eladó olcsón. cagiva mito. henger powermechanikával és nyelvel. , hengerfej, powermotor.gyujtásoldali dekni. puplungoldali dekni. vízpumpatengely. membrán. a henger sérült. minden más működik. érd:kacsa93@citromail.hu
Vertex ( olcsóbb kategória) 2 gyűrű teflonos 23.000 igaz 5 km ha mentem eddig vele.
Asso werke volt az is jó drágább azzal vettem de egyből felujittattam.
Meg a wössnert is ajánlották.
Sima 1-es mito van valakinek eladó? Papíros érdekelne csak!Gyári piros színben! A fényezés nem baj ha nem gyári csak origi kivitel legyen! :) Kösziwww.2-takt.net%252F20motorok%2..." target="_blank">Cagiva mito 1
Nézd meg mekkora a feszültséged az akkun, és az izzónál, terhelés alatt.
De a wolfram szálas izzó egyik hátránya, hogy a rázkódás miatt tönkremehet, de általában évek kellenek ehhez. Ha sűrűn előfordul, akkor a fesszab lehet a ludas.
Nem tudom fejből hátra milyen helyzetjelző való, de sztem 12V W5W. Mérj rá egyet a multiméterrel. Feszültség, Áramerősséget. ha a 12V nem tér el, akkor az erősség lesz több mint 0,42 A és azt kéne megfejteni. Kirázódni biztos nem tud/fog. Esetleg nem ázik be? Vagy a melegről viszed ki a hidegre így a tél miatt és megadja magát a szál?
Mi értelme kikötni?
De ha mindenképp ki akarod, és nem akarod a kukába dobni, akkor hagyj a tartályba 1 deci olajat, keress egy passzoló kupakot, fúrd ki, és vezesd vissza a tartályba a pumpált olajat. Így nem fog szárazon járni a pumpa, és ha meggondolod magad visszakötheted.
power mechanika megvan még? bovdenekkel nyelvel együtt! elektronika nem kell!
mennyi lenne az ára?
Asso werke volt az is jó drágább azzal vettem de egyből felujittattam.
Meg a wössnert is ajánlották.
Meg tudnátok mondani, mivel jelenleg nem otthon vagyok, hogy első teleszkópba milyen szimeringek kellenek?
Másik kérdés, csak közvélemény kutatásként, ki milyen dugattyút használ a mitoba? Gyártó; ár, és mi a tapasztalata róla.
Előre is köszi a válaszokat.
1-es mito
Sima 1-es mito van valakinek eladó? Papíros érdekelne csak!Gyári piros színben! A fényezés nem baj ha nem gyári csak origi kivitel legyen! :) Kösziwww.2-takt.net%252F20motorok%2..." target="_blank">Cagiva mito 1
De a wolfram szálas izzó egyik hátránya, hogy a rázkódás miatt tönkremehet, de általában évek kellenek ehhez. Ha sűrűn előfordul, akkor a fesszab lehet a ludas.
De a túl nagy teljesítményű izzóval megégetheted a foncsort.
Segítségre lenne szükségem .
Mitől ég ki állandóan a hátsó helyzetjelzőm? Kirázódhat , vagy túlfeszt kap ? Volt már valakinek ilyen problémája ?
De ha mindenképp ki akarod, és nem akarod a kukába dobni, akkor hagyj a tartályba 1 deci olajat, keress egy passzoló kupakot, fúrd ki, és vezesd vissza a tartályba a pumpált olajat. Így nem fog szárazon járni a pumpa, és ha meggondolod magad visszakötheted.