Üdv,
Létezik esetleg a kezelési manuálnak magyar verziója (?), mert nem igazán találtam, így elkezdtem végigfordítani a 94-es Evo könyvet. A kérdésem az lenne (ha még nincs magyarban), hogy nincsen Pest közelébe olyan Mito barát, aki segítene alkatrész fordításban, így a fordítási hibáim is kiküszöbölhetőek lennének. A többit e-mail tárgyában folytatnánk.
E-mail: liptakzoltan23@gmail.com
Üdv.
Volt már pár mitom és igen a kinézet miatt régit már nem akarok átidomozással meg nem kínlódok meg átalakítással ha van újabb kasztnis alapból is.
Amúgy semmi bajom nem volt a régi mitokkal ..
Szia!
Köszi a gyors választ, de szerintem a gyújtásnak nincsen baja, mert a fordulatszámmérőt leszámítva minden tökéletesen működik (pöccre indul, egyenletes alapjárat, jól kalibrált karbi, power, rögtön reagál a gázadásra, semmi dadogás stb.) szerintem ha nem lenne jó valami a gyújtás részben akkor más sem működne rendesen....Ha van még ötleted örülnék neki.
Most már én is rájöttem. Cagiva Super City 50-ez való. Sajnos nem tudom törölni azt a hozzászólásomat, úgyhogy elnézést kérek mindenkitől a tudatlanságomért
Az volna a kérdésem, hogy 2004-es évjáratú Mito evo 2-esekben milyen elven működik a fordulatszámmérő? Pár napja vettem a motort, a fordulatszámmérő nem működik rajta és a burkolatokat levéve nem látok semmilyen spirált, de még a helyét sem, a fordulatszámmérő óraegységéből csak elektromos vezetékek jönnek ki, amiket végigkövetve a tank alatti részen, a vázhoz csavarozott kötődobozig mennek.
Ha valakinek lenne ötlete nagyon örülnék.
Előre is köszi.
sziaztok elsö méretes nicasilos polini 180 as henger dugo nélkül. Hibátlan! nagyon olcson 20 ezer irányár budapesten találhato.! 06303206139 csak telefonon érdeklödjetek
Az elektromos rendszerhez tartozó részeket én már lefordítottam.
Létezik esetleg a kezelési manuálnak magyar verziója (?), mert nem igazán találtam, így elkezdtem végigfordítani a 94-es Evo könyvet. A kérdésem az lenne (ha még nincs magyarban), hogy nincsen Pest közelébe olyan Mito barát, aki segítene alkatrész fordításban, így a fordítási hibáim is kiküszöbölhetőek lennének. A többit e-mail tárgyában folytatnánk.
E-mail: liptakzoltan23@gmail.com
Volt már pár mitom és igen a kinézet miatt régit már nem akarok átidomozással meg nem kínlódok meg átalakítással ha van újabb kasztnis alapból is.
Amúgy semmi bajom nem volt a régi mitokkal ..
Motorjaimat cserélném cagiva mito evo ra stb..
A lényeg hogy üzemképes legyen..
http://www.kepesmotor.hu/april...
Köszi a gyors választ, de szerintem a gyújtásnak nincsen baja, mert a fordulatszámmérőt leszámítva minden tökéletesen működik (pöccre indul, egyenletes alapjárat, jól kalibrált karbi, power, rögtön reagál a gázadásra, semmi dadogás stb.) szerintem ha nem lenne jó valami a gyújtás részben akkor más sem működne rendesen....Ha van még ötleted örülnék neki.
Az volna a kérdésem, hogy 2004-es évjáratú Mito evo 2-esekben milyen elven működik a fordulatszámmérő? Pár napja vettem a motort, a fordulatszámmérő nem működik rajta és a burkolatokat levéve nem látok semmilyen spirált, de még a helyét sem, a fordulatszámmérő óraegységéből csak elektromos vezetékek jönnek ki, amiket végigkövetve a tank alatti részen, a vázhoz csavarozott kötődobozig mennek.
Ha valakinek lenne ötlete nagyon örülnék.
Előre is köszi.
Kérlek nézzétek meg.
http://www.kepesmotor.hu/april...
Eladó Egy Cagiva Mitó első féktárcsa.
Primához vettem volna, de mint utólag kiderült nem jó a méret.
Eladó plexit keresek, vagy esetleg aki csináltatott arról kérdeznék, hogy hol és mennyiért? Utóbbi jobban érdekelne. Előre is köszi a válaszokat!