SZIASZTOK!
Van egy Cagiva Prima-m, és olyan kérdésem lenne, hogy a benzincsap tömitését a gyári tömitésen kivül meg lehet oldani vhogy?
Pasztázva volt, de elkezdte oldani a pasztát, és a benzinbe pasztadarabok kerültek( előző tulaj elintézte)
Vmi ötlet? Ha csak a gyári tömitéssel oldható meg, akkor tudtok mondani helyet ahol szerezhetek hozzá?
Szia!
Nekem van itthon Gilardoni 1 és 2 is, és mindkettőbe a keskenyebb, 6 lapos membrán való. A membrán inkább évjáratfüggő.
Igen, a hengerfej is más, bár szerintem felcserélhetők. A hengerfejen, a gyertya mellett van egy szám (1 vagy 2), attól függően, hogy milyen hengerre találták ki.
hat ha a valtot mihamarabb tonkre akarja tenni akkor ne hasznaljon kuplungot.... hacsak nem felautomata a valto egy regi cz-nel lattam ilyet h a valto valtas kozben kiemeli a kuplungot
Enyémnek is 11kw van forgalmiba...pedig Én nem is erre mentem mert nekem korlátlanom van.Vétel után láttam csak... Mind1 igy kicsivel olcsóbb rá minden
Üdv ismét.
Valaki segítene nekem eldönteni egy kis vitát?
Egyik ismerősömmel beszélgettünk a váltás menetéről és kisebb vitát keltett köztünk.
Vannak akik kuplunggal váltanak és aki az nélkül. Ezt nem mindegyik motor szereti.
Én nem szoktam nagyon húzni neki és mindig használom a kuplungot is. Persze mikor zárt térben néha odarántom neki, sokkal pontosabban és gyorsabban vált kuplung nélkül.
Ki hogy szokta használni?
Az említett ismerős nagymotort hajt egy ideje (gsxR900).
Magyar001!Osztom a véleményed nekem is volt 125/50 Nsr be,de eladtam.A lényeg nem ér annyit az egész,és elég,ha összetörik a mocit sajátotbol rendbehozatod.Ha rendör intézkedés történik abbol baj is lehet rendszámnélküli motorhasználat biztositási csalás stb
Nem is ezeknél a pénzeknél van a baj. Értelmes rendszámnélküli mitot veszel durván 150körül. Mennyiért van 11kw-os ?:D +az átiratás és a jogsi alapból 85e. De mint már mondtam inkább msot fizetem ki, mint mikor elkapnak :D
Nekem volt 125/50 es 3 évig most rendszámos van.És az Én véleményem az hogy egyáltalán nem éri meg kockáztatni a papírnélkülivel...folyton attol tartottam hogy ugyan mikor állítanak meg,valyon elhiszik e hogy 50es meg satöbbi...A fizetnivalók barátságosnak mondhatók.5-6000forint a biztosítás egy évre és valami 7-800ft a súlyadó.2évente pár ezer forint a műszaki...Szerintem ennyiért nem érdemes kockáztatni.
Az árakat igencsak felvitték, nekem annó 40-be úgy volt a jogsi, hogy normál tanfolyamon vettem részt... most pedig a vezetési vizsga dij már 11.000Ft...
Szerintem ha nem tervezel 125-nél nagyobb motort venni, akkor rendszámos. Nemtudni mit akar a mostani rendszer, képesek lennének 1 hónappal előre szólni akár, hogy akkor itt a rendszámozás ideje.
Van egy Cagiva Prima-m, és olyan kérdésem lenne, hogy a benzincsap tömitését a gyári tömitésen kivül meg lehet oldani vhogy?
Pasztázva volt, de elkezdte oldani a pasztát, és a benzinbe pasztadarabok kerültek( előző tulaj elintézte)
Vmi ötlet? Ha csak a gyári tömitéssel oldható meg, akkor tudtok mondani helyet ahol szerezhetek hozzá?
Nekem van itthon Gilardoni 1 és 2 is, és mindkettőbe a keskenyebb, 6 lapos membrán való. A membrán inkább évjáratfüggő.
Igen, a hengerfej is más, bár szerintem felcserélhetők. A hengerfejen, a gyertya mellett van egy szám (1 vagy 2), attól függően, hogy milyen hengerre találták ki.
a gilardoni 1-be való membrán jó a gilardoni 2esbe ? A hengerfejbe is van különbésg az 1 és 2 között ?
Valaki segítene nekem eldönteni egy kis vitát?
Egyik ismerősömmel beszélgettünk a váltás menetéről és kisebb vitát keltett köztünk.
Vannak akik kuplunggal váltanak és aki az nélkül. Ezt nem mindegyik motor szereti.
Én nem szoktam nagyon húzni neki és mindig használom a kuplungot is. Persze mikor zárt térben néha odarántom neki, sokkal pontosabban és gyorsabban vált kuplung nélkül.
Ki hogy szokta használni?
Az említett ismerős nagymotort hajt egy ideje (gsxR900).
Ára: 60.000Ft
Szerintem ha nem tervezel 125-nél nagyobb motort venni, akkor rendszámos. Nemtudni mit akar a mostani rendszer, képesek lennének 1 hónappal előre szólni akár, hogy akkor itt a rendszámozás ideje.