Nem igazán szeretném ha 10 fölött is dolgozna :) Jó így, ahogy van. Munkábajárni, hazajárogatni vele(egyszerre 190km) bőven elég nekem. Nálam a normális kipu egyenlőre kimerül egy mito EVO kipufogóban.(1-es mitom van) A vezérlésébe pedig nem szivesen nyulok bele, igy is perselyes. Majd a következő perselynél esetleg..(de gondolkozok egy 70es átmérőjű perselyen, mert akkor belemenne a 250es cross cagiva dugója :) )
Nekem a 160as henger mellé nem kell gyári áttét, mert nem forog annyit (vagyis forog, csak nem dolgozik már 10 fölött) a nagyobb hengerem, és inkább nyomatékos. Ezért akarok hosszabb áttételt a gyárinál. 38as megy hátra.
Úgyis leszedem az idomokat olajcsere miatt holnap vagy azután, és megnézem az enyém pontosan hány fogas. De 15 vagy 16, hátul pedig 43. A gyári meg 14-41. Igy a nagyobb első-hátsóval kb ugyanazt kaptam mint a gyári.
Hali! ezt a vázat felejtsétek el....Én megvettem, a szerelőmhöz elvittem vázcsere miatt, még jó ő megnézte, mert el volt repedve a váz....Rakok képeket(remélem látjátok), nehogy valaki megvegye...
Még fontos momentum, hogy evo teleszkóp csak evo villahidakkal használható, amit csak kisebb átalakitásokkal lehet felrakni a sima mitora, mert a kormánylengés csillapitó csatlakozási pontja akadna a vázba, és le kell fűrészelni.
Egyébként ha cserélni akarsz, lehet tudok segiteni.
Csak érdeklődnék hogy van e valakinek régi mitohoz forditott telója, ill mennyiért szokták ezt vesztegetni, ill kiflistől kell cserélni, vagy elég csak a telót!? Köszi!
Ha esetleg akadna valakinek még bontásra ítélt Mito 1-2 váz, mely érvényes papírokkal rendelkezik. Kérem keressen fel, ha el szeretné adni. kollaristvan@citromail.hu, vagy 308149229
Van valakinek elfekvőben egy tesztelt power-e? (lehetőleg nem olyan ami gyújtáson pozicionál fordulaton meg kummant )