Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!A kérdésem az lenne Mitoba vertex 55,97 a henger alapméretes hol tudok venni gyürűt rá.A vertex kevesett futott nálam még nem.ment:)(Magyar001)vettem ő viszont szart nem ad el szerintem.A dugót gyürű nélkűl kaptam többi alkatrész megvételekor postán.
A vertex E vagy F ig gyárt... egyébként nekem olyan ovális kopás volt benne A dugóval, hogy F-el is csak valami 5 vagy 6 századdal adta ki (már nem emlékszem)... Azóta több mint 2000 ment bele nem kímélve..:D
Meg kellene mérni, hogy mekkora a dugattyú, majd intóval megmérni, hogy mekkora volt az illesztési hézag.
Sziasztok!
Szétszedtem ma a motort, és D-s dugattyút találtam benne, na most az a problémám, hogy wössnerbe, vertexbe és proxba csak C-s méretig találtam dugattyút. Felhívtam a motoroswebáruházat és azt mondták, hogy vegyem meg bele a C-st, azt az 1 tizeddel nagyobb illesztést nem fogom észrevenni, ez a mostani dugattyú úgyis kopott, és hogy azzal jó lenne, viszont kicsit tartok tőle. Meteor dugót találtam, amibe lenne E-s méret. Szerintetek melyik utat válasszam? Meteor dugattyút esetleg használ valaki? mennyire van vele megelégedve?
Ha valaki értelmes, jókarban lévő, nem agyonkókányolt, bagóér hirdetett, sufnituning Mito Evo-t szeretne, akkor nekem van egy. Szezonra teljes egészében felkészítve, minden kopó alkatrész cserélve, kifogástalan esztétikával, kitűnő menetteljesítménnyel, 175 km/h-s végsebességgel.
Nem azér szeretném eladni, mert szar, sőtt igazság szerint nem is akarom mindenképpen eladni, de mostanság valahogy úgy érzem, hogy többe kerül nekem ez a Motor mint amennyit nyújtani tud nekem. Van mellette másik kisköbcentis motorom, meg autóm is szóval vagy kompromisszumot kell kötnöm, vagy új állás után néznem.
nem, 27 ezer ft, vertex van 22 körül asszem. proxba a lapos tetejű valami 36 ezer már, de a domborút abból is ilyen 27 körül találtam.
27 ezerért még jó is az ár, azthittem feljebb mentek már.
Nekem megér ennyivel többet, hogy jó dugó legyen benne. Lehet kapni 10-15 ezerért is bele de ha széthullik akkor a hengert is jó eséllyel gallyravágja. Inkább megveszem bele 27 ezerért a wössnert, csak ne legyen vele gond :)
Csak nem túl olcsó...
Elméletileg gyári, de még sose szedtem szét :) Abból gondoltam hogy lapos tetejű, hogy a www.motoroswebaruhaz.hu -n írták a dugóknál az évjáratot is, hogy melyikekbe való, de mindegy, az igazából lényegtelen, ha szétszedem úgyis kiderül mi volt benne, és akkor azt is veszek bele, de a lényeg hogy a wössner megfelelő, köszönöm! :)
Ha gyári akkor nem a lapos tetejű való bele, de a Wösner tényleg jó fajta, a Prox is, a többivel nem volt dolgom.
Sziasztok!
Véleményt szeretnék kérni tőletek dugattyú cserével kapcsolatban.
Ti melyiket ajánlanátok, melyiket használjátok?
Wösnerről hallottam eddig a legjobbakat, és arra gondoltam, hogy azt veszek bele, de még nézegettem a Vertexet és a Proxot is. 1996-os évjáratú motor, ha minden igaz lapos tetejű való bele úgy tudom, de még nem szedtem szét.
Előre is köszönöm a tanácsokat!
Képen látható míto váz eladó szinte alumínium árba 5000ft egyben.
Jo akkor 5 jöhet.
Sajnos nem tudok belőle engedni. Lehet találsz olcsóbban, de nekem 5 rugót megér akkor is ha itthon porosodik, mert ha megcsukom a mocit, csak le kell vennem a polcról...
Rendben, köszi, 4+posta?
Plexim volt (törött), de sajna már elkelt. Elégé hiánycikk, ebay.de -n szerintem találsz, de nem olcsó. Tükör és tükörtartó hasonló téma. Én a bal oldali tükörtartöt 18.000-ér vettem ebay-en
Ma előhalásztam a süllyesztőből a két műszerfal alatt takaró idomot, nem akarok zsákbamacskát árulni, ezért szerintem úgy korrekt ha leírom mi a baja: sajna már nem emlékeztem rá, de az alsó fülek amik a fejidom pereméhez fogják hiányoznak. Ezért mindenképp szükségeltetik némi műanyagos meló. Egy rutinos szakinak ez nem nagy kunszt, annó nekem is készítettek rá ilyen füleket egy ezresér. Ha így is érdekel, jelezd, és holnap postára adom.
Ha a kipufogócsonk és a rezó találkozásánál nincs bennt a két O gyűrű, akkor okádja ki az elégett olajat a blokkra, a menetszél pedig szétfújja rajt az egészet, persze eközben megtalál minden apró rést... Nekem ugyanez volt kb 2 éve, én is szétszedtem, kitísztítottam a szénkeféket meg a kommutátort, adtam neki egy kis teflonsprayt, azóta tökéletes. Persze a kipufogóba is beletettem a két hozzávaló gumigyűrűt szóval már az sem folyat. Gumigyűrűk benne vannak a tömítés-szettben, de csapágyboltban is kapsz, csak hőálló kivitelt kérj. Hivatalosan valahányszor leszeded a rezót, illdomos cserélni azt a két gyűrűt.
Igen jöhet, szabó gyula 5931 nagyszénás csokonai u 1, ( plexi és visszapillantó beszerzésben tudsz segiteni?)
Hát nem tudom most darabokra szedtem , kipucoltam ipari zsíroldóval minden porcikáját , újra összepakoltam , és most minden indításra indult , ezek szerint csak mocskos lett volna és nem érintkezett a test rendesen ?
Pedig a leírtak alapján ez szénkefe-probléma.
Nemtom, címedet sztem nem kaptam meg. Utánvéttel mehet?
Sziaztok ! esetleg valakinek komplett mito gyujtása van eladó ?! Minden érdekelne komplettbe egy cr 250-re szeretném majd feltenni.
Na szóval urak !
Probléma a következő :
Az önindító hol megy hol nem , a relé tutira jó , az önindító szénkeféi jók, egyik napról a másikra csak megállt , ha megkopogtatom akkor megint megy egy darabig.

Valakinek valami használható ötlet?
De kell irtam is emailt hogy küldheted de nem kaptam még választ, esetleg nem jutott el a levelem?