Csáó srácok!:D régi fajta 92 es mito 2 őmhöz ilyen csiga való? http://italmondo.hu/index2.php...
Légyszi aki nem tudja csak tippel vagy találgat abból nem kérek köszi:)
udv mindenkinek. ha esetleg erdekelne valakit. a hengert szerintem perselyezni kene a powermechanika bennevan . a povermotor mukodik. erd. kacsa93@citromail.hu
Elképzelhető, enyémmel is kéne valamit csinálni, addig ameddig nem járok úgy mint Te. Tegnap épp a tanknál a benzinlámpa csatlakozójának a kábelét javítottam, mert azt meg úgy elszorította valami, hogy a cső is ki volt szakadva amibe mennek a kábelek, meg a vezetékek szigetelése is sérült volt, megforrasztottam, le zsugorcsöveztem így azzal már nem lesz probléma, de az olajtartálynál lévő szigetelés dologra még ki kéne találni valamit nekem is, mert előbb utóbb az ott megadja magát.
Egyelőre még kiszedni sem tudom, de köszi, fejben fogom tartani. A szigetelés nekem is meg volt ott törve, de én annó körbefolyattam ragasztópisztollyal, hogy ne rojtosodjon ki mégjobban. Csakhogy közben már a ragsztás is elengedett, szóval annyi mint halottnak a csók. Erős a gyanúm h ott szakadt el vmelyik vezeték a 2 közül.
Szigetelés enyémnél is meg van ott sérülve, azt nézd meg, nem-e ott van gond, egyébként azthiszem van olyan komplett úszós cuccom, csak a csatlakozók nincsenek a kábel végén, ha esetleg kellene írj rám és megbeszéljük.
Na ma megpiszkáltam egy pipa alakban meghajlított dróttal az úszót, de semmi változás. Ha a két csatlakozót lehúzom a műszerről, és rövidre zárom, rendre kigyullad az izzó a műszerfalon. Most arra gyanakszom, hogy a vezeték lehet megtörve a hatlapfejű kupak tövénél. Mondjuk azt valljuk be, elég szarul oldotta meg a gyártó. Fölfelé kijön belőle a vezeték aztán szabadon lifeg, ott alap hogy meg fog törni, majd megszakadni. Szóval úgy néz ki nem úszom meg a kivételt, lehet hajlítok hozzá vmi célszerzámot vastagabb lemezből. De a vezeték cseréje szintén szopás lesz, mert bele van öntve abba a kupakba... Próbáltam amúgy ott megmozgatni, de arra sem gyulladt ki az izzó.
tavasz óta megvan a motor, mindig mikor villogott a lámpa akkor már féltem hogy kifogy és töltöttem is utána az olajnak, most hogy dugattyúcseréhez szét lett szedve leszívtam belőle az összes olajat, de nem öntöttem vissza mindet, mert kellett arra, hogy a tankba is keverjek hozzá, csak 7,5 decit öntöttem vissza, következő nap mikor már volt benne 50km akkor villogott, tehát úgy néz ki ez is olyan mint a benzin jelző lámpa, hogy felénél már világít... :D esetleg lehet ezeken valahogy állítani, hogy később kezdjen el világítani? :D kicsit illúzióromboló mikor a benzinlámpa is ~120 km körül elkezd világítani, mikor még van a tankba vagy 8 liter benzin :D
Persze, üresben világít. Betöltőnyílásra én is gondoltam. Azt lehet megpróbálom majd. Nemhinném hogy az az úszós bizbasz tönkre tudna menni. Azér gondoltam, h talán csak megakadt.
Franciakulccsal is esélytelen hozzéférni, mivel az EVO-nál besüllyestették az egészeszet. A körlámpásnál nem gáz mert ott kézzel lazán le lehet tekerni, mivel nincs besüllyesztve.
Hát a baj az, hogy nem működik, jószerivel már alig van benne olaj, de a lámpa a műszerfalon még mindig nem gyulladt ki. Régebben már félállásnál jelzett kb. Remélem csak megakadt az úszó vagy vmi ilyesmi... De lehet túl optimista vagyok.
Ha esetleg van sokszögű dugókulcsod, azzal lehet a legnagyobb esély, hogy nem nyalja meg a műanyagot, ha nincs akkor franciakulccsal lehet megpróbálni, bár már akkor ott a veszély, hogy szétbarmolódik, de csak nincs annyira meghúzva. Mi a baja?
Pont erre akartam kilyukadni, hogy barmolni nem akarok. Csőfogóval, hogyan férsz egyáltalán hozzá? Be van faszán süllyesztve. Leugrana a fekete "kupak" pereméről a csőfogó. Meg szétcseszni sem akarom azt a "kupakot". Azt hittem van rá valami trükk, vagy bevált megoldás... Ehez a részéhez még nem kellett hozzányúlnom eddig. De valami mindig van ezzel
Mito Evo-nál hogyan lehet kiszedni az olajtartájból az olajszintmérőműszert? Gondolom ki kell csavarni azt a 8szögletű szart, de olyan frankón be van süllyesztve hogy kb képtelenség hozzáférni. Hogyan érdemes kiszedni? Laposcsavarhúzóval feszegetni, csavarni? (barmolni nem akarok).
Nekem van eladó 150-es gumám ha érdekel ..
Michelin Macadam .
HA érdekel írj aztán megbeszéljük a többit !
http://italmondo.hu/index2.php...
Légyszi aki nem tudja csak tippel vagy találgat abból nem kérek köszi:)
Komplett blok,kipufogó, karbi, komplett power kinek mi kell akár bontva is és egyben is eladó!
Hát a baj az, hogy nem működik, jószerivel már alig van benne olaj, de a lámpa a műszerfalon még mindig nem gyulladt ki. Régebben már félállásnál jelzett kb. Remélem csak megakadt az úszó vagy vmi ilyesmi... De lehet túl optimista vagyok.
Mito Evo farokidom - segédvázzal - nincs véletlenül valakinek?