Elég tág fogalom az "egy dugattyúra" ! Milyen márkájú, milyen méretű dugóra lenne szükséged ? A B C D E F G H ? vagy fúrt perselyes hengered van, és ahhoz kéne túlméreted (56.50-57.00-57.50-58.00 ) ?
Szia!
Úgy tűnik, mintha lenne egy dugulásod. A karbiba ahogy bemegy a benzincső a fém csonkot egy csavar tartja, az alatt van egy bezinszűrő, valamint a tankban is van egy, amit a benzincsap kiszedésével lehet elérni. Ezeknek van egy meghatározott tisztítási idejük, ha ezt eddig nem tetted meg, akkor lehet, hogy itt az ideje. De hallottam már olyat is, hogy valakinek a jóakarója cigifiltert tett a nem átlátszó benzincsőbe. Lényeg, hogy úgy néz ki, mintha nem jutna el elég gyorsan a benzin a karbiba. Ha vákuumos a benzincsapod, esetleg azt is lehetne ellenőrizni.
sziasztok!
segítséget szeretnék kérni, mi baja lehet a mitomnak?
megyek vele és egy idő után elkezd fulladni, ráhúzom a szivatót és megy tovább, vagy félreállok várok kb fél percet elindítom és jó...
fennakadhat az úszó és nincs benzin? vagy haldoklik a cdi?
köszi a segítséget előre is!
Hello! Most lett ismét menetképes a motorom,és egy olyan kérdésem lenne,hogy mi okozhatja azt a jelenséget hogy 10ezernél a motor "letilt"? Olyan mintha ott kihagyna a gyujtás,viszont gyertyával gond nincs kipróbáltuk többel is, alaplapon állitottunk hátha más előgyujtás kell neki de rá sem bagózik ugyanazt csinálja! addig a fordulatig jó viszont tovább nemtudom egszerüen forgatni mert ledadog elég durván. Hibás CDI okozhatja ezt? A motor pöccre indul hidegen melegen szépen jár 10 ezerig nincs vele gond.
Üdv mitosok! Van néhány eladó mito alkatrészem :
- Gyári blokk (henger nélkül) gyujtás nélkül, önindító nélkül 25ezer (kb 14ezer km-el)
- Önindító 4e
- Önindító bendix 3e
- Power motor (működő,tesztelt) 4e
- Vezető ülés 3e
- Utas ülés 2e
- Hátsó féklámpa 3e
- Elsőkerék (tárcsával-gumival) 1-es mito-ról való 10e
- Hátsó lengőkar 5e
- Hátsó kerék (41fogas,gumival féktárcsával) 10e
- Első féknyereg 3e
- Hátsó fékrendszer 5e (féknyereg-fékcső-fékmunkahenger)
- Első felső fékmunkahenger 2e
- Kiegyenlítő és olaj tartály 3e
- Gyári kábelköteg 3e
- Gyári CDI 4e
- Fesz. szabályzó (tesztelt, jó) 4e
- Relék (táblával együtt 5e)
- Gyári 1-es mito műszerfal (km\h, ford.sz. mérő, vízhőfok visszajelző) patika állapotban 10e
- Első lámpa háza (sértetlen üveg, és a müanyag sem repedt\törött) 3e Ehhez van még elsőlámpa tartó konzol is , ami nem sérült-hajlott. 2e
- Gyári kismotor papíros váz (2-es mitoé volt, ér egyáltalán bármit is?)
- Első és hátsó lábtartó konzolok 3e\db (mind a 4 megvan még)
Helo srácok! Nem írtam még ide a mito fórumba mert nem volt még okom rá, de most egy olyan kérdésem lenne, hogy kinek van carbon mintás kipudobja amit eladna? 3 -4 csavaros is érdekel!
köszönöm a válaszokat!
Volna neked?
Szükségem lenne egy hajtókarra és egy dugattyúra ha lenne!
válaszod előre is köszönöm!
akkor ezeket fogom ellenőrizni, és remélem jó lesz
Úgy tűnik, mintha lenne egy dugulásod. A karbiba ahogy bemegy a benzincső a fém csonkot egy csavar tartja, az alatt van egy bezinszűrő, valamint a tankban is van egy, amit a benzincsap kiszedésével lehet elérni. Ezeknek van egy meghatározott tisztítási idejük, ha ezt eddig nem tetted meg, akkor lehet, hogy itt az ideje. De hallottam már olyat is, hogy valakinek a jóakarója cigifiltert tett a nem átlátszó benzincsőbe. Lényeg, hogy úgy néz ki, mintha nem jutna el elég gyorsan a benzin a karbiba. Ha vákuumos a benzincsapod, esetleg azt is lehetne ellenőrizni.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a generátort a főtengelyről, milyen eszközzel lehet lehúzni?
Üdvözlet!
segítséget szeretnék kérni, mi baja lehet a mitomnak?
megyek vele és egy idő után elkezd fulladni, ráhúzom a szivatót és megy tovább, vagy félreállok várok kb fél percet elindítom és jó...
fennakadhat az úszó és nincs benzin? vagy haldoklik a cdi?
köszi a segítséget előre is!
nrgpower01@citromail.hu
pippo907@gmail.com címen elértek!
ár: 12000 Ft
06 30 938 5629
atta916@freemail
- Gyári blokk (henger nélkül) gyujtás nélkül, önindító nélkül 25ezer (kb 14ezer km-el)
- Önindító 4e
- Önindító bendix 3e
- Power motor (működő,tesztelt) 4e
- Vezető ülés 3e
- Utas ülés 2e
- Hátsó féklámpa 3e
- Elsőkerék (tárcsával-gumival) 1-es mito-ról való 10e
- Hátsó lengőkar 5e
- Hátsó kerék (41fogas,gumival féktárcsával) 10e
- Első féknyereg 3e
- Hátsó fékrendszer 5e (féknyereg-fékcső-fékmunkahenger)
- Első felső fékmunkahenger 2e
- Kiegyenlítő és olaj tartály 3e
- Gyári kábelköteg 3e
- Gyári CDI 4e
- Fesz. szabályzó (tesztelt, jó) 4e
- Relék (táblával együtt 5e)
- Gyári 1-es mito műszerfal (km\h, ford.sz. mérő, vízhőfok visszajelző) patika állapotban 10e
- Első lámpa háza (sértetlen üveg, és a müanyag sem repedt\törött) 3e Ehhez van még elsőlámpa tartó konzol is , ami nem sérült-hajlott. 2e
- Gyári kismotor papíros váz (2-es mitoé volt, ér egyáltalán bármit is?)
- Első és hátsó lábtartó konzolok 3e\db (mind a 4 megvan még)
köszönöm a válaszokat!