangtól már nem,is hallom ,csak akkor hallani,ha mondjuk dombon felfele fél gáz környékén 4000 fordulaton megyek hogy néha bezizeg valami.
Én úgy szoktam megnézni, hogy zörög-e a felső tűgörgő, hogy kicserélem és meghallgatom utána. Közepes meló, talán a legrosszabb benne, hogy pancsolni kell a hűtőfolyadékkal és a hengerfejet nem árt nyomatékkulccsal visszatenni. De egyébként filléres alkatrész a tűgörgő. És ha már ott vagy le lehet ellenőrizni, hogy érzel-e bármi kottyanást az alsó tűgörgőkön. Sokkal nyugodtabban mész majd motorozni, ha tudod, hogy legalább ezek rendben vannak. Egyébként a blokkban a kiegyensúlyozó tengelyt hajtó rugóval kapcsolt fogaskerékpár tud hangosan zizegni, ha eltörik a három rugóból valamelyik. De ez a hang viszont nem lenne gázállásfüggő, csak a fordulatszám befolyásolja.
Egy kihegyezett, nagy rezós 2T motornak gyakran vannak mindenféle "zavarok" a nyomatékgörbében, amikor kis fordulatszám különbségre nagyot változik a henger töltöttsége. Ilyenkor kicsit darálhat, furcsa hangokat adhat. Ez normális. Azonban, ha a jelenség régebben nem volt, aztán előjött, akkor legalább gyanakodni érdemes másra is. Sokat elárul a hiba helyéről, hogy a zörgés fordulatszámmal arányos, vagy fordulatszámmal, és gázállással, esetleg terheléssel.
Azt mondod, hogy neked gázzal arányos. Elejétől indulva: vannak karbik, amik hajlamosak kikopni és a tolattyú, és a tű is bekopoghat, zöröghet bennük. Ezt kézzel, szemrevételezéssel, méréssel lehet ellenőrizni. Aztán jönnek a szokásos csapágy és dugattyú környéki hangok. És végül a kipu szelep. Nekem az a tapasztalatom a kipu szeleppel, hogy bár hajlamos lehet megkopni a henger, de a köré ülő utálatos, vastag, kormos olaj elég jól kitámasztja. A frissen összerakott, kipucolt gépen esetleg kicsit hallani, de idővel szépen elhallgat. Aztán persze zöröghet a kipufogó, nekem pl a két kis rugó közül az egyik alig feszített, és elég hangos zizegő hangot adott időnként, különösen nagyobb hajtások után, ha forró volt a rendszer.
Tegnap is ezt beszéltük egyik sráccal a csoportból, hogy minden Mitonál van egy tartomány, amin a (nekem pl 5000-6000) amikor ha félgázt húzok rezonál.
Lehet a motoron 160-as henger 125-ös mindenkinek szerintem létezik ez a tartománya.
Lehet karburálási "gond", de ngk br10eg racing gyertyával is ezt produkálja, így nem hinném.
Talán, de nem értek hozzá, csak következtetés: A beáramló gáz pont azt a rezonanciát üti meg, amire a rezo méretezve van maximálisan, és így elnyújtott hang helyett perregést hallani.
Ettől függetlenül nem árthat lekapni a hengert megnézni, de szerintem te sem fogsz találni semmit, ahogyan én sem.
Üdv!Nem hagy nyugodni egy furcsa zörgő hang gondoltam rákérdezek itt ki mire tippel,szóval 4-5000 ezres fordulaton csak közepes terhelésen se lájtos gyorsításnál se nyélgázasnál ,csak ha kb fél gázon gyorsítok valami zörgős hang jön a blokk-ból vagy lehet a kipuff csonk környékéről motoron ülve nem tudom beazonosítani honnan jön pedig csak menet közbe hallani,szerintetek mi lehet valami berezonálhat,vagy az egyik tűgörgő,csapágy vagy esetleg a power?Egy motor szerelő ismerősöm azt mondta a power is zöröghet 2t motoroknál mondjuk a persely amiben a nyelv csúszkál eléggé kopott de az adhat ki zörgő hangot ?:S
16-17 Volt környéke kegyetlenül sok egy akksinak. Ilyen feszültségeknél pezsegne, mint a rosseb. Nyugalomban valahol 12V-felett kellene lennie egy kicsivel, ha jó karban van, menet közben valahol 14V környékén, ha jó a fesszab.
Szia ,igen Mark motorja.
Mar a lovakkal nincs baj,gyertya tisztogatas utan megjottek :)
Kerdesedre a valasz : hol nem huzza be a bendixet es csak forog es van amikor kattog mint a hulye. Es amit elfelejtettem mondani amikor gyujtast raadod ellenoriz a power. Na ezt azutan is megteszi ha nem indulbe es elengeded az oninditot,ha csak gyujtason raadod vagy leveszed a vilagitast illetve az elso feklampa erzekeloje kontakt hibas igy meg nem mozgatod meg allando vilagit es ha sikerul levenni a feklampat akk is es sztem ez se normalis.
A Márk motorja:D ha nem tévedek hozzád került. Ha ez az elvi 40 lóerős példány, akkor ennek mennie kéééne.
Na a problémára:
Ráadod a gyújtást megnyomod az önindító gombját mit csinál?
1. Kattan egyet a relé, öndindító nem indít?
2. Ezerrel kattog a relé mint állat, önindító áll (ekkor szar az aksi, gyenge)
Ha ez fenn áll, akkor le kell kapni az önindítót róla és ki kell próbálni, hogy magába menne e.
Aksit rákapcsolod, önindító háza a negatív ami megy le piros meg a pozitív. Ha elindul akkor zsír nem ott van a gond, maybe Szolenoid (ha az Evo2 még úgy megy). Ha nem forog el, vagy csak 1-2 foknyit, akkor szedd le a házfedelet, nézd meg a bronz kefék állapotát, hogy az álló rész át tudja e adni az áramot a forgónak?
Ha ezzel sincsen gond, akkor tisztítsad meg fékfolyadékkal
Ha ezzel sem forog, akkor rossz hírem van, besült az álló rész... És cserélni kell vagy az önindítót, vagy elmész és 1-2 nap alatt újratekercselik az állórészt és fél év gari van. Ha pesti vagy, akkor Fer-Vill kft.-t ajánlom 10k a javítás, de utána egy szavad nem lesz, mert jó, de előtte tisztítsad ki feltétlenül, hátha... Tűgörgőre vigyázz ha kiszeded a forgórészt, mert hajlamos széthullani. itt is méricskélj egyet, állórészről átmegy e a forgórészre az áram stb.
Sziasztok!
Egy elegge osszetett problemarol szeretnek irni es nagyon megkoszonnem ha valaki megsegitene egy tanaccsal.
Eloszor volt egy olyan baj h nem ment 140nel gyorsabban es 10.000nel jobban nem forgott ki.De ezt az ideiglenes gyertya takaritas megoldotta ,es a heten kap újat.Ezek mellett lett egy olyan baj h az onindito nem inditott(vagy nem huzta be a bendixet vagy ha behuzta nem nagyon birta megforditani) es a relé kattogott.Ekkor mertem az aksit 17.0 16.9 volt.Es 1éves.
De mikor meres kozbe probaltam inditani az aksit teljesen lenullazta,mikor abba hagytam meg visszament 16.8korulre.
Ez meg nem akasztott volna ki annyira mert ratoltam ment. De mar odaig jutottunk hogy ha gyujtason van a motor akk mikor milyen kedve van vagy 0.8on vagy 14.0korul van.Megmertem a generator nagyon szepen tolti menet kozbe es minden mukodik is (gyujtasrol csak ha 14.0koruli erteket mutat)Remelem megtudtok segiteni vmi otlettel.
Elore is koszi :Dávid. (2004 evo2 es mito)
Hello! Nekem is ugyan ezt csinalta,de én tegnap megtakaritottam és dadogas nelkul viszi a 180at.De par napon belul azert adok neki egy masikat.(NGK br9eg) van benne.! remelem segit majd
Üdv
Plexi bal sarkából hiányzik egy darab es a visszapillantó felfogatóból is, hűtő kicsit csunya.
Műszerfal alatti idomon (jobb) van egy kis furat.
200.000
minden alkatrésze eladó
7 sebesseges
vasperselyes henger új dugóval
meg minden ami egy motorban van eladó