Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet igazad van, akkor nem is erdemes uj kuplngot vennem? Ha ugyse lesz jobb tole...
Szerintem egyik sem jobb, csak a váltó az éltérés köztük. Ha baj lenne a váltóval (de nem szokott), akkor a 7-eshez egyből lesz alkatrész.
Az enyém tökéletes! bibibi :D
Heló! Melyik a jobb blokk? a hat vagy a hét sebességes? mi a különbség?
Még az sem kizárt hogy a "szutyok olaj" okozza a hibajelenséget. Az olaj viszkozitása közel sem mindegy a kuplung szempontjából. Mito kuplungtól amúgy se várja senki h teljesen szétold, ugyanis én eddig ahányat próbáltam, egyik sem oldott szét teljesen, van amelyik jobban van amelyik kevésbé, de teljesen sosem.
sebességben behúzott kuplunggal nincs alapjárat, folyamat játszani kell a gázzal. Üresem éppen nincs:D megvan az öszes sebesség de üresbe nem lehet tenni, de azt most hagyjuk
Rendben, ha a kereskedő azt mondta, akkor az a gyártmány éppen 2,9 mm, tehát beleesik a gyár által mondott 3,05-2,8 intervallumba, tehát jó. Egyébként pontosan mi a hibajelenség, mennyire marad zárt a kuplungod? Hátha a hiba mértékéből következtetni lehet valamire. Mennyi a különbség az alapjáratod fordulatszáma között üresben és sebességben behúzott kuplunggal?
felhivtam egy webshopot aki árul lamellákat és megkértem hogy mérje meg az újat, azt mondta 2.9 mm, a kuplung kar és a kinyomó szerkezet jól müködik leellenöriztem, a lapok egyenesek (a fém és a kopók is). A karnak nincs holtjátéka, eleve huzza kicsit a kuplungot és ha koppig behúzom akkor sem old fel teljesen. Így használom kb egy éve és a lamellák még mindig a gyári érték felett vannak:D olaj sok féle volt benne, most épp valami szutyokkal töltöttem fel hogy tudjam használni.
Logikusan végig gondolva szerinted az lehet, hogy azért nem oldott a kupokung rendesen, mert tul vastagak voltak a lamellák?
Nem tudom, hogy honnan tudakoltad meg, mert minden szervízkönyv, amit megnyitottam 3,0 környékére mondja a gyári vastagságot és 2,8-ra a kopás határát. Ha érzed, hogy a kuplung karja működik, tehát kinyomja a szerkezetet, akkor én mindenképpen a lapok görbülésére gyanakodnék, esetleg a kosár kopására. Azt nem mondtad eddig pontosan, hogy nem tökéletesen emel, ki vagy semennyire? Össze lehetnek tapadva lamellák? Milyen olaj volt benne?
Megtudakoltam, hogy az uj lamellak merete a mitohoz 2.9mm, lehet, hogy azer nem emelt ki rendesn mert az enyemek vastagabbak voltak?
Azért legyen holtjátéka, mert egyébként feleslegesen terheled a kinyomócsapágyat.
Egy szervízkönyvet nyitottam meg, mondjuk nem evo-t. Én ilyen esetben ellenőrizném az egyes lamellák egyenességét is. Ha nagyon görbe, akkor nem emel ki. Sőt, ha nagyon "bele van maródva" a kosárba, akkor sem.
Itt találsz szervízkönyvet: http://www.manualedereparatie....
szia, hol találtál róla infót? mert az én lamelláim 3-3.1mm vastagak de már régóta nem lehet beálítani a kuplungot ugyanis most holtjátéka sincsen de ki sem emel megfelelően megfelelően, mi lehet a probléma, mert uj kuplung az drága lenne.
Szia!
A kopólamellának a gyári vastagsága 2,95-3,05 mm között van, ez elvileg 2,80-ig kophat le.
sziasztok, valaki megtudná nekem mondani, hogy a mito evo kuplunglamellái mikortól számitanak kopottnak? sehol sem találtam
Akit érdekel 4500Ft ért eladó mito forditott teló!Nem üt csak szét lett bontva régen ez meg maradvány!valahol még a villabefogók is megvannak! csabimotorepo@gmail.com
sima mito 93 as évjárat 200 mátyás király most lesz az elkövetkezendö hetekben átnézve felkészitve a szezonra ha mindein jolmegy
Nekem van 1 Evóm. Csak motorhibás éppp..... bővebben ocsi107@freemail.hu Ha érdekel..
Rendszámos érdekelne, a rááldozás meg attól függ milyen(sima mito vagy evo) és milyen állapotú!

Üdv.
Cagiva Mito Evo 2000. Évj . hoz keresek Nicosilos jó állapotú hengert ..... .. Ha van valakinek pls írjon..
Hello rendszámos vagy 125/50 kell és mennyit áldozol rá?
Valakit esetleg érdekelhet. henger
Nekem van 1 . 2000 .06 os évj ... ha érdekel írj . ocsi107@freemail.hu
Milyen árba gondoltad? Mert elég olcson tudok egyet de nincsenek papirjai és azt hiszem 1993 évjáratu
Szia!

Elkelt a gumi!

Üdv.