Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Falsot szív..... BR9EG a legjobb bele, esetleg B9EG
Nekem B9EG, jó bele a B9EGV is. Vagy , ha nagyon költségkímélő akarsz lenni, akkor lehet bele rakni B9ES-t is esetleg..
Nekem NGK B9RGV van benne, kollégák szerint a B9RG is jó (meg olcsóbb)
Valaki tudna nekem egy linket küldeni milyen gyertya megyen egy 1995-ös cagiva mito-ba?
Mert ami van benne nem tudom mikor lett bele véve és ki szeretném már cserélni.
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nem teljesen Mito hanem Prima de elvileg az a része ugyanaz. A jelenség a következő: Amikor bemelegszik a motor és megállok vele pár percre utána amikor újra elindulok akkor csúszik a kuplung, de 1-2 km után már újra jó. Nemrégiben cseréltem benne olajat. Ugyanolyan olajat raktam bele mint ez előtt AGIP 15W50. A lamellák elnnének elkopva vagy esetleg a rugók elgyengúlve?
ivadam
köszi a tippet de eddig még ott se találtam :(
tank rubber ként kerestem azt hiszem
de ha találsz egy eladót akkor linkeld már be légyszi
E-bayen találsz hozzá mindent.
Én most balos tükörtartót vettem. Magyarországon szerintem nincs eladóba olyan ami teljesen ép lenne.
Hozzáértő személy írjon köszönöm!
Lenne egy olyan problémám, hogy beindításkor szívatóval indítom mindig és hagyom járni aztán mikor bemelegszik szépen jár 1500-as fordulaton szépen reagál.
De van úgy, hogy nagyobb gázadás után megtartja a 3000-es fordulatot és van, hogy kicsit elkezd pörögni is.
A motorban most cseréltem olajat amit motoros szervizben ajánlotta a srác mert egy másik mitóba is ezt tett és jó volt a menetteljesítményében nem vettem észre semmi változást szépen húz és szépen megy.
De ez eléggé aggaszt, hogy van, hogy nagyobb gázadásnál megtartja a 3-ezeres fordulatot és néha elkezd pörögni is egy kicsit, de ezt egy bizonyos pörgés után vissza leejti a fordulatot. Meg ha ráhúzom a szívatót akkor persze rögtön leejti. A légszűrőház elején ami van kis szűkítés azt vettem le mert mikor mentem vele olyan 4-5 ezernél ledadogott azért vettem le és leszedtem utána megszűnt ez a probléma ahol rajta volt az a kis szűkítés az helyére tettem fel egy kis rácsot ne hogy valami bogár bejuson a szivacsra!
Mihamarabbi segítségeteket várom!
Szia!
6-7 ezrenként cserélsz dugót? A gyári leírás, ha jól emlékszem 15000-ben adja meg a dugó élettartamát, 5000-enként tisztítva. Miből méred le, hogy egy dugó megérett a cserére, mondjuk 7000km után? Gyári a mocid, vagy van valami fúrás, faragás benne, ami indokolja a gyakoribb cserét?
Üdv!
Nekem ellenőriz a powerem, viszont fordulaton nem nyit, ezért próbálkoztam kimérni. Az itt mérhető feszültség a fordulatszámmal arányos, olyan 5000es fordulaton kb. 1V. De lehetséges, hogy pont ez nem jó nálam...
Eléggé jól gyorsul, még keretem nincs rá majd ha lesz akkor kiderül hányas megy hátra :)
Szerintem nagyon megbízható blokkok, ha 1. normálisan 2. szakszerűen van összerakva, és odafigyelsz a mocira. Persze minőségi olajjal használva.. minimum 6-7e-t elmegy egy dugóval, és máshoz nem kell nyúlni.(dugó cserét leszámítva akár 20-30ezret is elmegy) Természetesen az időszakos kontroll ellenőrzéseket be kell tartani és a kopó alkatrészeket időben cserélni. (gyertya, dugó, fékbetétek..power nyelvnél kitakarítani)
Apróbb módosítások vannak a 6 és a 7 seb. blokkok között.(pl. más gyujtás, más váltó, főtengelyen lévő 2 lukat betömték müanyaggal az újban..) hogy mi van benne még más, majd a többiek elmagyarázzák.
De szerintem alapjaiban ugyanaz a 2 blokk, csak 7 sebességből lett 6.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a mitokban milyen blokk van?Annyit tudok, hogy az evo 1-esben 7 sebis a 2-esben pedig 6 sebességes váltó van.Annyit még, hogy mennyire megbízhatóak ezek a blokkok?
Válaszotok előre is köszönöm.
Ha 6.ba 5000-es fordulaton annyit megy akkor az már épp eléggé le van áttételezve szerintem. Bár nemmindegy, hogy 90 vagy 100 :)
De ha növelni szeretnéd akkor hátra kisebbet. De szerintem már eléggé a gyorsulás rovására fog menni, ha egyeltalán meg tudja tartani a motor a sebességet, mondjuk nagyobb szélbe.
Szia,

Ez Cagiva Mito?
(2005-höz?)
Nekem 13-41 van fent, 7-ben 11.000nél 155-160 között tud.
A másik variációm 14-42 volt, de azt majd csak most hétvégén fogom letesztelni.
14-41 a gyári áttétel tudtom szerint
nekem is ez van fent és nekem így megy 6. ba 6000 en 85 öt

jut eszembe
tank lefogó gumit nem tudna vki nagyon hálás lennék
Ki hányas fogaskereket ajánlana hátra? Mert 6-ban olyan 5-ezres fordulaton megy 90-100-at ezt szeretném növelni!
Aki tudja az ajánlhat is vagy akinek van is jó állapotú és szeretne cserélni holnapi nap lefényképezem és leírom hány fogas!
Ez igaz is, de nem tudni hogy hány V fesz-t ad neki. ki kéne mérni :)
lehet h. zárlat van
Sziasztok lenne egy kis problémám h tegnap mentem haza a mitoval, és egyszer csak elment a világítás, utánna már nem reagált semmire, a power motor se reagál semmire,az aksi új benne, a biztosítékot meg folyton kiveri belőle ha ráadom a gyujtást:S mi leheht a gond?
Köszöm a segítséget megtaláltam és be is kötöttem. E visszahúzásról egy visszahúzó rugó gondoskodik. Még egyszer köszönöm a segítséget.
Vedd fel velük a kaplcsolatot: http://cma-motor.hu/ Nekik van Primákhoz is sok alkatrészük.
Lejjebb Pippo töltött fel két képet, ezen a "40"-es jelű az, kék-fehér színnel.