Szia!
Ha van valami hibajelenség, akkor érdemes azt is átgondolni, hogy mióta következett be, történt-e akkor bármi a motorral, ami okozhatta (szerelés, stb.). Utána végig kellene menni a kötelezőkön, hogy ki lehessen zárni hibaokokat: karbi tiszta?, gyertya rendben?, milyen a gyertya színe? kipufogó szelep szabadon nyit-zár? kompresszió van?
Ha ezek ellenőrzése után sincs meg a bűnös, akkor talán tud valaki valamit a fórumon tanácsolni.
Én elsőnek a karbit nézném át és hasonlítanám össze a gyári beállításokkal. A gyertyaszín alapján következtethetsz rá, hogy melyik irányba (dús-szegény) kell keresni az eltérést.
Eladó egy napot használt pirelli diablo supercorsa. 2013 as és 2012 es. Sc1 lágy keverék. Eredeti ár közel 80 e. 110/70-17,150/60-17. Posta megoldható, emailt rendszeresen nézek. gyula5@hotmail.com
Nekem van hozzá olyan alkatrészem eladó, mint amit lefényképeztél. CDI a neve, és 4 ezresért adnám. Ha érdekel, lentebb megtalálhatod a lista alján az elérhetőségem.
Eladó néhány mito 1-2 alkatrész :
1db Önindító (tesztelt)
1db gyári cdi (tesztelt)
1db power elektronika (tesztelt)
2db gyári főtengely (normál állapot -nem lóg, nincs lilulás,nincs csapágymegforgás rajta)
1db Elsőlámpa
1db Mito 1-2 Tükör tartó vázszerkezet előre.
Felnik féktárcsa és lánckeréktől mentesek.
1db elsőfelni
1db hátsófelni
Mitora való első gumik (120\60 R17 , 110\70 R17, stb.) Összesen 3db. A gumik mind használtak, de jó állapotúak, 4-5 éves gumikról van szó, amik nincsenek kirepedve, ütve, javítva.
Gyári mito2 alváz, Regisztrációs adó , és a NAV-nál kötelező pénzek befizetve, várja a KPM vizsgát repedés-törés-hegesztésmentes. Rendszámozható váz, 17.5 kw-os papírokkal. Motorszám nincs hozzá, és mivel motorkódoznak nem is szükséges. (Mo-n még nem volt forgalombahelyezve)
Képeket kérésre küldök.
Mail-ban lehet érdeklődni az árakról és a képekről.
(pippo17@citromail.hu)
Szia
Igen az rendesen behúz ahogy kell szóval szerintem marad a gyújtásjeladó az meg az amit lefényképeztem ha jól tudom viszont annak az ára sztem nem két forint lessz?!:S
egy ideig árultam de nem volt komoly érdeklődő csak komolytalan ajánlatok amúgy is el szeretném adni úgy érzem már kinőttem és beérett a fejem lágya, hogy egy kategóriával efljebb lépjek.. :)
ha ez ilyen állapotú és "csak" henger cserés, akkor én a helyedben valahogy összeszedném rá a pénzt a hengerre és megcsinálnám és úgy adnám fel, mert ránézésre mintha most gördült volna ki. Festés +1 pont. Szép.
Miért baj ha haveromnak segitek árulni a cuccait? Elkezdtem pályára épiteni a gépet és volt pár felsleges alkatrészem amit ugy gondoltam eladok, meginodtam rábeszéltek a rendszámra ezért nem adtam el, csak a haverom cuccait.. De még mindig van cucc...
Sziasztok. Motoromban főtengely alsó tűgörgője szállt el még januárban. ~38.000km van benne, dugattyú 1000km-rel ezelőtt lett cserélve (gyárit vettem ki belőle), valószínűleg azért nem bírta már a főtengely, a blokk sose lett még széthúzva, 7 sebességes, 1996-os EVO 1-ből származik. Henger egyik felömlőnél kapott egy kicsit, még nicasilos, nem látszik így, hogy meg lenne pattanva, de ott kicsit megütötte, kérésre küldök róla képet. Felső tűgörgő ami hiányzik belőle, azon kívül mindene megvan. Gyújtás/karbi nélkül esetleg eladnám, ha lenne rá érdeklődés, valamint kapnék rá egy jó ajánlatot, leginkább egyben, de végső esetben alkatrészenként is.
GYULAVAR nevezetű felhasználó már engem is átvágott egyszer.Hirdette hogy bont mitot.Írtam neki egy pár alkatrészt(rendszámtáblatartó,ülés alatti sisak zár,kapaszkodó)megbeszéltük hogy küldi,várom a csomagot,nem érkzik meg.Írok neki hogy mi a helyzet,2.vagy3. levelemre visszaír,hogy mégsem adta fel,mert meggondolta magát az árral kapcsolatban.Megegyeztünk egy másik árban.Utánna kitalálta hogy nem ér rá beszéljek egy haverjával,majd ő feladja a csomagot.Beszéltem vele is.Később ő átirányított egy harmadik emberhez,akinek a testvére fel is adta nekem a csomagot.Amiből a végére maradt egy rendszámtáblatartó meg egy akksi leszorító(viszont kaptam mellé két ajándék indexet).
Végülis utólag kiderült hogy GYULAVAR nem is bont mitot.A szürke motorról amiről képet tett fel hogy bontja(1404 oldalon található)
nem is az övé.A haverjáé,aki facebookon is hirdeti.Mások dolgait árulgatja.Nekem rossz tapasztalatom van vele!
Ha van valami hibajelenség, akkor érdemes azt is átgondolni, hogy mióta következett be, történt-e akkor bármi a motorral, ami okozhatta (szerelés, stb.). Utána végig kellene menni a kötelezőkön, hogy ki lehessen zárni hibaokokat: karbi tiszta?, gyertya rendben?, milyen a gyertya színe? kipufogó szelep szabadon nyit-zár? kompresszió van?
Ha ezek ellenőrzése után sincs meg a bűnös, akkor talán tud valaki valamit a fórumon tanácsolni.
Én elsőnek a karbit nézném át és hasonlítanám össze a gyári beállításokkal. A gyertyaszín alapján következtethetsz rá, hogy melyik irányba (dús-szegény) kell keresni az eltérést.
1db Önindító (tesztelt)
1db gyári cdi (tesztelt)
1db power elektronika (tesztelt)
2db gyári főtengely (normál állapot -nem lóg, nincs lilulás,nincs csapágymegforgás rajta)
1db Elsőlámpa
1db Mito 1-2 Tükör tartó vázszerkezet előre.
Felnik féktárcsa és lánckeréktől mentesek.
1db elsőfelni
1db hátsófelni
Mitora való első gumik (120\60 R17 , 110\70 R17, stb.) Összesen 3db. A gumik mind használtak, de jó állapotúak, 4-5 éves gumikról van szó, amik nincsenek kirepedve, ütve, javítva.
Gyári mito2 alváz, Regisztrációs adó , és a NAV-nál kötelező pénzek befizetve, várja a KPM vizsgát repedés-törés-hegesztésmentes. Rendszámozható váz, 17.5 kw-os papírokkal. Motorszám nincs hozzá, és mivel motorkódoznak nem is szükséges. (Mo-n még nem volt forgalombahelyezve)
Képeket kérésre küldök.
Mail-ban lehet érdeklődni az árakról és a képekről.
(pippo17@citromail.hu)
Igen az rendesen behúz ahogy kell szóval szerintem marad a gyújtásjeladó az meg az amit lefényképeztem ha jól tudom viszont annak az ára sztem nem két forint lessz?!:S
Végülis utólag kiderült hogy GYULAVAR nem is bont mitot.A szürke motorról amiről képet tett fel hogy bontja(1404 oldalon található)
nem is az övé.A haverjáé,aki facebookon is hirdeti.Mások dolgait árulgatja.Nekem rossz tapasztalatom van vele!