Elnézésedet kell kérnem, mert rossz volt az információm, hogy jó lenne a motoromra... Olyan információm volt, hogy ez a szívócsonk passzol a Tamanaco típusra, de szóltak,hogy a Mito szívócsonkja egyenes, míg az enyém kb 45 fokban döntött... Én vagyok a legszomorrúbb, hogy nem passzol mégsem...
Szerintetek mi lehet a gondja a mocimnak abban az esetben, ha nehezen veszi a sebességeket? (üreset lehetetlen megtalálni lábbal és legalább 3-4ezerig meg kell forgatni minden egyes váltásnál, hogy simán berakja a sebességet, és ne zöld-lila foltos legyen a lábfejem) Mert lefele még hagyján, de felfelé váltani .... (ellenőrizve lett a váltó, a 2 fogaskerék sor, a léptetővilla... minden ami gondot okozhat.) Ja, és 10w40 repsol váltó olaj van benne (friss)
7-es váltóból nem lehet átházasítani egy fogaskerék párt rá a 4. sebességedhez véletlenül? (mondjuk egy 5.-et vagy 4.-et..) Mert ha lehet, nekem akad néhány váltótengelyem ..
Srácok ! Felhívtam ezt a hírdetést és mondom kellene EVO 2-höz hatos váltó. Azt mondja az EVO2-be már pedig 7-es váltó van és hogy akkor biztos ő a hülye . Mert ő már 20 éve szerel motorokat ... Milyen rendes volt ez a hirdető is :) ( Volt neki 25000 FT-ba !....) Jah meg ne vasárnap este zavarjam :)
Hát figyu nekem már egy jó ideje tervbe van véve egy full generál, csak a szerelő srácnak rengeteg munkája van, úgyhogy ezidáig még nem lett belőle semmi, de most már kivárom a sorom. Ha úgytetszik adok a motornak még egy esélyt, hogy fullos legyen. Végülis mióta nálam van komolyabb hibája nem volt, csak ilyen apróságok szerkezeti hibák/hiányosságok, kasztnihibák, kuplung... A zseton java része nálam az esztétikára ment el, meg ilyen kopó alkatrészek csapágyak gumik cseréje, telók fullos felújítása, telószárak felpolírozása stb... Tehát elmondhatom, hogy másfél év alatt nem ragadt meg, nem volt vele úgymond komolyabb motorikus gondom. Mindezt csak azér írom le, mert itt néha jönnek olyan kommentek h úton-útfélen megragad stb. Nálam nem ez a helyzet.
Most ezzel a felújítással ezt a szezont még mindenképp elcsettegem vele. Aztán jövőre meglátjuk majd, hogy mit enged a pénztárca...
Engem érdekelne (ha jó primára) jobb tükör, jobb kormánysúly, hátsó ülés, bal hátsó lábtartó, bukótartóbetét. Árakat is kérnék ha lehet.
gabesz1893@gmail.com
Köszönettel
Kezdő motornak tökéletes egy motort! SŐT! De hol éri meg nekünk ennyi költeni egy motorra? A rá költött árából 5x akkora motorunk lehetne még nagyobb is ... Jó oké amikor vettük, nagyobbat nem igen tudtunk volna mert a jogsink nem volt jó rá anno... De így amikor már 2. éve húzzuk vele az igát így már elgondolkodik az ember hogy hmm lehet jobban jártam volna egy CBR-el vagy valami pörgős robesszal...
(ha egyben viszed) Önindító Bendixxel hibátlanul 4500Ft Gyújtáskapcsoló kulccsal 3500Ft Tanksapka 3000Ft Sisak zár 2000Ft
Az egészhez 1 kulcsom van.
Minden hibátlan.
érd:spmito@freemail.hu
Most ezzel a felújítással ezt a szezont még mindenképp elcsettegem vele. Aztán jövőre meglátjuk majd, hogy mit enged a pénztárca...
Engem érdekelne (ha jó primára) jobb tükör, jobb kormánysúly, hátsó ülés, bal hátsó lábtartó, bukótartóbetét. Árakat is kérnék ha lehet.
gabesz1893@gmail.com
Köszönettel
Balázs Gábor